10 punten er bij, maar we blijven 5e. De derde plek is niet uit zicht en we gaan de laatste week voor een 9/9. Niet alleen voor plek 3, maar vooral om een kampioens- en promotiefeestje te verklooien De nummers 1 en 2 komen op bezoek en gaan een pak slaag krijgen
Ik heb een goeie week gehad met 2 draws en 2 overwinningen.
Sta nu 9de en als ik maandag de lijn thuis kan doortrekken van deze week, zou ik zekerheid kunnen hebben om in de D-reeks te blijven.
Heb vandaag Lessius verslagen hoewel hij beter was, maar zijn ploeg had lagere agressie.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
nu al kampioen nadat we vorige week al tijdje zeker waren van promotie
maandag nr 15 dinsdag nr 16 , dus kunnen we rustig wachten om dan woensdag te spelen in de beker.
dit seizoen nog geen officiele verliesmatch , laten we dat zo houden ( competitie + beker )
De eerste scalp is binnen. The Last Mohycan werd met 2-1 verslagen en is zijn koppositie kwijt
Morgen de nummer 2 tegen 3 en de nummer 1 tegen 4. Als de nummers 1 en 2 winnen dan kan ik met een gerust hart de laatste twee potten winnen om derde te worden. Anders wordt het rekenwerk en zou ik per ongeluk kunnen promoveren. Mijn C-team is al aan het warmlopen
Heb vandaag zekerheid gekregen over mijn verblijf in de D-reeks.
Seizoen is nu afgelopen voor mij, tenzij de beker misschien. Alhoewel dat dit tegen een ploeg uit de B-reeks is.
Lessius heeft nu ook zekerheid gekregen, spijtiggenoeg is dit zakken naar de E-reeks.
Hopelijk zien we elkaar snel terug in de D-reeks.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Het loopt niet helemaal als gepland. The Last Mohycan verspeelt niet alleen de eerste plek, maar nu ook promotie. Wat zal hij balen.
Als de nummers 2 en 3 er de brui aan geven, zou ik zomaar tweede worden. Toch ga ik de partij niet uit handen geven en hoop op nog een misstap van onze indiaan zodat ik derde word. Eens kijken of ook het kampioensfeestje van xs united verknald kan worden
Ron Jeremy wrote:Het loopt niet helemaal als gepland. The Last Mohycan verspeelt niet alleen de eerste plek, maar nu ook promotie. Wat zal hij balen.
Als de nummers 2 en 3 er de brui aan geven, zou ik zomaar tweede worden. Toch ga ik de partij niet uit handen geven en hoop op nog een misstap van onze indiaan zodat ik derde word. Eens kijken of ook het kampioensfeestje van xs united verknald kan worden
Vannacht moet ik in de beker tgn nr.2 uit D.14. Normaal gesproken een overwinning voor mij dus miss laat hij de beker schieten en gaat ie donderdag vol voor de overwinning, ik hoop het voor je
Ron Jeremy wrote:Het loopt niet helemaal als gepland. The Last Mohycan verspeelt niet alleen de eerste plek, maar nu ook promotie. Wat zal hij balen.
jammer dat je waarschijnlijk niet promoveert, dan zat je waarschijnlijk bij mij in volgend seizoen. leek me wel leuk bij nog een nederlanders/fanatiek forummer.
In D.14 is eigenlijk niemand klaar om naar C te gaan. Sommigen hebben nog wel een aardig A-team, maar vaak hebben ze al B-ers die niet boven de 65 uitkomen of hebben de spelers veel te veel agressie. Bovendien heb ik het hele seizoen met mijn B-team gespeeld en soms zelfs met C-ers. Ook heb ik 5x onterecht gelijkgespeeld en sta maar 5 punten achter op de nummer 1.
Ik moet zelf echter heel wat sleutelen aan mijn team en daar komt bij dat er meer dingen op de rol staan -> meer geld, groter stadion, meer achterban, meer cupjes en eventueel wat stijgen op de managerlijst. Ik hoef de eerste seizoenen niet omhoog.
Ron Jeremy, het is inderdaad een heel spannend einde bij jullie. Leuk om zelf scherprechter te mogen zijn.
In onze reeks D-15 liggen de stijgers en dalers nu ook vast.
Ik heb eens gekeken naar de herkomst van de dalers en daar zijn 4 ploegen bij die net gepromoveerd waren uit de E-44 en E-43.
IKzelf kwam van E-45 en sta op de 8ste plaats en de 2de stijger uit de E-45 staat nu op de 6de plaats.
Misschien is dit een zeldzaam geval, maar ik denk hoe hoger je komt hoe moeilijker het is om als stijger effectief je plaatsje hogerop te handhaven.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Het is ook verstandiger om je te handhaven en rustig aan te kijken hoe je je team kunt verbeteren. Als je een beetje geld genereert, is het niet zo'n groot probleem om te promoveren. 11 leuke spelers zijn wel te vinden, zeker als ze wat ouder zijn. Eenmaal in C merk je dat je spelers iedere wedstrijd top moeten presteren en dat je met dezelfde kern het niet meer red. Het gevolg is dat je dan met een oude selectie zit en dat de rest niet goed genoeg is.
Als je je in je eerste seizoen handhaaft in D, heb je het prima gedaan. Ik zou als ik jou was rustig uitbouwen en niet te snel naar C gaan
Mijn bedoeling is een aantal seizoenen (niet gelimiteerd) uitzingen in de D-reeks en pas wanneer ik merk dat ik inderdaad in de C-reeks mee zou kunnen (altijd gevaarlijk als je er nog niet speelt), dan pas waag ik het erop. Heb dit seizoen mijn kapitaalbasis versterkt. Ik zal nog enkele aankopen doen en dan hopen dat we volgend seizoen opnieuw tussen plaats 7 en 10 zitten.
Dit seizoen was HET spannendste sinds ik SP speel, vooral omdat er zo weinig verschil zit tussen de teams (misschien enkel in mijn reeks en enkel dit seizoen).
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Seizoen in stijl afgesloten met het zesde onterechte gelijkspel. Weliswaar maar 1% beter, maar ook een rode kaart terwijl de kampioen een stuk agressiever speelde. Kost me de derde plek, maar het scheelt mij ook 280.000 aan winstpremies
De nummer 3 is serieus uitverkoop aan het houden, dus die valt even weg. Ben benieuwd of we volgend seizoen weer naar een 5e plek rollen.
Mijn CF Bustos pakt een schoentje. Dat is ook een tijdje geleden
Heb mijn laatste match ook nog gewonnen tegen de 1ste (was reeds kampioen en sindsdien was het niet veel soeps meer - wat normaal is).
Heb dus in de terugronde tegen alle toppers thuis gespeeld en alle matchen gewonnen. Moeilijker om tegen directe tegenstanders punten te halen dan tegen de top...
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner