Remedy blijft maar zeges opstapelen, Rohalt en Mr Charlie speelden gelijk tegen elkaar. Het gaat lekker voor de 4 forummers

Moderator: Moderator
teveel rode kaarten om goed te zijn.visje69 wrote: Rohalt en Mr Charlie speelden gelijk tegen elkaar. Het gaat lekker voor de 4 forummers
Niet te snel roepen, ik heb de haalbare kaarten allemaal al thuis ontvangen, dus de terugronde zal voor mij een stuk lastiger worden!raoulio wrote:Verschil lijkt dit jaar erg groot in de A. Lijkt nu al duidelijk welke 6 ploegen degraderen.
Mooi dat BENE managers het zo goed doen!
Inderdaad, vooral siekowiche en sampdoria (vooral) zijn toppers!rohalt wrote:ook hier tevreden met deze week.
Hopelijk volgende week ook mooie punten.
Het voelt een beetje als geen A-competitie aan.
Gelukkig zal het volgend seizoen wel vollen vak zijn met de nieuwkomers (die van een serieus ander kaliber zijn, dan de stijgers van dit seizoen).
Van 'competitie vervalsing' gesprokenvisje69 wrote:Update voor de nederlandstalige managers:
Wat al enkele matchen duidelijk is, is bevestigd door Tokaj Mala Trna, hij wil degraderen naar F. Geen idee waarom.
Alleen zonde dat hij dat nu pas beslist na dat ik er 3-1 van verloren had
Meer zelfs, het was z'n laatste match met z'n A-team. Daarna kregen teams als Gondor Condors, Lucix, Dablova Grupa en anderen de zege in de schoot geworpen
Goh zo ver zou ik niet gaan, want volgens rohalt stopt hij ermee na dit seizoen. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nog alles geeft :pThe Internationals wrote:Van 'competitie vervalsing' gesprokenvisje69 wrote:Update voor de nederlandstalige managers:
Wat al enkele matchen duidelijk is, is bevestigd door Tokaj Mala Trna, hij wil degraderen naar F. Geen idee waarom.
Alleen zonde dat hij dat nu pas beslist na dat ik er 3-1 van verloren had
Meer zelfs, het was z'n laatste match met z'n A-team. Daarna kregen teams als Gondor Condors, Lucix, Dablova Grupa en anderen de zege in de schoot geworpen