Moderator: Moderator
Kop op! Volgend seizoen zal je alle geluk aan je zijde hebben.bats1903 wrote:Dit is echt ongelofelijk dit. Weer beter, weer gelijk. Is denk ik al de 8e keer dit seizoen. Zonder pech had ik los kampioen gespeeld. ook nog een leuke rode kaart in de 5e minuut. Wat een ongeloofelijke kut zooi.
Dat kan haast niet anders nee. Ik heb mijn pech voor de komende seizoenen verbruikt.remedy73 wrote:Kop op! Volgend seizoen zal je alle geluk aan je zijde hebben.bats1903 wrote:Dit is echt ongelofelijk dit. Weer beter, weer gelijk. Is denk ik al de 8e keer dit seizoen. Zonder pech had ik los kampioen gespeeld. ook nog een leuke rode kaart in de 5e minuut. Wat een ongeloofelijke kut zooi.
Gezellig, tot volgend seizoen.B e n wrote:Jaja 88/90![]()
, wat normaal 90/90 had moeten zijn (een keertje random tegen en gelijkspel).
Next step: C4
volgens je ondesschrift speel je nog steeds in Fel stino wrote:ik ga ook opnieuw naar de C-divisie![]()
men A-ploeg hou ik, maar de B-ploeg is al bijna helemaal verkocht, dus wat wordt volgend seizoen wrs gewoon een retourticketje naar D.
maar ondertussen dikt onze kassa wel goed aan, hopelijk
Puerto Del Salas wrote:Degene die allemaal promotie hebben geboekt, proficiat hè. Ik blijf hier voorlopig nog wel even.
Vandaag gewonnen van een hervormer. Daardoor op een mooie 5e stek geëndigd.