Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

lobert wrote:Na seizoen 10 ben ik terug en dan mogen jullie wel oppassen. Nu al gemiddeld bp 69,82 van het A-team. En daarbij komt nog dat ik een LM van 84 % (minimaal) en maximaal 88 % heb , is nog niet uitgetraind. Dus kans is dat ik gemiddeld meer dan bp 70 krijg :D
Ik denk dat je dan niet veel lager dan The Naked Chef presteert. :shock:

Nuja, tegen dat je in A zit zijn die spelers oud, en zou je schrikbewind, tenzij je andere spelers met +/- dezelfde prestaties kan aantrekken, niet lang duren. :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Isis

Post by Isis »

steven_26 wrote:
Isis wrote:Ik kom naar C1. Maar voorlopig zie ik dat niet zitten :-(
en waarom zie je he niet zitten? :wink:
Omdat C1 zo sterk is, omdat ik nog aan mijn ploeg moet werken en omdat ik bang ben van de Amoebe ;-)
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Ziezo, het seizoen zit er terug op. We hebben nog een mooie 4e plaats in de wacht gesleept. Enkel Feyenoordie is ons nog voorbij gegaan op het einde van het seizoen. Proficiat daarvoor. Mado en Artoisboys promoveren dit jaar verdiend. Beide ploegen waren een aantal klassen sterker dan de rest. Mado werd ongeslagen kampioen, toch wel een heel sterk prestatie. Hoopgevend was dat we Artoisboys in het begin van het seizoen op een gelijkspel hebben kunnen houden, maar het werd al snel duidelijk dat er aan deze twee toppers weinig te doen was.

We kijken met veel verwachtingen uit naar het volgende seizoen. We hebben op het einde van dit seizoen heel wat transfers gedaan met het oog op volgend(e) seizoen(en) en werken nu volop aan de teamspirit. De manager heeft het tijdens het afsluitend etentje na het seizoen niet met zoveel woorden gezegd, maar de spelersgroep weet verdomd goed wat de ambities voor volgend seizoen zijn. We beginnen volgend jaar aan ons 7e (!!) seizoen in C1, waarbij we de voorbije 6 seizoenen telkens binnen de top 6 eindigden. Na twee derde en één vierde plaats is de speeltijd voorbij :twisted:. Spelers, supporters en bestuur maken zich op voor een sterk seizoen.

C1 blijft een heel sterke reeks. Volgend jaar komen daar terug een aantal kleppers bij. Vooral de komst van FC Amoebe stemt de manager met veel plezier. Het worden twee bijkomende toppers voor volgend jaar. Ook zijn we zeer verheugd Verbroedering Robbeke terug te zien keren in de reeks. Het is al een aantal seizoenen geleden dat we in dezelfde reeks speelden, maar de manager is zijn oud reeksgenoot nooit uit het oog verloren. Hierbij wenst de manager alle nieuwe managers in C1 welkom te heten.

Veel succes volgend jaar.

Sportieve groeten,
Elsiablo, manager of fc b rules.
He's back ... .
matt

Post by matt »

Divisie C2 wordt ook weer deftig versterkt.

Degraderenden:
Reini 04
Fc Decoureurs

Blijvers:
Inter United
Pinguins Of Doom
RSCA Prince
The Originals
KSK Tongeren
Gnitrops CP
Belgist
Wattie Walkers

Promovendi:
Opereta
Overpelt FFC
paarse 11
Levski SP
fcbfan
zalgirio alus

Het is vooral een prettig weerzien met fcbfan die enkele seizoenen geleden nog promoveerde uit de competitie waar ook de pinguins zaten.

