Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by el stino »

T-man wrote:'T zit dit seizoen veelal mee: 1-0 gew mits 1% slechter :wink:
Hopelijk bekopen we dit niet volgend seizoen (als we ons kunnen redden) :?
omkoper :mrgreen:

je staat toch maar mooi op een 3e plaats daar in B :wink:
8ptn voorsprong op de 11e plek. behoud moet dus zeker lukken :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Oei oei week van de waarheid. Helaas moet ik op een maandag tegen koploper Metal. Voor iedereen die zich afvraagt waarom hij bovenaan staat -> check morgen zijn linierating.
Waarom helaas op maandag? 8 spelers die in de basis starten bij Metal zijn +29, maar hebben nu 100/100 :cry:

Daarna het altijd sterke Lions uit, donderdag Lundomet dat soms stunt en vrijdag Calzone dat zeer verrassend uit de hoek kan komen. Ik moet uitwedstrijden gaan winnen, wil ik tot het eind van het seizoen blijven meedoen. Deze week kan al mijn Waterloo worden......
T-man

Post by T-man »

4-1 gew, morgen hopen we een puntje te pakken :wink:
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Je staat weer op 2 punten ;) Ik heb met 2-0 gewonnen van de leider, met een nette 146 met 75% agressie en op twee posities beide 4 BP minder. De leider stelde enkele mindere spelers op (vreemd), en is nu leider-af. Met z'n sterkste opstelling zou hij ook z'n tenen hebben moeten uitkuisen zenne.
B e n

Post by B e n »

Badbuffalo wrote:Je staat weer op 2 punten ;) Ik heb met 2-0 gewonnen van de leider, met een nette 146 met 75% agressie en op twee posities beide 4 BP minder. De leider stelde enkele mindere spelers op (vreemd), en is nu leider-af. Met z'n sterkste opstelling zou hij ook z'n tenen hebben moeten uitkuisen zenne.
Mooie zege. Inderdaad wel vreemd dat hij enkele mindere spelers heeft opgesteld, maar daar hoef jij je geen zorgen over te maken want de 3 punten zijn binnen!
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Zowel maandag als dinsdag 0-0 en daarmee schiet ik niets op.

Het verschil met nummer 2 blijft 5 punten. Ik blijf in dubio zitten: moet ik gaan handelen om volgend seizoen beter voor de dag te komen of zal ik er nog voor gaan? Op zich is het resterende gedeelte van het programma in mijn voordeel. Op papier krijg ik nog twee concurrenten: NIFC uit (nederlaag) en Praha thuis (overwinning?). Voor de rest alleen tegenstanders van 8 t/m 15 die echter wel een goed A-team op de been kunnen brengen.
Ik krijg een beetje 'het te groot voor het servet te klein voor het tafellaken' gevoel. Ik heb immers 6 punten voorsprong op de nummer 6 en ik kan maar niet aanhaken bij 2,3 en 4.

Opvallend: dit seizoen al 5x 0-0, 9x een goal tegen en maar 2x twee goals tegen. 13 tegen in 21 duels: het publiek is bij mij niet de grote winnaar :lol:
T-man

Post by T-man »

2-1 verloren, donderdag moet er gewonnen worden !!
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

1-0 gew :D , morgen voor 1p gaan :wink:
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

3-2 verloren en een 6/12 deze week.
Voorlopig op een 5e plaats met 11p voorsprong op nr 11, 't ziet er goed uit :D
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

3x gelijk en 1x winst. Ik kan maar geen uitwedstrijden winnen. Schema technisch heb ik het niet echt getroffen. Ik speel uitwedstrijden altijd tegen 'fitte' A-teams. Maandag en dinsdag worden overwinningen en ik ben benieuwd wat dat voor de stand gaat doen.....

Ik ga er vanuit dat ik nog 6x win en 1x verlies. Met 7 punten achterstand op nummer 2 lijkt het een onmogelijke opgave :(
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Terugronde met 6W, 1D en 1L prima gestart en onszelf uit de degradatiezone gevoetbald. Nu kunnen we zelfs op de 5e plaats van T-man mikken, maar dat wijst de toekomst wel uit. In de heenronde haalden we 22 punten uit 15, in de terugronde reeds 19 uit 24. Come on you blues! :D
T-man

Post by T-man »

4-1 gew, morgen nog een makkie en dan de clash tgn BB :D
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Veel clash zal er niet aanzijn lol :lol: Jij speelt thuis, strenge arbiter en je hebt geen bekermatch gepland. Als je niet wint, ist een pure schande :mrgreen:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Dinsdag gehaktdag in B.3 en de FC heeft honger:

The Kaisers gaan thuis onderuit tegen Nop
Nike IFC verspeelt punten tegen Calzone
en Praha speelt 0-0 tegen Cosi fan tutte en zijn selectie heeft auw :twisted:

Donderdag tegen Praha en hij kan zijn team niet helemaal optimaal neerknallen, dus het zal zeker geen dikke 150-er worden, ook al omdat de scheids in mijn voordeel is.
Juoeikis is lekker geschorst (bp77! en 92%erv :shock: ) en hij zal vervangen worden door zijn kneusje Novosad. Mazzeltje voor mij, want die haalt maar 74 :lol: . Ook is een CM van 75 geschorst.
Ik ben benieuwd hoe agressief Praha gaat spelen; ik ruik zeker kansen. De achterstand op de nummer 2 is nog maar 3 punten. Het zal toch niet.........
T-man

Post by T-man »

Vandaag gewonnen en officieel gered :D
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”