Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

purple_white
Member of the Soccer Project Association

Post by purple_white »

Vannacht 1-8 verloren tegen AS Bari :mrgreen:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
el stino

Post by el stino »

real wrote:vannacht een mooie 0-1 overwinning gehaald tegen FC Kotehulky we waren 14 ratings beter en wonnen dan uiteraard ook verdiend :wink: we staan nu 2 punten los op eerste achtervolger Royal FC en ligt het dus volledig in onze handen als we willen promoveren :wink: als we al de 2 matchen winnen zijn we zeker van promotie :P vannacht een moeilijke match tegen fc bruges de vorige keer heb ik daar gelijkgespeeld al had ik wel 5 ratings meer maarja niet aan te doen he :) hij doet nog altijd mee in de beker dus mss wordt het wel vannacht zn B team ofzo we zien wel , het is allesinds heel spannend heb het nog nooit zo spannend geweten we gaan weer een slaaploze nacht tege moet :P
fc bruges heeft het je inderdaad niet echt lastig gemaakt deze keer :wink:
ook bij ons ging het b-team het veld op tegen de laatste en haalde een mooie 0-10 overwinning. we staan dus scherp voor de laatste wedstrijd thuis waar we gaan proberen voor de 2e maal dit seizoen een 140 rating neer te zetten. 8)
moet lukken, want de scheids zit mee, voorlopig nog geen blessures van men niet-agressieve spelers dus dat ziet er mooi uit voor de overwinning :)
het valt dus enkel nog af te wachten hoe Real het er bij hem gaat vanaf brengen :P hij moet een overwinning pakken, want met een gelijkspel komen we op evenveel punten te staan en ga ik denk ik door met gewonnen wedstrijden. :D
in ieder geval, wat de eindstand ook wordt, we zullen ons ermee tevreden stellen. een ongelooflijk sterk seizoen van Real met zo'n oude kern :P dus een uitermate sterke prestatie om naar de B. te gaan :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Avado
Team Manager

Post by Avado »

T-man wrote:2-1 verloren van promovendus nr 2 FC Kama :( maar we zijn zeker van de 4e plaats en hebben nog kans op plaats 3 :D
Ik mag morgen tegen hem in de beker ;) Hoop dat ik die win.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
racingboj

Post by racingboj »

Waarom ?

Waarom is de random ons altijd slecht gezind dit seizoen?

Weeral ben ik beter in linieratings en weeral speel ik maar gelijk.

Hierdoor kom ik op gelijke punten met de nummer 10 maar die heeft een match meer gewonnen.

Als ik vandaag gewoon zou gewonnen hebben, had ik alles nog in eigen hand gehad.

Doodjammer.
Prince88

Post by Prince88 »

Een 0-3 uitoverwinning behaald op de nummer 12. Vooral de ratings stonden me wel aan voor én een uitwedstrijd én dan de dinsdag: 136. Hier zit een tevreden trainer te typen :)

Donderdag thuis tegen de nummer 11. Eentje die veel hoger had kunnen staan. Neem bijvoorbeeld zijn wedstrijd maandag: hij behaalde maar liefst 141 in een uitwedstrijd met 90% agressie :shock: . Maar een volgende moment presteert hij weer uitermate slecht. Geen idee wat zijn motivatie hierachter is :P

In ieder geval, m'n B-team zal aantreden. Veel maakt het niet uit of ik win of verlies; de 3e plek staat toch al vast. Ik gebruik dan liever m'n A-team voor wat leuke VrB-wedstrijden.
Prince88, proud manager of Fresh
Shonk

Post by Shonk »

Door het verlies vandaag thuis tegen Chemistry hangt onze toekomst af van de wedstrijd donderdag. Winnen we dan blijven we, verliezen we en wint FC Trnavka dan zakken we al hopen wij alvast op de overwinning en puntenverlies van hun.

Zal nog spannend worden!!!
Image Image
real

Post by real »

el stino wrote:
real wrote:vannacht een mooie 0-1 overwinning gehaald tegen FC Kotehulky we waren 14 ratings beter en wonnen dan uiteraard ook verdiend :wink: we staan nu 2 punten los op eerste achtervolger Royal FC en ligt het dus volledig in onze handen als we willen promoveren :wink: als we al de 2 matchen winnen zijn we zeker van promotie :P vannacht een moeilijke match tegen fc bruges de vorige keer heb ik daar gelijkgespeeld al had ik wel 5 ratings meer maarja niet aan te doen he :) hij doet nog altijd mee in de beker dus mss wordt het wel vannacht zn B team ofzo we zien wel , het is allesinds heel spannend heb het nog nooit zo spannend geweten we gaan weer een slaaploze nacht tege moet :P
fc bruges heeft het je inderdaad niet echt lastig gemaakt deze keer :wink:
ook bij ons ging het b-team het veld op tegen de laatste en haalde een mooie 0-10 overwinning. we staan dus scherp voor de laatste wedstrijd thuis waar we gaan proberen voor de 2e maal dit seizoen een 140 rating neer te zetten. 8)
moet lukken, want de scheids zit mee, voorlopig nog geen blessures van men niet-agressieve spelers dus dat ziet er mooi uit voor de overwinning :)
het valt dus enkel nog af te wachten hoe Real het er bij hem gaat vanaf brengen :P hij moet een overwinning pakken, want met een gelijkspel komen we op evenveel punten te staan en ga ik denk ik door met gewonnen wedstrijden. :D
in ieder geval, wat de eindstand ook wordt, we zullen ons ermee tevreden stellen. een ongelooflijk sterk seizoen van Real met zo'n oude kern :P dus een uitermate sterke prestatie om naar de B. te gaan :wink:

