Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Verdiend verloren van de nr. 1. Jammer dat ik met mijn b-ploeg moest spelen. Met m'n a-team had ik waarschijnlijk minstens een gelijkspel weten te behalen en was er nog wel een redelijke kans om te winnen. 10e stek nu voor mij weer. Nu maar hopen dat mijn keuzes om zo te spelen, vanmiddag uitpakken in een mooie wedstrijd tegen installatietechnicus 

Prince88, proud manager of Fresh
0-2 winst op het veld van fc bruges. Denk dat hij met probleem had met de fitheden van zijn A-kern. Anyway, 3 punten bij en al 10 punten voor op plaats 11 ondertussen. Morgen thuis tegen Foppa Killers Team, wordt een blij weerzien met een oude bekende : LB Hermans (als em mag meedoen tenminste...). Geen slecht team zoals zijn rangschikking doet vermoeden, begrijp niet hoe hij nog geen punten heeft kunnen pakken.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Proficiat met je overwinning. De overwinning is niet meer dan terecht. In de terugronde ga ik het alvast je weer zo moeilijk mogelijk proberen te maken. Mijn TS was niet optimaal (93%) maar denk wel dat vanaf volgende week het veel vlotter gaat verlopen.Dilibangeda wrote:2-3 winst op K. Fl. Dorne en 3 punten 'los' van de 2e in het klassemebt

-
Gemakkelijke 4-2 winst tegen FC Trnavka met 15% linieratings beter. De 2e week word afgesloten met een 12/12 en de leiderspositie in C 4 met 22/24
Goed voor een eerste seizoen in C

Goed voor een eerste seizoen in C

Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Zette vanochtend nog een onverwacht goede rating neer van 137. Maar dit mocht niet genoeg zijn voor de winst
Ik was weliswaar 4% beter maar het werd een gelijkspel. Beetje jammer, eerst 6% beter in de uefa en gelijkspel, nu 4% beter in de liga en gelijkspel. Het goede nieuws is dat er gelukkig nog niks is verloren. Lig nog steeds op koers om de doelstellingen van dit seizoen te behalen 

Prince88, proud manager of Fresh
-
dan toch geen 12/12, maar een 10/12. jammer dat we gelijkspelen (we waren wel 2% beter, maar dit is dus niet omgezet in winst
)
bij winst kwamen we dichter bij de top, nu blijven we in het midden van het klassement hangen op een 7e plaats.
volgende week wordt de belangrijkste week van de heenronde. er zijn heel wat wedstrijden bij de top van het klassement. helaas kunnen we het zelf niet meemaken (zit van maandag tot vrijdag in Berlijn) maar we hopen dat Celtic ons voorstuuwd naar een top-3 plaats.
een beetje druk bij hem leggen kan nooit kwaad. hij doet da altijd goed en staat daar nu mooi bovenaan te prijken op de eerste plaats

bij winst kwamen we dichter bij de top, nu blijven we in het midden van het klassement hangen op een 7e plaats.
volgende week wordt de belangrijkste week van de heenronde. er zijn heel wat wedstrijden bij de top van het klassement. helaas kunnen we het zelf niet meemaken (zit van maandag tot vrijdag in Berlijn) maar we hopen dat Celtic ons voorstuuwd naar een top-3 plaats.

een beetje druk bij hem leggen kan nooit kwaad. hij doet da altijd goed en staat daar nu mooi bovenaan te prijken op de eerste plaats

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Allee, vooruit. Ik zal dan maar mijn best doen zekers...el stino wrote: maar we hopen dat Celtic ons voorstuuwd naar een top-3 plaats.![]()

We staan dus eerste, had niet verwacht dat nog eens me te maken.
Heb wel blessure/schorsingen voor maandag en dinsdag, dus eens zien hoe de B-jongens op die plaatsen het gaan doen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Beetje onverwachten stand zo na 8 wedstrijden in C.7. De teams die voor promotie gaan hebben zich nog niet echt kunnen onderscheiden, misschien komt het nog.
Ons team begint weer iets beter te draaien gelukkig (9/12). TS zit ook weer op 100%. Aangekochte jeugd ontwikkelt zich helaas niet echt goed, hoofdskills blijven vaak hangen in de 70.
Ons team begint weer iets beter te draaien gelukkig (9/12). TS zit ook weer op 100%. Aangekochte jeugd ontwikkelt zich helaas niet echt goed, hoofdskills blijven vaak hangen in de 70.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
Nog steeds geen verlies in C-2 (Wel 1 onterecht gelijkspel)
Volgende week tegen de nummers 16, 6, 3 & 15
We hopen op een 12 op 12. Een 9 op 12 is een absolute must
Onze eerste achtervolger is instalatietechnicus (op 3 punten)
Hij moet tegen de nummers 7, 9, 5 en 4
Door zijn druk schema (vrb en vr) en zijn zwaarder programma hopen we dat tegen 5 november de puntenkloof minimum 6 punten is.
Op maandag 5 november is onze onderlinge confrontatie
Volgende week tegen de nummers 16, 6, 3 & 15
We hopen op een 12 op 12. Een 9 op 12 is een absolute must
Onze eerste achtervolger is instalatietechnicus (op 3 punten)
Hij moet tegen de nummers 7, 9, 5 en 4
Door zijn druk schema (vrb en vr) en zijn zwaarder programma hopen we dat tegen 5 november de puntenkloof minimum 6 punten is.
Op maandag 5 november is onze onderlinge confrontatie
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth