dat weet ik hoor, we hebben ooit in dezelfde reeks een excelsheet gedeeldvisje69 wrote: ↑Wed Sep 15, 2021 7:09 amDeed hij wel, ik doe m'n scouting voor topmatchen best grondig, maar hij koos om die volledig te laten schieten. Hij haalde slechts 115 LR, dus het was een bewuste keuze i.t.t. niet aandachtig zijnmr charlie wrote: ↑Wed Sep 15, 2021 6:55 amer zijn veel ploegen die nooit het max uit hun kern halen, dus best eens kijken wat ze normaal presteren in L en Bvisje69 wrote: ↑Wed Sep 15, 2021 6:04 am Gisteren nog wat contracten vernieuwd om wat bonus te hebben in LR, nu zie ik dat de tegenstander de match liet schieten. Jammer toch wel. Nu goed, ik haalde een mooie 146 op verplaatsing, dat is een topresultaat en een record met deze lichting. Ook heb ik nog een trainerswissel en in principe is de volgende ronde de laatste waar ik eentje zou moeten nodig hebben. Daarna is het immers na de competitie met een dag tussen dus mits goede planning mogelijk om hen op 100-100 te krijgen zonder trainerswissels.
Volgende ronde op het veld van Spootytown, nr 6 uit B1. Geen cadeau opnieuw maar volgens spinfo ligt z’n top op 144,7, dus er zijn wel kansen als ik opnieuw een 146 kan neerzetten. Een trainerswissel lijkt dus wel een must, we zullen het zien volgende week

schrik van uw reputatie