Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
fc bruges heeft het je inderdaad niet echt lastig gemaakt deze keerreal wrote:vannacht een mooie 0-1 overwinning gehaald tegen FC Kotehulky we waren 14 ratings beter en wonnen dan uiteraard ook verdiendwe staan nu 2 punten los op eerste achtervolger Royal FC en ligt het dus volledig in onze handen als we willen promoveren
als we al de 2 matchen winnen zijn we zeker van promotie
vannacht een moeilijke match tegen fc bruges de vorige keer heb ik daar gelijkgespeeld al had ik wel 5 ratings meer maarja niet aan te doen he
hij doet nog altijd mee in de beker dus mss wordt het wel vannacht zn B team ofzo we zien wel , het is allesinds heel spannend heb het nog nooit zo spannend geweten we gaan weer een slaaploze nacht tege moet

ook bij ons ging het b-team het veld op tegen de laatste en haalde een mooie 0-10 overwinning. we staan dus scherp voor de laatste wedstrijd thuis waar we gaan proberen voor de 2e maal dit seizoen een 140 rating neer te zetten.

moet lukken, want de scheids zit mee, voorlopig nog geen blessures van men niet-agressieve spelers dus dat ziet er mooi uit voor de overwinning

het valt dus enkel nog af te wachten hoe Real het er bij hem gaat vanaf brengen

in ieder geval, wat de eindstand ook wordt, we zullen ons ermee tevreden stellen. een ongelooflijk sterk seizoen van Real met zo'n oude kern

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ik mag morgen tegen hem in de bekerT-man wrote:2-1 verloren van promovendus nr 2 FC Kamamaar we zijn zeker van de 4e plaats en hebben nog kans op plaats 3

Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Waarom ?
Waarom is de random ons altijd slecht gezind dit seizoen?
Weeral ben ik beter in linieratings en weeral speel ik maar gelijk.
Hierdoor kom ik op gelijke punten met de nummer 10 maar die heeft een match meer gewonnen.
Als ik vandaag gewoon zou gewonnen hebben, had ik alles nog in eigen hand gehad.
Doodjammer.
Hierdoor kom ik op gelijke punten met de nummer 10 maar die heeft een match meer gewonnen.
Als ik vandaag gewoon zou gewonnen hebben, had ik alles nog in eigen hand gehad.
Doodjammer.
-
Een 0-3 uitoverwinning behaald op de nummer 12. Vooral de ratings stonden me wel aan voor én een uitwedstrijd én dan de dinsdag: 136. Hier zit een tevreden trainer te typen
Donderdag thuis tegen de nummer 11. Eentje die veel hoger had kunnen staan. Neem bijvoorbeeld zijn wedstrijd maandag: hij behaalde maar liefst 141 in een uitwedstrijd met 90% agressie
. Maar een volgende moment presteert hij weer uitermate slecht. Geen idee wat zijn motivatie hierachter is
In ieder geval, m'n B-team zal aantreden. Veel maakt het niet uit of ik win of verlies; de 3e plek staat toch al vast. Ik gebruik dan liever m'n A-team voor wat leuke VrB-wedstrijden.

Donderdag thuis tegen de nummer 11. Eentje die veel hoger had kunnen staan. Neem bijvoorbeeld zijn wedstrijd maandag: hij behaalde maar liefst 141 in een uitwedstrijd met 90% agressie

In ieder geval, m'n B-team zal aantreden. Veel maakt het niet uit of ik win of verlies; de 3e plek staat toch al vast. Ik gebruik dan liever m'n A-team voor wat leuke VrB-wedstrijden.
Prince88, proud manager of Fresh
el stino wrote:fc bruges heeft het je inderdaad niet echt lastig gemaakt deze keerreal wrote:vannacht een mooie 0-1 overwinning gehaald tegen FC Kotehulky we waren 14 ratings beter en wonnen dan uiteraard ook verdiendwe staan nu 2 punten los op eerste achtervolger Royal FC en ligt het dus volledig in onze handen als we willen promoveren
als we al de 2 matchen winnen zijn we zeker van promotie
vannacht een moeilijke match tegen fc bruges de vorige keer heb ik daar gelijkgespeeld al had ik wel 5 ratings meer maarja niet aan te doen he
hij doet nog altijd mee in de beker dus mss wordt het wel vannacht zn B team ofzo we zien wel , het is allesinds heel spannend heb het nog nooit zo spannend geweten we gaan weer een slaaploze nacht tege moet
![]()
ook bij ons ging het b-team het veld op tegen de laatste en haalde een mooie 0-10 overwinning. we staan dus scherp voor de laatste wedstrijd thuis waar we gaan proberen voor de 2e maal dit seizoen een 140 rating neer te zetten.![]()
moet lukken, want de scheids zit mee, voorlopig nog geen blessures van men niet-agressieve spelers dus dat ziet er mooi uit voor de overwinning![]()
het valt dus enkel nog af te wachten hoe Real het er bij hem gaat vanaf brengenhij moet een overwinning pakken, want met een gelijkspel komen we op evenveel punten te staan en ga ik denk ik door met gewonnen wedstrijden.
![]()
in ieder geval, wat de eindstand ook wordt, we zullen ons ermee tevreden stellen. een ongelooflijk sterk seizoen van Real met zo'n oude kerndus een uitermate sterke prestatie om naar de B. te gaan
idd fc bruges heeft het ons niet lastig gemaakt we wonnen deze match met 5-0 en zo hebben we het beste doelsaldo van de reeks ook ale tot nu toe he

