(nu in het juiste topic

Moderator: Moderator
Alles op de beker gezet en het heeft zich uitbetaald.
Mooi zo!
Inderdaad! Trouwens ik kan niet helemaal ontevreden zijn.
Poesele had wellicht niet verwacht zover te geraken. Ik heb ook per ongeluk 1 VrB morgen...mr charlie wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:59 am leuke wedstrijden met hoge rating, succes allen
@remedy, ik supporter voor Poesele (IRL-friend) heeft wel de fout gemaakt om zondag niet te blokkeren
yupremedy73 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:12 pmPoesele had wellicht niet verwacht zover te geraken. Ik heb ook per ongeluk 1 VrB morgen...mr charlie wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:59 am leuke wedstrijden met hoge rating, succes allen
@remedy, ik supporter voor Poesele (IRL-friend) heeft wel de fout gemaakt om zondag niet te blokkeren
Hij heeft vorige Beneliga ook al een uitnodiging gehad, maar was niet op tijd met inschrijven. Elke Bene-ploeg die ooit in C heeft gespeeld, staat op de genodigdenlijst. Vervolgens nodig ik iedereen van A t/m D uit en dat zijn doorgaans ca. 45 uitnodigingen.mr charlie wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:50 pmyupremedy73 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:12 pmPoesele had wellicht niet verwacht zover te geraken. Ik heb ook per ongeluk 1 VrB morgen...mr charlie wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:59 am leuke wedstrijden met hoge rating, succes allen
doel van hem is A halen onder mijn tips
als je een gaatje hebt voor de beneliga, nodig hem maar uit, begint een leuke ploeg te krijgen
super, volgend jaar hoop ik stiekem op een wildcard als E ploegremedy73 wrote: ↑Sun Jan 30, 2022 12:40 pm Hij heeft vorige Beneliga ook al een uitnodiging gehad, maar was niet op tijd met inschrijven. Elke Bene-ploeg die ooit in C heeft gespeeld, staat op de genodigdenlijst. Vervolgens nodig ik iedereen van A t/m D uit en dat zijn doorgaans ca. 45 uitnodigingen.
Actieve forummers krijgen uiteraard een wildcardmr charlie wrote: ↑Sun Jan 30, 2022 7:23 pmsuper, volgend jaar hoop ik stiekem op een wildcard als E ploegremedy73 wrote: ↑Sun Jan 30, 2022 12:40 pm Hij heeft vorige Beneliga ook al een uitnodiging gehad, maar was niet op tijd met inschrijven. Elke Bene-ploeg die ooit in C heeft gespeeld, staat op de genodigdenlijst. Vervolgens nodig ik iedereen van A t/m D uit en dat zijn doorgaans ca. 45 uitnodigingen.