Verder heb ik vandaag om 14:05 een telefoontje van mijn school gekregen dat ik geslaagd ben en dus een havo diploma op zak heb, ook daar ben ik enorm blij mee en wil ik dit graag met jullie delen!

Moderator: Moderator
Proficiat!d van den d wrote:Vandaag was het een prachtige voor FC Rotterdam en in het bijzonder, voor mijzelf! We hebben de allesbeslissende wedstrijd gewonnen via een doelpuntrijke spektakel!! Uiteindelijk werd het 4-3 met linieratings van 136 tegen 129 in mijn voordeel, dus dik verdiend! Door de overwinning gaat niet FC Prema, maar WIJ naar D.5!!![]()
Verder heb ik vandaag om 14:05 een telefoontje van mijn school gekregen dat ik geslaagd ben en dus een havo diploma op zak heb, ook daar ben ik enorm blij mee en wil ik dit graag met jullie delen!
Proficiat!d van den d wrote:Vandaag was het een prachtige voor FC Rotterdam en in het bijzonder, voor mijzelf! We hebben de allesbeslissende wedstrijd gewonnen via een doelpuntrijke spektakel!! Uiteindelijk werd het 4-3 met linieratings van 136 tegen 129 in mijn voordeel, dus dik verdiend! Door de overwinning gaat niet FC Prema, maar WIJ naar D.5!!![]()
Dat klopt, ze moeten allen vanaf 27 juni plaatsvinden, ik heb het geluk dat mijn school onze uitreiking al op de 28e heeft geplanned.remedy73 wrote:Proficiat!d van den d wrote:Vandaag was het een prachtige voor FC Rotterdam en in het bijzonder, voor mijzelf! We hebben de allesbeslissende wedstrijd gewonnen via een doelpuntrijke spektakel!! Uiteindelijk werd het 4-3 met linieratings van 136 tegen 129 in mijn voordeel, dus dik verdiend! Door de overwinning gaat niet FC Prema, maar WIJ naar D.5!!![]()
Ik dacht alleen dat alle scholen in Rotterdam de diplomauitreiking 2 weken hadden uitgesteld?