Smiley wrote:ik vrees ervoor glendv. In het verleden hebben tsjechen elkaar al vaak zo geholpen, en het zou me verbazen moest cehz_line zich niet laten verliezen...
I know. Maar het enige waar ik voor kan zorgen is dat ik 2x win . Nuja ik heb me zelf in deze positie gestoken, aangezien ik in vele onderlinge duels de punten liet liggen.
T-man wrote:We zijn gered, zelfs een vroege blessure kon daar niks aan veranderen: 3-4 winst !!
twas wel nipt é kerel door die vroege blessure
maar goed dat je in B blijft. het zou raar zijn om na een prachtig vorig seizoen nu nipt te moeten zakken.
@GlenDv: het ziet er nog positief uit voor je. de laatste wedstrijd winnen en hopen dat de tegenstander van tynec zijn plicht doet en wint om zijn 5e plaats te behouden.
Er is idd nog altijd een sprankeltje hoop om Malinwa United in de B-divisie te houden. Tzal weer spannend worden . Niet enkel voor de wedstrijd van SKP Tynec, maar ook mij dubbele confrontatie tegen the glassbell. Want ik zou ook nog graag de laatste week van de beker halen, maar ik vrees dat hij dat ook wel wil .
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Nadat we gisteren de bekermatch wonnen tegen the glassbell, zijn we nu niet verder gekomen dan een 1-1 gelijkspel en dit terwijl we toch 3 linieratings beter waren. Voor de zoveelste keer dus lord random tegen . Winst had evenwel ook ons verblijf niet kunnen verlengen, want SKP Tynec won zijn wedstrijd van de nr 5 Red Crayfish Rakovník. Lijkt me evenwel een Tsjechse samenzwering, want Red Crayfish Rakovník trad nu toch ook weer niet met zijn sterkste ploeg aan. Dus na 1 seizoen in de B-divisie al terug naar af. Volgend seizoen zal het dus weer verder bouwen worden aan de ploeg...
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Smiley wrote:zet alles op de beker dan mag je nog europees gaan spelen
of werkt dat hier zo niet
Daar had ik al ni meer aan gedacht . Met een goeie loting kan ik nog wel ver geraken in de beker, maar die heb ik nog niet echt gehad . Maar ik zit ook nog altijd de CL.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Eerste wedstrijd uit tegen brussels int.
Waarschijnlijk al direct een verlies. Ik haal max 143 dankzij lage TS (85%)
En volgens battlestrategy haalt joball 144. Dus de random gaat al direct zijn werk mogen doen...
De favoriet in B.1 zal Babelki wel zijn... Ik hoop dan stiekem op de tweede plaats
breakdown wrote:Eerste wedstrijd uit tegen brussels int.
En volgens battlestrategy haalt joball 144. Dus de random gaat al direct zijn werk mogen doen...
De favoriet in B.1 zal Babelki wel zijn... Ik hoop dan stiekem op de tweede plaats
breakdown wrote:Eerste wedstrijd uit tegen brussels int.