-
ik hoop dat je de promotie pakt, dan kun je de oude spelers wegdoen waar je er toch nog een pak van hebt lopen (33jaar en ouder, smijt die toch buiten
)
zelf gaan we donderdag moeten puzzelen. onze Rf is uitgevallen en de andere is geschorst. ook een Cf is uitgevallen en ik wou agressief spelen dus een 4-4-2 is ook geen optie.
het zal dus Lf - Cf - Lf worden vooraan in de spits
veel succes Real, ik duim voor je

zelf gaan we donderdag moeten puzzelen. onze Rf is uitgevallen en de andere is geschorst. ook een Cf is uitgevallen en ik wou agressief spelen dus een 4-4-2 is ook geen optie.
het zal dus Lf - Cf - Lf worden vooraan in de spits

-
- Team President
Morgen is het erop of eronder voor Ploffers!!
Ploffers thuis tegen de Stegenezen.
En Aduard thuis tegen Theuwizz.
Als Aduard wint en Ploffers ook dan blijven we nog een jaar in C.
Wat de uitkomst ook zal zijn, een kleine uitverkoop start op donderdag, dus mochten er mensen interesse hebben dan kan je altijd ff kijken.
Ploffers thuis tegen de Stegenezen.
En Aduard thuis tegen Theuwizz.
Als Aduard wint en Ploffers ook dan blijven we nog een jaar in C.
Wat de uitkomst ook zal zijn, een kleine uitverkoop start op donderdag, dus mochten er mensen interesse hebben dan kan je altijd ff kijken.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
lol zoveel hebk er ni lopen van 33 jaar en ouder maar 2 of 3el stino wrote:ik hoop dat je de promotie pakt, dan kun je de oude spelers wegdoen waar je er toch nog een pak van hebt lopen (33jaar en ouder, smijt die toch buiten)
het zal dus Lf - Cf - Lf worden vooraan in de spits![]()

-
Met 74 punten kampioen van C.4 en dus behaalt de club een triple en mag het naar B.2.
Last edited by Dilibangeda on Thu Dec 06, 2007 7:23 am, edited 1 time in total.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
En vandaag wéér! Ik ben net als dinsdag 5% beter in linieratings en weer speel ik maar gelijk. Ik behaal de 11de plaats met evenveel punten als de 10de. Dus één van die 2 matchen had ik gewoon moeten winnen en bleef erin.racingboj wrote:Waarom ?
Doodjammer.
ff alle matchen waar ik beter was en niet won:
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (2% beter en gelijkspel)
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (4% beter en gelijkspel)
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (1% beter en gelijkspel, valt mee te leven)
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (gelijke ratings en verlies)
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=20 (5% beter en gelijkspel)
Dan zijn er nog 2 matchen waar ik de random mee had (een keer een winstmatch en 1keer een gelijkspel)
En dan is er die match geweest van vrijdag waar ik in tegenstelling tot de concurrentie geen punten pakte.
We maken ons dus op voor een seizoen D maar hebben niet de ambitie om direct terug te keren. Als de situatie zich echter voordoet zullen we hem nemen.
Nog veel succes iedereen in C of hoger (en lager) en misschien tot ooit.
-
ongelooflijk maar waar, we gaan samen met Celtic naar B.3
naar dit moment keek ik dus uit
al had ik me er eerlijk gezegd niet meer aan verwacht
het is wel jammer dat Real nu de random ietswat tegen had en een gelijkspel pakte waardoor we gelijk komen te staan en hij alsnog de promotie mist hierdoor
(maar ik wist 1 keertje meer te winnen)
we kunnen ons dus volop opmaken voor een seizoen in B.3. Het zal zwaar worden maar ik kijk ernaar uit
Let's role

naar dit moment keek ik dus uit

het is wel jammer dat Real nu de random ietswat tegen had en een gelijkspel pakte waardoor we gelijk komen te staan en hij alsnog de promotie mist hierdoor

we kunnen ons dus volop opmaken voor een seizoen in B.3. Het zal zwaar worden maar ik kijk ernaar uit

Let's role