Gisteren nog gelijk uit bij de koploper.
Vandaag thuis gelijk tegen de 11e....
achterstand op de koploper is nu 7 punten....
probeer dit seizoen als 3e af te sluiten.

Moderator: Moderator
Ik zou NVC maar niet onderschattenB e n wrote: Ben eens benieuwd wat ik kan winnen, winnen tegen Pecin Rovers en NVC is toch wel een must, tegen Darwen Town heb ik mss ook nog een klein kansje
Na wat gebabbel met concurrent Calin_g (SP Club Inter 15) heb ik besloten om geen hervorming te doen maar om enkele van mijn spelers van de hand te doenB e n wrote:De zin voor een hervorming is serieus terug aan het komen... Ik heb nu al een redelijk oud team voor nog richting C-B te gaan en ik zou graag met een jong team naar boven gaanMorgenvroeg beslis ik, eerst nog een nachtje erover slapen!
jij doet er ook alles aan om FC Mac niet mee te laten promoveren hè??B e n wrote:Verwacht verlies bij de nummer 3. Haalde slechts 133, hij 140... Ik speelde wel met 6 B's, maar da's nog geen excuus
Ik MOEST met 6 B's spelen door blessures, schorsingen en fitheidsproblemen bij oude rottenmeangreen wrote:jij doet er ook alles aan om FC Mac niet mee te laten promoveren hè??B e n wrote:Verwacht verlies bij de nummer 3. Haalde slechts 133, hij 140... Ik speelde wel met 6 B's, maar da's nog geen excuus
![]()
Iddmeangreen wrote:die 148-er komt volgend seizoen wel![]()
TS zal wel niks meer worden....
Kans op winst is kleiner geworden door 2 aankopen. De TS staat nu op 90% maar heb er toch nog wel hoop op!B e n wrote:4-3 winst bij de nummer 12Morgen FC Mac waarvan ik vandaag 2 punten extra ben uitgelopen