Eindelijk eens de random weer een keertje mee. De tegenstander miste een penalty. Resultaat; weliswaar 2% slechter in de linieratings (139-137), toch een gelijkspel We zijn blij dat we hier een puntje hebben kunnen pakken.
Morgen tegen de nummer 14 die met een teamspirit zit van 0%. B-team zal het gaan afhandelen, zodat er geen geschorsten zijn donderdag in de wedstrijd tegen de nummer 1.
2% beter en toch maar 0-0 Morgen zal het knap lastig worden om de punten thuis te houden tegen de nr.2 maar dat zijn juist de wedstrijden waar wij schitteren
Den Uier wrote:2% beter en toch maar 0-0 Morgen zal het knap lastig worden om de punten thuis te houden tegen de nr.2 maar dat zijn juist de wedstrijden waar wij schitteren
Laat het ons hopen ... Ikzelf moet tegen de 4de... knap lastig!
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Thuis winst met 2-1 tegen Mathew Johnson United. Waren in de linieratings (137- 131) weliswaar 6% beter en dat is beloond. Komen zo voor het eerst op een veilige plek al hebben we evenveel punten als FC Trnavka da 11de staat. Hebben momenteel een 3ptn achterstand op plaats 6 tot en met 8 en 1ptn op plek 9 van Opa FC.
Morgen spelen we thuis tegen FC Trnavka. We hopen alvast op de 3ptn om zo toch stilaan een puntenkloof te slaan met de degradatieplekke. Meer info volgt later.
geef je jezelf nu betere kans om in B.3 te blijven??
Hela, het zijn nog 10 matchen. Wil het vel van de beer niet verkopen en zo. Maar ik zou het denken. Sta er wel beter voor dan eerder, toen wist ik helemaal niet waar ik aan begonnen was. Het ging toen gewoon veel te snel. Nu heb ik er toch een paar seizoenen C op zitten.
Den Uier wrote:2% beter en toch maar 0-0 Morgen zal het knap lastig worden om de punten thuis te houden tegen de nr.2 maar dat zijn juist de wedstrijden waar wij schitteren
Misschien is hij nog wel gedemotiveerd, omdat hij punten tegen ons verloren heeft vandaag
Vandaag stond ik versteld van mijn eigen team. Door blessures en lage fitheden was ik genoodzaakt om alternatief 4-4-2 te spelen. Ik haalde er zelf nog een 135 rating uit. Dit resulteerde in winst.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
1-1 gespeeld tegen royal fc ratings waren hetzelfde 131-131 en zo zijn we toch tevreden met deze uitslag maar door dit gelijkspel mag volgens mij royal fc het vergeten om te promoveren of er zou nog een mirakel moeten gebeuren deze nacht mogen we op verplaatsing naar Foppa Killers Team we missen geen enkele speler dus hopen we toch op een overwinning een gelijkspel ik ook welkom maar het liefst van al nemen we de 3 punten mee