Word nu gek. 6% beter + directe rode kaart in de 60e minuut zonder over de schreef te gaan (verre van)... Manmanman, sta je er eens goed voor. Speelde in D ooit ook nog tweemaal onterecht gelijk tegen deze tegenstander (was ook tweemaal beter!). Zwarte beesten, hmm
Het moet zowat 15 seizoenen geleden zijn dat ik nog eens aan de leiding stond in B Maar morgen kan het alweer heel anders zijn, we zijn, net als AC ManU vorig seizoen, heel tevreden dat we zo hoog meedraaien
Gehoopt puntje gehaald (2-2) maar de tegengoals gekregen in de 90' en 91'
Deze week niet verloren: 8/12, we staan wel voor een moeilijke laatste week tgn nrs 1-3-6
Billijk gelijkspel, door dubbel geel bij T-man was ik 1% beter in de linieratings, maar dat is verwaarloosbaar. Dat T-man voor het eerst in seizoenenlang niet eens als absolute favoriet aan het begin van dit duel stond, was al een prestatie op zich
Stuntje half gelukt bij Lundomet.. 2-2.
Gisteren na sim 18.00 uur mijn trainer gewisseld om verschil van 4-5% uit weg te poetsen.
Ik kwam tot op 1% , dus redelijk geslaagd en mijn hele staf is nu bijna una familia..haha
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27 Manager Dutch National Team
Met een 147-144 uitgepakt tegen de Zoeloe's en de 3 punten gepakt. Fijne ratings, wetende dat al m'n spelers (op 1 na) op 99 moraal en 97/96 fitheid stonden. Johei