Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

mm deze nacht spijtig van celtic 85 verloren we waren 1 rating slechter dus mss hadden we toch nog een puntje kunnen nemen :( deze nacht moeten we absoluut winnen van fc rockstar om nog te kunnen meedoen voor promotie hopelijk winnen wij en laat fc gargzdas puntjes liggen :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Spanning alom in C.7 ;)

@ Celtic: Sterkte, hoop dat je snel van van je nierproblemen af bent!
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag met 1-2 gewonnen op de nummer 5 op zijn veld. We waren slechts 1% beter, dus zeer content met de overwinning :)

Nu 9 punten voorsprong op de nummer 4, die we tevens maandag thuis ontvangen. Een gelijkspel is dus dan genoeg om uiteindelijk 3e te kunnen worden. Ondanks onze 4 geschorste spelers hebben we er wel vertrouwen in.
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

Avado wrote:Spanning alom in C.7 ;)
inderdaad :D Gargzdas liet vandaag dan toch al verrassend punten liggen. :)

waar me maandag verloren ondanks gelijke ratings, hebben we nu het voordeel aan onze kant. jammer voor Calzone die hierdoor wrs de top-5 net zal missen. tenzij hij maandag wint van Gargzdas? :P

en Rienaldos staat weer op een promotieplaats :lol:
hij moet wel opletten, want bij gelijke punten (zoals nu) zal hij promoveren omdat hij een gewonnen match meer heeft. :wink:
dit wil dus zeggen dat hij minstens 2x moet verliezen komende week.

2 the rienaldos 54 27 17 3 7 77 53 +24
----------------------------------------------
3 FC Gargzdas 54 27 16 6 5 69 37 +32
4 brugge 1991 54 27 16 6 5 74 45 +29
5 Royal FC 52 27 16 4 7 55 39 +16

even kijken naar de agenda:
maandag: FC Calzone ??-?? FC Gargzdas: hopelijk winst voor Calzone :wink:
FC Kotehulky ??-?? brugge 1991: ook lastige uitwedstrijd voor Real
Royal FC ??-?? Celtic 85: geen commentaar 8)

dinsdag:
Eindhoven ??-?? Royal FC: 3ptn voor ons.
brugge 1991 ??-?? fc bruges: lastig
FC Gargzdas ??-?? Foppa Killers Team

donderdag:
Steaua 74 ??-?? brugge 1991: Steau strijd nog voor degradatie en kan zich nog redden.
FC Kotehulky ??-?? FC Gargzdas
Royal FC ??-?? KVG OOSTENDE: thuis de promotie afdwingen?

heel wat mogelijkheden om het spannend te houden :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Shonk

Post by Shonk »

2-1 thuiswinst tegen FC VIXA. Hierdoor lopen we tot 5ptn uit op onze eerste achtervolger FC Trnavka. Dit is ook de eerste degradatieplek. Komende week hopen we alvast nog op minstens 4/9 waardoor we de degradatie zouden moeten kunnen ontlopen.

Verrassend is ook het verlies van de leider tegen Fc Rapid Bertem met 0-1 en dit op eigen terrein. Was het een ingecalculeerd verlies of een fout van de manager??? Met 4punten komende week is hij alvast zeker van promotie na B.
Image Image
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Bah, rot random ;) Hoop dat ik dat nu heb gehad dan, voor de rest van het nog korte seizoen.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

1-10 gewonnen van een comp. team.
Maar gelukkig kon ik hierdoor iedereen sparen van mijn A team voor de wedstrijd tegen Gockas.
Die moet Ploffers winnen om zicht te houden op behoud in C.
De wedstrijden hierna zijn tegen nr. 1 en 2 en om daar een punt van te sprokkelen wordt erg moeilijk.
Hopelijk is er al iemand kampioen dan, misschien laat de nr. 1 dan een steekje vallen.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Shonk

Post by Shonk »

Nieuws uit Dorne. In samenspraak met het bestuur en de manager van het team is het contract van onze trainer Yves Daerden en onze jeugdcöordinater Gerrit Van Moer verbroken. Beide waren uitgekeken op hun job binnen de club en mogen zo opzoek naar een nieuwe uitdaging.

De vervangers zijn alvast op post. Als trainer hebben we de Noor Magne Hansen aangeworven. Als jeugdcöordinater mag de Cubaan Yago De Villate zijn kans wagen. We hopen alvast dat zij hun uitdaging met plezier en succes zullen afronden. Beide kregen een contract voor 3 jaar.
Image Image
racingboj

Post by racingboj »

cantagallina wrote:
racingboj wrote:Ben terug van een weekje vakantie.

Even de resultaten bekeken.

Maandag: de kaap van 140 linierating behaald, wat niet genoeg was voor de winst, ondanks dat ik betere linieratings behaalde.

Dinsdag: Onverdiend gelijk gaan spelen bij een degradatieconcurrent

vandaag: de winst gepakt wat ons nog een kans geeft om degradatie te vermijden dit seizoen.

Morgen op bezoek bij de 7de in de stand: wordt haast onmogelijk, veel gekwetsten en geschorsten en door dat ik geen vr of vrb speelde deze week zijn de moralen slecht van bepaalde spelers.

Volgende week zal het er om spannen.
Als je een week weggaat zorg je er toch voor dat je vr's regelt voor heel de week... Dat is altans wat ik zou doen om zo toch de moralen in orde te houden. Of laat een vriend een week je team onderhouden. Maja, tis nu al voorbij eh, dus what ever.
Niet als de interesse ver zoek is hoor.

En trouwens op voorhand vr's instellen kan ook nadelig zijn bij een blessure ofzo dus dat doe ik liever niet dan.

Anyway, de interesse in sp is na het debacle vandaag nog verder zoek dan ervoor. Degradatie is haast zeker.

We zien wel of we er mee doorgaan na dit seizoen.
T-man

Post by T-man »

Na 5min krijgt onze LM rood (noodrem) maar toch 3-2 gew :D
We staan steviger 4e en moeten volgende week thuis tgn de leider, naar nr 3 en thuis tgn nr 14> plaats 3 ligt dus binnen handbereik :P
Team = AC ManU (B2)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

2e seizoensnederlaag geleden en dat tegen het al gedregadeerde Raîd Bertem.

ik kon gisteren niet meer online komen en heel men team stond niet goed. Ik ben toch al zeker van promotie dus het boeit niet echt.

jammer, dat wel..
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
real

Post by real »

el stino wrote:
Avado wrote:Spanning alom in C.7 ;)
inderdaad :D Gargzdas liet vandaag dan toch al verrassend punten liggen. :)

waar me maandag verloren ondanks gelijke ratings, hebben we nu het voordeel aan onze kant. jammer voor Calzone die hierdoor wrs de top-5 net zal missen. tenzij hij maandag wint van Gargzdas? :P

en Rienaldos staat weer op een promotieplaats :lol:
hij moet wel opletten, want bij gelijke punten (zoals nu) zal hij promoveren omdat hij een gewonnen match meer heeft. :wink:
dit wil dus zeggen dat hij minstens 2x moet verliezen komende week.

2 the rienaldos 54 27 17 3 7 77 53 +24
----------------------------------------------
3 FC Gargzdas 54 27 16 6 5 69 37 +32
4 brugge 1991 54 27 16 6 5 74 45 +29
5 Royal FC 52 27 16 4 7 55 39 +16

even kijken naar de agenda:
maandag: FC Calzone ??-?? FC Gargzdas: hopelijk winst voor Calzone :wink:
FC Kotehulky ??-?? brugge 1991: ook lastige uitwedstrijd voor Real
Royal FC ??-?? Celtic 85: geen commentaar 8)

dinsdag:
Eindhoven ??-?? Royal FC: 3ptn voor ons.
brugge 1991 ??-?? fc bruges: lastig
FC Gargzdas ??-?? Foppa Killers Team

donderdag:
Steaua 74 ??-?? brugge 1991: Steau strijd nog voor degradatie en kan zich nog redden.
FC Kotehulky ??-?? FC Gargzdas
Royal FC ??-?? KVG OOSTENDE: thuis de promotie afdwingen?

heel wat mogelijkheden om het spannend te houden :)
het is inderdaad superspannend in C.7 en we hadden echt niet verwacht dat we zouden meedoen voor promotie maar nu we er zo dicht bij zijn zullen we er alles aan doen om toch te proberen te promoveren :wink: dit zal een week vol stress zijn voor mij :P maar nie voor mij alleen denk ik :P
team brugge 1991

BP A team 70.18
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Terug thuis. :) Nog beetje groggy. Maar de niersteen is niet verwijderd, zelfs tijdens de operatie kon ze het onding niet te pakken krijgen. Moet nu een 3-tal weken verder met een 'stent', die krampen en de bijhorende kolieken moet voorkomen. Hopelijk wateren we het kleine kl**tzakje nu uit.
Nu de titel binnen is, overwegen we met het B-team de competitie af te werken. Goed voor de ervaring van de jongens, en de A-jongens verdienen de rust.
Momenteel in C.7
Celtic 85
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

komende week nog proberen om wat punten bij elkaar te scoren, zodat ik nog 2 plaatsen kan stijgen op de ranglijst.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
real

Post by real »

Celtic'85 wrote:Terug thuis. :) Nog beetje groggy. Maar de niersteen is niet verwijderd, zelfs tijdens de operatie kon ze het onding niet te pakken krijgen. Moet nu een 3-tal weken verder met een 'stent', die krampen en de bijhorende kolieken moet voorkomen. Hopelijk wateren we het kleine kl**tzakje nu uit.
Nu de titel binnen is, overwegen we met het B-team de competitie af te werken. Goed voor de ervaring van de jongens, en de A-jongens verdienen de rust.
ik hoop dat je dit niet doet want het zou niet eerlijk zijn voor de andere jongens die nog proberen promotie af te dwingen ok ik snap wel dat je kampioen bent enzo en dat je met je B team wil spelen maar het is in feite niet eerlijk , jij doet nog altijd wat je wilt maar ik zou het enorm laag vinden moest je dit doen
team brugge 1991

BP A team 70.18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”