Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by el stino »

sst Sljiv, daar gaat mijn trucje :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88

Post by Prince88 »

Niet de eerste keer dat Sljiv dat hier verkondigt op het forum, dus doe er zeker je voordeel mee...!

Ik heb er zelf eigenlijk nooit zo op gelet. Waar ik wel op let als ik bijvoorbeeld in Uefa Cup of CL een ronde speel over twee wedstrijden, waarbij uitdoelpunten dubbel tellen, is dat als ik thuis speel altijd een lage stijl zet en uit een hoge stijl. Om zo te proberen om thuis zo min mogelijk doelpunten in de wedstrijd te krijgen en uit zoveel mogelijk.
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

ik gebruik het trucje al sinds mijn beginjaren. :P
vraag ook maar aan FC De Rekenbreinen. :)

geen idee of het echt helpt, maar dit moet wel denk ik dat het de kans op minder doelpunten (en dus op een gelijkspel) verhoogt. anders heeft het geen enkel nut om je stijl te veranderen...
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

nou dan gaan we dat eens proberen, want met die kanonnen in mijn reeks ben ik in veel uitwedstrijden zeker in het nadeel (jammer dat ik Bunicii net heb gehad :) ).

Vanochtend trouwens toch gewonnen met een zwaar gehandicapt 11-tal. Mijn C-CM heeft zich gelukkig redelijk staande gehouden. Toch begrijp ik iets niet of ik heb fout gerekend. Vanochtend haalde ik 142 lr en woensdag voor de Ch. League 143.
Vanochtend hadden 9 spelers al een pot in de benen (laten we zeggen dat ze gemiddeld allen op 95-96% fitheid zaten) en ik speelde ook met mijn derde CM en mijn tweede RB. Afgelopen woensdag stond alles zo scherp als het maar zijn kon.... :?:
bunicutzu

Post by bunicutzu »

Ik denk dat dit gebeurde omdat de meeste van uw problemen van vandaag waren in het midden (LM, CM, RM: 71 71 70 gespeeld in de CL en 70 66 69 vandaag). Playing lange bal, misschien is de straf voor het midden kleiner was dan in de eerste game:) dit is de enige verklaring die ik kan bedenken, gezien je speelde ook in de rest (zelfde agressivity en TS).
Ik ben het ook jammer voor het spelen in B van dit seizoen, althans ik kan u beloven dat ik alle games spelen voor de overwinning, niemand zal komen.

Ik hoop dat u begrijpt wat ik schreef, gebruikte ik een online vertaler :) nederlands-engels was ok, dus ik hoop dat engels-nederlands zal ook ok
Prince88

Post by Prince88 »

Ik denk dat Bunicutzu daar wel een punt heeft. Daarnaast heb ik ook nog steeds het gevoel dat het thuisvoordeel in een competitiewedstrijd groter is als bij een Vr of VrB wedstrijd... Weet niet of het daadwerkelijk ook zo is.
el stino

Post by el stino »

thuisvoordeel in een gewone vriendschappelijke wedstrijd is 2%. daar ben ik 200% zeker van (nu ja, afrondingen kan ik ni zien natuurlijk)
maar da heb ik al grondig genoeg kunnen testen :wink:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik ga (weer) eens experimenteren met verdedigende muur en stijl. Misschien dat het de laatste seizoenen allemaal is komen aanwaaien en dat ik daardoor wat lui ben geworden. Leuk dat dit topic toch schijnbaar goed gelezen wordt. Ik kreeg het idee dat alleen Wikke, Joy en ik er nog zaten :wink:
apology240

Post by apology240 »

Ron Jeremy wrote:Ik ga (weer) eens experimenteren met verdedigende muur en stijl. Misschien dat het de laatste seizoenen allemaal is komen aanwaaien en dat ik daardoor wat lui ben geworden. Leuk dat dit topic toch schijnbaar goed gelezen wordt. Ik kreeg het idee dat alleen Wikke, Joy en ik er nog zaten :wink:
Tja, het heeft niet veel zin dat ik hier kom posten dat ik weer eens verloren heb met m'n C-team. :D
Volgend seizoen naar C en dan het jaar erop kom ik hier hopelijk de ene overwinning na de andere posten 8)
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Prince88

Post by Prince88 »

apology240 wrote:
Ron Jeremy wrote:Ik ga (weer) eens experimenteren met verdedigende muur en stijl. Misschien dat het de laatste seizoenen allemaal is komen aanwaaien en dat ik daardoor wat lui ben geworden. Leuk dat dit topic toch schijnbaar goed gelezen wordt. Ik kreeg het idee dat alleen Wikke, Joy en ik er nog zaten :wink:
Tja, het heeft niet veel zin dat ik hier kom posten dat ik weer eens verloren heb met m'n C-team. :D
Volgend seizoen naar C en dan het jaar erop kom ik hier hopelijk de ene overwinning na de andere posten 8)
Precies. Ik post nu ook niks over m'n team, omdat er gewoon simpelweg niks noemenswaardig te melden is.
Een paar seizoenen terug zat ik serieus in m'n eentje hier te posten in de B en af en toe Celtic ook nog wat. Dacht toen ook dat ook niemand het las, maar blijkbaar wordt dit inderdaad goed gelezen. Persoonlijk lees ik de topics over divisies A t/m D altijd en de andere soms eens.
Prince88

Post by Prince88 »

Nike Itegem Football Club 1 - 1 FC Bagger United
Geir Roelandts 1 - 0 47'
69' 1 - 1 Yousif El-Ameer
3 - 4 - 3 Formatie 4 - 4 - 2
Kick and rush Tactiek Verdedigende muur
85% Stijl 0%
100% Agressie 100%
48% Verdediging 70%
48% Middenveld 45%
50% Aanval 23%

Wil je nog een beter voorbeeld krijgen :mrgreen:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

:o :o :o :o :o

:lol:
el stino

Post by el stino »

bedank ook je keeper maar in de 21e minuut :P
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik voel mij bijna schuldig to VdbD. Aan de andere kant gaat hij met dit team toch promoveren. 146lr en dan had zijn team al een wedstrijd van zondag in de benen :shock:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

4-0 gewonnen van cartus die het laat lopen. OscarCookie en Kotehulky wonnen ook, dus het verschil tussen 10,11 en 12 blijft hetzelfde. Donderdag uit naar OscarCookie en vrijdag thuis tegen Kotehulky. Met een beetje geluk speel ik mij deze week veilig, omdat ik ook de laatste 3 in de stand nog krijg.
Btw woensdag en zaterdag ch.league: een belangrijk weekje dus.......
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”