idd fc bruges heeft het ons niet lastig gemaakt we wonnen deze match met 5-0 en zo hebben we het beste doelsaldo van de reeks ook ale tot nu toe he :P donderdag is het de match van de eeuw voor brugge 1991 deze match belist of we naar de B.3 gaan of niet :wink: we hebben 4 schorsingen en de meeste zijn goed op te vangen :wink: steaua 74 heeft 2 schorsingen en 2 blessures en deze kan hij vindt ik niet zo heel goed opvangen .. maarja we zien donderdag wel he goh nog zo lang W8ten :( in het kamp van brugge 1991 heerst er heel grote stress voor de manager .. en morgen krijgt iedereen rust dat iedereen op 100/100 staat en dat we dan de laatste match hopelijk kunnen winnen , lol zo heel erg oud is mijn team nu toch ook niet :P dus ni overdrijven he :P maar het zou idd een uitermate sterke prestatie zijn om naar de B te gaan met dit team :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
el stino

Post by el stino »

ik hoop dat je de promotie pakt, dan kun je de oude spelers wegdoen waar je er toch nog een pak van hebt lopen (33jaar en ouder, smijt die toch buiten :D )

zelf gaan we donderdag moeten puzzelen. onze Rf is uitgevallen en de andere is geschorst. ook een Cf is uitgevallen en ik wou agressief spelen dus een 4-4-2 is ook geen optie.
het zal dus Lf - Cf - Lf worden vooraan in de spits :)

veel succes Real, ik duim voor je :wink:
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Morgen is het erop of eronder voor Ploffers!!

Ploffers thuis tegen de Stegenezen.
En Aduard thuis tegen Theuwizz.

Als Aduard wint en Ploffers ook dan blijven we nog een jaar in C.

Wat de uitkomst ook zal zijn, een kleine uitverkoop start op donderdag, dus mochten er mensen interesse hebben dan kan je altijd ff kijken.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
real

Post by real »

el stino wrote:ik hoop dat je de promotie pakt, dan kun je de oude spelers wegdoen waar je er toch nog een pak van hebt lopen (33jaar en ouder, smijt die toch buiten :D )

zelf gaan we donderdag moeten puzzelen. onze Rf is uitgevallen en de andere is geschorst. ook een Cf is uitgevallen en ik wou agressief spelen dus een 4-4-2 is ook geen optie.
het zal dus Lf - Cf - Lf worden vooraan in de spits :)

veel succes Real, ik duim voor je :wink:
lol zoveel hebk er ni lopen van 33 jaar en ouder maar 2 of 3 :P en ja kheb er wel een stuk of 8 lopen boven de 30 :( maar kga die nie buitensmijten da zit op de bank alsk mn B ploeg instel :P ik hoop ook heel erg dat ik promotie pak en vind het heel erg vriendlijk dat een naaste concurrent duimt voor me :wink: als je toch zo graag wil dat ik promoveer kan je je toch expres doen laten verliezen en dan heb ik genoeg aan een puntje :P pf tis hier hele grote dikke stress bij huizes real :( en we moeten nog 17 uur wachten ongeveer :(
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Met 74 punten kampioen van C.4 en dus behaalt de club een triple en mag het naar B.2.
Last edited by Dilibangeda on Thu Dec 06, 2007 7:23 am, edited 1 time in total.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
kvk dries

Post by kvk dries »

zeer jammer voor brugge
3 % beter maar gelijk
hierdoor gaat stino naar B.3 waar ik hem dan ook prificiat voor wens :)
worden mooie matchen niet volgend seizoen :P :wink: ? ( ik ga dus ook nar B.3 :P :wink: )
T-man

Post by T-man »

B-ploeg wint laatste match met 5-2, we eindigen op de 4e plaats met gelijke punten als nr 3, schitterend toch :D
Team = AC ManU (B2)
racingboj

Post by racingboj »

racingboj wrote:Waarom ?

Waarom is de random ons altijd slecht gezind dit seizoen?

Weeral ben ik beter in linieratings en weeral speel ik maar gelijk.

Hierdoor kom ik op gelijke punten met de nummer 10 maar die heeft een match meer gewonnen.

Als ik vandaag gewoon zou gewonnen hebben, had ik alles nog in eigen hand gehad.

Doodjammer.
En vandaag wéér! Ik ben net als dinsdag 5% beter in linieratings en weer speel ik maar gelijk. Ik behaal de 11de plaats met evenveel punten als de 10de. Dus één van die 2 matchen had ik gewoon moeten winnen en bleef erin.

ff alle matchen waar ik beter was en niet won:

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (2% beter en gelijkspel)

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (4% beter en gelijkspel)

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (1% beter en gelijkspel, valt mee te leven)

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (gelijke ratings en verlies)

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (5% beter en gelijkspel)

Dan zijn er nog 2 matchen waar ik de random mee had (een keer een winstmatch en 1keer een gelijkspel)

En dan is er die match geweest van vrijdag waar ik in tegenstelling tot de concurrentie geen punten pakte.

We maken ons dus op voor een seizoen D maar hebben niet de ambitie om direct terug te keren. Als de situatie zich echter voordoet zullen we hem nemen.

Nog veel succes iedereen in C of hoger (en lager) en misschien tot ooit.
el stino

Post by el stino »

ongelooflijk maar waar, we gaan samen met Celtic naar B.3 :D :D

naar dit moment keek ik dus uit 8) al had ik me er eerlijk gezegd niet meer aan verwacht :)
het is wel jammer dat Real nu de random ietswat tegen had en een gelijkspel pakte waardoor we gelijk komen te staan en hij alsnog de promotie mist hierdoor :( (maar ik wist 1 keertje meer te winnen)

we kunnen ons dus volop opmaken voor een seizoen in B.3. Het zal zwaar worden maar ik kijk ernaar uit 8)
Let's role :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”