Een mooie 1-0 overwinning tegen de voormalig nummer 2
Hierdoor stijgen we naar de tiende plaats, maar alles ligt nog heel dicht bij elkaar. Wat we wel opviel, en daar had ik meestal niet zo´n last van in de D, dat heel veel wedstrijden enorm hoge ratings haalden Achja, zolang ze bij mij dan ook maar hoog blijven vind ik het niet erg
racingboj wrote:
We hopen op beterschap. Morgen gaan we wel niet voluit gaan denk ik, hoewel het ,og niet zeker is.
Op zich maakt het niet uit wat je zegt je houdt je er toch vaak niet aan. Ik kom met mijn sterkste Team. Hoge agressie. Heb ik meestal weinig last van!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
racingboj wrote:
We hopen op beterschap. Morgen gaan we wel niet voluit gaan denk ik, hoewel het ,og niet zeker is.
Op zich maakt het niet uit wat je zegt je houdt je er toch vaak niet aan.
???
Over wat heb je het ?
Het gaat trouwens B-team worden, enkel agressieve keeper en agressieve SW komen het veld op, ook mijn A-CM zal spelen ...wel agressief, eens kijken wat mijn keeper aankan.
Last edited by racingboj on Mon Oct 22, 2007 5:54 pm, edited 1 time in total.
Prince88 wrote:Een mooie 1-0 overwinning tegen de voormalig nummer 2
Hierdoor stijgen we naar de tiende plaats, maar alles ligt nog heel dicht bij elkaar. Wat we wel opviel, en daar had ik meestal niet zo´n last van in de D, dat heel veel wedstrijden enorm hoge ratings haalden Achja, zolang ze bij mij dan ook maar hoog blijven vind ik het niet erg
Ja hé
In C. moet je echt constnt presteren . Ik ben tevreden dat je won deze ochtend. Want doordat ik won met 2-4 kom ik nu alleen 3de op 2 punten van de leider! Ik haalde vandemorgen met 50% agressie een rating van 132 ben ik redelijk tevreden mee... want het was op verplaatsing. En mn A-LB en A-RB waren geschorst
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
el stino wrote:Morgen een belangrijke thuiswedstrijd tegen Real. ik vermoed dat het een gelijkspel gaat worden, maar we hopen natuurlijk dat we de 3 punten thuishouden
mn hoogst haalbare voor mij is een gelijkspel een overwinning zit er niet in voor ons denk ik normaal gezien zou je een rating of 2/3 beter zijn dan mee maar hopelijk kan ik daar een gelijkspel uitpikken en is de random aan mijn kant alvast veel succes
2%tjes beter dankzij het thuisvoordeel en dus een nipte winst
maar we zijn er wel erg tevreden mee. achterstand op de nieuwe n°1 blijft wel 7 punten, maar echt dramatisch is dat nog niet in deze fase.
eerste verlies voor Real en morgen gaan we dus ook zeker ons best doen tegen Remis. het zal nog moeilijker worden om daar de 3 punten te gaan halen, maar we hopen het beste natuurlijk
ja spijtig puntenverlies voor ons maarja je was beter en zo verliezen we onze eerste punten van het seizoen maarja we waren al ongelofelijk blij na de 12/12 vorige week hopelijk kunnen we deze week nog een 6 a /7 op 12 te nemen deze week en we zijn tevreden
4-2 thuiswinst tegen Presidents. Ik sta (efkes) 2e .
Donderdag naar fc bruges, die vandaag toch wel een beetje onverwacht verloor van Oostende. Ik ga als underdog en hoop op een puntje.
Onbegrijpelijke rode kaart met een sheids van 22% Das al de tweede wedstrijd dat me een rode kaart is voorgeschoteld aan men LF ! Krijg 3 kaarten op een ganse wedstrijd en dan nog eens 2 gele ! Hopelijk volgende keer eens wat meer chance want je ratings zakken aardig na die rode kaarten !
We staan op de plaats die we hopen te kunnen verdedigen tot het einde van het seizoen nl. 1ste. Toch zullen we moeten gespaard blijven van schorsingen of blessures.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
kvk dries wrote:stino 3 % slechteer maar toch winst
ga zo verder
inderdaad.
normaal gezien had de random een gelijkspel in gedachten. gelukkig werd het niet direct een goal, maar moest de tegenstander zijn spits een strafschop omzetten in de 91e minuut. de overwinning is dus geheel te danken aan onze keeper die deze strafschop magistraal wist te stoppen en ons zo de 3 punten gaf
de 6/6 is gehaald en zo blijven we in het zog van de top. nu nog donderdag en vrijdag goed doorkomen en dan is er nog niks verloren voor een promotie.
we hebben de 2 favorieten (Rienaldos en Remis) al gehad. rest ons nog Celtic, Calzone en fc bruges in de heenronde.
kvk dries wrote:stino 3 % slechteer maar toch winst
ga zo verder
inderdaad.
normaal gezien had de random een gelijkspel in gedachten. gelukkig werd het niet direct een goal, maar moest de tegenstander zijn spits een strafschop omzetten in de 91e minuut. de overwinning is dus geheel te danken aan onze keeper die deze strafschop magistraal wist te stoppen en ons zo de 3 punten gaf
de 6/6 is gehaald en zo blijven we in het zog van de top. nu nog donderdag en vrijdag goed doorkomen en dan is er nog niks verloren voor een promotie.
we hebben de 2 favorieten (Rienaldos en Remis) al gehad. rest ons nog Celtic, Calzone en fc bruges in de heenronde.
maar eerst bekeren morgen
Lol, toen ik dit las dacht ik, wtf wie of wat gaat hij be-keren? Maar kdacht even logisch na, en ja het was dus beker-en
Hoop jij er eigenlijk direct uit te liggen?
Ikzelf moest deze nacht tegen tranecids, en dus was ik op voorhand praktisch zeker dat ik ging verliezen. Het draaide uit op een verdiende 0-1 nederlaag. Ksta nu 8e en verwacht ni echt van hoger dan deze positie te eindigen.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)