Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association

Post by Veg »

Ik heb met 4% betere linieratings gewonnen, maar ik heb geluk gehad. Mijn tegenstander had vroeg in de wedstrijd een geblesseerde en hij had niet allemaal goede spelers op de bank gezet.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Wikke
Team President

Post by Wikke »

JOY wrote:weer geen uitoverwinningen in B 1

achtervolger vc el bourgemestre moest tevreden zijn met een puntendeling ondanks 1% betere linieratings dan kick and rush
(hun recente aankoop zal de TS beinvloed hebben)
Ik geef direkt toe, het zat mee. Hierdoor heb ik de beoogde 4 punten van de week al binnengehaald. Wel jammert voor de burgemeesters, want die pakt al een paar seizoenen naast een promotie, en zijn ploeg is ferm op leeftijd...
Donderdag probeer ik die 6e plaats vast te houden, maar zoals gezegd, uitoverwinningen zijn moeilijk. Leuk dat alle Belgen boven de streep staan (sorry Sjoerd), en volgend seizoen komen er waarschijnlijk 2 uit C. Als dat zo doorgaat, kunnen we wat tegengewicht bieden aan de 'Tsjechische' A-reeks :wink: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd

Post by sjoerd »

Weer eens gewonnne, vorige is van lang geleden ^^! Nu 12 punten en we doen nog volop mee om de 10e stek!! :D
apology240

Post by apology240 »

Damn... gelijk gespeeld om het veld van de nummer 14...
Was te verwachten omdat hij geen geschorsten/blessures had EN uit de SP Beker ligt...

Op eender welke dag zou ik van hem kunnen winnen, behalve op een donderdag wanneer zijn mannen met 100 - 100 aan de wedstrijd kunnen beginnen.

Heb er ook nog een rode kaart aan overgehouden en die speler moet ik 5 dagen missen :evil:

Zo eindigen we de heenronde op een 10e plek. Ik ben er zeker van dat we in de terugronde MEER punten gaan pakken.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Wikke
Team President

Re: Divisie B

Post by Wikke »

Ik ben uitstekend aan de terugronde begonnen. Op het veld van leider Silversun kaisers werd 2-3 gewonnen, met een nieuw ratingrecord: 144 op verplaatsing. 8) (Raar dat ik thuis nooit meer dan 143 heb gehaald?)

Het kampioenschap is hem gegund, maar ik ben nogal gesteld op zijn persberichten :mrgreen:

Morgen ontvang ik het zwarte beest, KV JOY. Wordt de ban gebroken of zal het een 6e gelijkspel op rij worden...
De arbiter zal waarschijnlijk een belangrijke rol gaan spelen.
sjoerd

Post by sjoerd »

Weer verloren :P . Volgend seizoen maar weer furore maken in C. Wel iets wat ik leuk vond om te zien: als 15e heb ik pas 17 tegendoelpunten geincasseerd, daarmee houd ik nog maar 3 ploegen boven me qua weinig doelpunten incasseren! :D
apology240

Post by apology240 »

Gisteren vlot gewonnen met 1-10 tegen ploeg die aan het herbouwen is, vandaag een verwacht gelijkspel tegen de nummer 5.
Er had meer ingezeten hadden we niet te kampen gehad met zoveel blessures, maarja, tis nu zo.

Sta op de 10e plek, donderdag tegen nummer 9. Nadeel is dat ik nog beker speel en hij niet, maar heb net gezien dat hij z'n A en B LB moet missen door schorsing en blessure. Z'n C en D LB zijn verre van voltraind, dus misschien kan ik daar wel iets halen. De 3 punten zijn broodnodig want Lion Team staat op de 11e plek met gelijk aantal punten...

Vrijdag spelen we tegen Achilles, dat moet normaal ook 3 punten opleveren...

Doelstelling dit seizoen is :
-Niet afzakken
-SP Beker winnen :-)

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg

Post by Veg »

Met 146 tegen 144 linieratings heb ik thuis de topper tegen de voormalige nummer 1 gewonnen. Ik neem nu de eerste plaats van hem over. Ik ben de laatste week niet meer zo actief omdat ik nu op een nieuw kot zit en hier nog veel te doen en te leren kennen heb. Zonet verschrok ik wel even dat ik op de eerste plek stond, ik had ook niet door dat ik een topper had moeten spelen. Als ik op het einde van dit seizoen kan promoveren dan beschouw ik het als meer dan geslaagd.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Misschien dat mijn vlag dan een stukkie Belgisch gekleurd gaat worden. Door een kleine verbouwing neem ik afscheid van wat oudere spelers. De jongeren die klaarstaan zijn net ietsjes minder, waardoor mijn B-team wat aan kwaliteit inboet. Geeft niets, maar er zullen wat wedstrijdjes verloren gaan worden. Vrijdag tegen Bungle zal ik met volle kracht er in gaan. Donderdag tegen Squadro zal met een minder team gespeeld worden, zodat je niet vreemd op moet kijken als Veg, Westel en Squadro vrijdag de nummers 1,2 en 3 zijn :mrgreen:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Wikke wrote: Morgen ontvang ik het zwarte beest, KV JOY. Wordt de ban gebroken of zal het een 6e gelijkspel op rij worden...
En ja hoor:
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=25

Ongelooflijk met hoeveel agressie JOY durft te spelen.
JOY

Post by JOY »

Wikke wrote:
Wikke wrote: Morgen ontvang ik het zwarte beest, KV JOY. Wordt de ban gebroken of zal het een 6e gelijkspel op rij worden...
En ja hoor:
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=25

Ongelooflijk met hoeveel agressie JOY durft te spelen.
mijn spelers zijn ook niet agressief hé :wink:
apology240

Post by apology240 »

Hier netjes gewonnen van de nummer 9. Ondertussen was zijn A CB and A RM ook nog uitgevallen, daarmee dat het wat makkelijker voor mij werd.
Die 2 spelers zijn woensdag in een vr. wedstrijd uitgevallen. Ik kan niet begrijpen dat hij 4 vr. wedstrijden heeft gespeeld gisteren, wetende dat hij niet meer in de SP Cup zat.
Wanneer hij dit niet gedaan had, dan waren z'n spelers niet geblesseerd geweest EN had z'n a ploeg met 100 moraal en 100 fitheid kunnen aantreden. Maar goed, mij hoorde nie klagen.

Morgen dus tegen Achilles, dat moeten dus 3 punten voor mij worden. Als Lundomet (nr 9) punten laat liggen, dan kom ik eindelijk weg van die vervelende 10e plek.µ
Ondertussen kijken we al vooruit naar de belangrijke match op maandag op het veld van de 11e en dus m'n naaste belager voor de degradatie.

Aan de top is het ook superspannend. Ik zou absoluut niet kunnen zeggen wie er kampioen zal worden. Hopelijk eentje met een zwart-geel-rood vlaggetje.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
sjoerd

Post by sjoerd »

Vanacht tegen nummer laatst, laten we aub hopen dat er nu wel 3 pt. worden meegenomen!! :wink:
sjoerd

Post by sjoerd »

sjoerd wrote:Vanacht tegen nummer laatst, laten we aub hopen dat er nu wel 3 pt. worden meegenomen!! :wink:
1% beter en dan verliezen tegen nummer laatst......de random gaat te ver, ik gooi mijn handdoek in de ring dit seizoen. Dit seizoen zal ik iig niet meer actief zijn!!
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sjoerd wrote:
sjoerd wrote:Vanacht tegen nummer laatst, laten we aub hopen dat er nu wel 3 pt. worden meegenomen!! :wink:
1% beter en dan verliezen tegen nummer laatst......de random gaat te ver, ik gooi mijn handdoek in de ring dit seizoen. Dit seizoen zal ik iig niet meer actief zijn!!
Ik denk dat je 9% slechter was, je hebt je even vergist. Die twee jammere rode kaarten spelen natuurlijk een grote rol.

Maar zie het zo; ik ben ooit gedegradeerd uit A puur door de random (heel veel blessures, kaarten zoals de jouwe, matchen waarin je duidelijk beter bent niet winnen, ...), je kan er gewoon niks aan helpen. Hou in gedachten dat het volgende seizoen mss wel het jouwe kan zijn, en je sterker terug kan komen naar deze B.1 ;)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”