Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

SanderPlof wrote:Wederom een mooie overwinning voor Ploffers uit bij Aduard Blizzards, met 1-2. Mede door wat problemen in de selectie van Aduard.

Maar al met al is het gat nog maar 3 punten met de 10e plek.
Dus behoud is weer in zicht.

Nu hopelijk donderdag winnen thuis tegen AC ManU. Dit zal moeilijk worden, maar het is niet onmogelijk.
Alles is mogelijk in deze reeks, maar de punten ga je niet cadeau krijgen :twisted:
Het programma van Blizzards is zwaarder dan dat van u dus behoud moet mogelijk zijn, succes.
Team = AC ManU (B2)
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

T-man wrote:
SanderPlof wrote:Wederom een mooie overwinning voor Ploffers uit bij Aduard Blizzards, met 1-2. Mede door wat problemen in de selectie van Aduard.

Nu hopelijk donderdag winnen thuis tegen AC ManU. Dit zal moeilijk worden, maar het is niet onmogelijk.
Alles is mogelijk in deze reeks, maar de punten ga je niet cadeau krijgen :twisted:
Het programma van Blizzards is zwaarder dan dat van u dus behoud moet mogelijk zijn, succes.
Als ik je ploeg zo zie dan weet ik zeker dat we hard zullen moeten knokken om een gelijkspel eruit te slepen.

Maar inderdaad het programma ziet er gunstig uit, nu hopelijk de uitslagen ook :D
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

SanderPlof wrote:
T-man wrote:

Als ik je ploeg zo zie dan weet ik zeker dat we hard zullen moeten knokken om een gelijkspel eruit te slepen.

Maar inderdaad het programma ziet er gunstig uit, nu hopelijk de uitslagen ook :D
Ik zou jou en mezelf donderdag een dienst kunnen bewijzen mits we de punten thuishouden tegen Aduard Blizzards :)
el stino

Post by el stino »

nu beginnen ook blessures op te komen bij mijn A-spelers :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

vandaag door een foute agressie instelling 2 rode kaarten behaald. Hierdoor komt ook nog eens een aantal blessures bij die ik nu al gehad heb, waardoor sommige fitheden heel erg slecht zijn.

Ik kan beter nu even mijn slogan veranderen.

Soms zit het mee, maar NU zit het vooral tegen
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

vannacht 2-2 gelijkgespeeld tegen FC Gargzdas we zijn tevreden met dat puntje :wink: we zijn nu wel een plaatsje gezakt we hebben wel evenveel punten als de 2de the rienaldos , gaat die nu toch voor promotie gaan :?: want hij ging alles op 0 agressie zetten en hij wou niet promoveren .. maarja we zien wel he , donderdag mogen we het thuis opnemen tegen de leider celtic 85 die niets van schorsingen heeft en wij 3 :? het zal moeilijk worden voor ons maar we hopen toch op een puntje
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Badbuffalo wrote:
SanderPlof wrote:
T-man wrote: Alles is mogelijk in deze reeks, maar de punten ga je niet cadeau krijgen :twisted:

Ik zou jou en mezelf donderdag een dienst kunnen bewijzen mits we de punten thuishouden tegen Aduard Blizzards :)
Tja het zou vervelend zijn voor Aduard (ook een NLer), maar ik hoop dat je wint. Ik hoorde dat supporters van Ploffers al kaarten hadden gekocht om bij je cluppie aanwezig te zijn.
Maar we hebben een leuke poule waar een hoop ploegen van elkaar kunnen winnen.
Ik moet zelf nog tegen ACmanU, Alexandra, Gockas en hierna tegen de nummers 1 en 2.
Dus ik hoop nog ergens 6 punten minimaal te halen.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Avado
Team Manager

Post by Avado »

el stino wrote:nu beginnen ook blessures op te komen bij mijn A-spelers :(
Die van mij loopt juist beetje leeg. Vervelende is alleen dat ik donderdag een verzwakt team ga opstellen.. Heb wat A spelers moeten opstellen voor de beker namelijk, om nog kans te maken om door te komen.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
el stino

Post by el stino »

Avado wrote:
el stino wrote:nu beginnen ook blessures op te komen bij mijn A-spelers :(
Die van mij loopt juist beetje leeg. Vervelende is alleen dat ik donderdag een verzwakt team ga opstellen.. Heb wat A spelers moeten opstellen voor de beker namelijk, om nog kans te maken om door te komen.
ik hoop dat ik donderdag allesinds al met winst terug kan aanknopen, want vrijdag tegen jou wordt ook behoorlijk lastig :wink:

is echt zo vreemd, hoe meer ik men best doe om te promoveren, hoe verder ik ervan verwijderd geraak :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

3-4 overwinning met 144 linieratings :D
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Guardian

Post by Guardian »

Vandaag gewonnen tegen de nummer 5

Morgen gaan we zeker verliezen...

ik heb 6 geschorsten!!!!! :shock: :shock:

waaronder m'n beide CM's (1ne cm had 5 dagen schorsing, waarvan nog 3 resterend :cry: ) en m'n beide LB's
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Gelijk gespeeld.. was 1% beter. Jammer, maar helaas. Morgen tegen el stino.. ben benieuwd. Mijn fitheden zijn vrij laag maar el stino heeft wat geschorsten, dus we zullen zien.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
rienaldo14
Team Board Member

Post by rienaldo14 »

The rienaldos gaan NIET voor promotie naar B. We laten de spelers ervaring opdoen en hopen om nog enkele versterkingen binnen te halen om volgend seizoen volop mee te doen voor de titel.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
T-man

Post by T-man »

2-3 gew en staan iets steviger op de 4e plaats, het beoogde zakgeld op 't einde van de compi is in zicht :wink:
Team = AC ManU (B2)
Shonk

Post by Shonk »

Verrassende overwining bij de 2de in de stand, Torpédo Svinov. Zo loopt de leider uit tot 7ptn en is de titel wel heel dicht bij.

Met nog 4 wedstrijden resterend hopen we alvast de degradatie te vermijden. Door onze overwining zijn we wel tot op 1ptn ingelopen op REAL Madridas. Hopelijk zit het ons een beetje mee en kunnen we nog een plaats of 2 winnen tegen het einde van de competitie.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”