Ook verwelkomen we brever, het enige promoverende forumlid dat naar C2 komt.
Daan.//

Post by Daan.// »

Degradanten
Team#Soad
FC Team 527 (Maluyaca :) )

Blijvers
KRC Molleke
Blue ARA
Red Devils
FC Kama
Gaan-Met_Die_Banaan
St.Margarethen/R.
Budistii
Roslar SV

Promovendi
Real Brugge
racingbojkes
chemicals
unirea iasi
FC Club Eke
SportingRsca

De forummers (waar ik het van weet) zijn gemarkeerd.

een pronostiekje (let op het zelfvertrouwen :D )

1. Gaan-Met_Die_Banaan
2.Team#Soad
3.Budistii
4.Blue ARA
5.KRC Molleke
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
lobert

Post by lobert »

silverblast wrote:
lobert wrote:Na seizoen 10 ben ik terug en dan mogen jullie wel oppassen. Nu al gemiddeld bp 69,82 van het A-team. En daarbij komt nog dat ik een LM van 84 % (minimaal) en maximaal 88 % heb , is nog niet uitgetraind. Dus kans is dat ik gemiddeld meer dan bp 70 krijg :D
Ik denk dat je dan niet veel lager dan The Naked Chef presteert. :shock:

Nuja, tegen dat je in A zit zijn die spelers oud, en zou je schrikbewind, tenzij je andere spelers met +/- dezelfde prestaties kan aantrekken, niet lang duren. :)

Ja, maar ik was ook niet van plan om met dit hele team naar A te gaan. Ik ga proberen in VRB's nu ook groot geld te gaan verdienen, als een soort steuntje in de rug. Die LM is nu al 25 jaar, dus daar heb ik max. 5 jaar plezier aan, alhoewel ik hem waarschijnlijk niet zo lang ga houden. De meeste spelers zijn nu rond de 24/25 en dus op hun top. Ik houd ze denk ik nog maximaal 2 seizoenen; dan zit ik dus in C. Daarna ga ik renoveren en proberen evenwaardige spelers aan te trekken als dat lukt. Zo het ernaar uitziet kan ik beter zo snel mogelijk beginnen met renoveren aangezien supergoede spelers nu voor heel weinig geld weggaan.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

By the way, The Naked Chef is wel een klasse apart, gemiddeld iets meer dan 71 prestatie. Dus het duurt nog even eer ik dat heb geevenaard. :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote: Veel succes volgend jaar.
Hetzelfde he :)
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

feyenoordie wrote:
Thanks Feyenoordie,

heb jij bepaalde doelstellingen of verwachtingen voor volgend seizoen?

Greetz.
He's back ... .
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
feyenoordie wrote:
Thanks Feyenoordie,

heb jij bepaalde doelstellingen of verwachtingen voor volgend seizoen?

Greetz.
Ja :)
Ben op moment Kevin Kacic aan het verkopen. GK 86 overal 22 jaar. Met dat geld wil ik een goede LM kopen + een goede CF of LF.
Verder gewoon weer talenten aantrekken en opleiden en hopen dat er een paar doorbreken. En ik wil proberen de top 5 weer te halen in de C1.
En het wordt een mooie groep de C1 als ik zo kijk, veel bekende :D
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

kan er iemand zeggen wie van B naar C1 komen?
deze formatie is veranderd van vorig seizoen geloof ik maar ik ken deze niet, dus kan iemand bij deze de nieuwe ploegen posten van C1?
steven_26 manager of Boca Juniors
sanex

Post by sanex »

de 13de en 14de
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

sanex wrote:de 13de en 14de
Idd, 13e en 14e van B1.
He's back ... .
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

sanex wrote:de 13de en 14de
ah ok merci :wink: , zo kan ik eens kijken naar mijn toekomstige tegenstanders
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

ik heb eens snel gekeken naar C1

uit b1 komt een fc ploeg dus dat is al heel goed :wink: maar het slechte is dat hottenterre ook naar onze reeks komt en zij bezitten wel een zeer stevige kern maar deze is welliswaar een klein beetje oud, de jongste is (al) 25 jaar

de managers uit D2 lijken mij ook haalbaar en de 2de uit D3 ook, ik kan er ook langs zitten maar dat zien we dan wel tijdens het seizoen :wink:

voor de andere managers uit D ben ik benieuwd want zij hebben toch ook een mooie ploeg en hierbij wens ik hen veel succes in de zware C1 reeks die volgens mij al bijna evenwaardig is als B1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”