Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

0-2 gew :D
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

EbaIba wrote:thuis 1-2 nederlaag tegen 3CITY, rating 138-139..
scheids met te lage agressie niet in mijn voordeel, miste mijn RB en ging daar een rating of 4 lager de match in..
Ik mag daar morgen op zijn veld wat gaan proberen. In tegenstelling tot jou is de scheids hier wel agressief (96%) en speel ik ook tegen hem op een dinsdag, wat wel een voordeel is met wat oudere spelers van hem. Dat zijn allicht betere omstandigheden dan die jij vandaag had.

Vandaag een goede generale met een half A/B team tegen RavenTLG; 139 tegen 125. Eindelijk weer eens gewonnen met 2 doelpunten verschil (3-1), want veel (winst)wedstrijden eindigen meestal maar met één doelpunt verschil..Verder doet onze verdediging het goed, want we hebben in 20 wedstrijden nog maar 12 tegen doelpunten geïncasseerd :)
Prince88, proud manager of Fresh
real

Post by real »

2-1 gewonnen vannacht van de 2de een mooie 142 ratings haalden we :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
purple_white

Post by purple_white »

Gewonnen met 0-1! :) Dat was lang geleden :lol:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

1-2 verloren ! Ik weet goed genoeg dat ik niet moet hopen maar als ik de meeste wedstrijden bekijk krijgt mijn ploegje toch maar rode kaarten :? Vandaag krijgt mijn speler met de hoogste agressie 28% een rode kaart. Tegenstander heeft dus een speler met 62% en enkele met 40% agressie ertussen lopen en die krijgt dus geen rode kaart ! Het is me al meerdere keren overkomen ! We spelen beide 100% agressie enkel dat mijn teamspirit op een laag pitje staat. Dat is het enige verschil. Begrijp er soms niets van, zelfs niet als jet logisch bekijkt :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag ook een vroege rode kaart gekregen (57' minuut), terwijl ik relatief veel minder agressief speelde dan 3city en hij geen enkele rode kaart kreeg. Hierdoor ook 2% minder in linieratings (131-129) en dan ook meteen met 3-1 verliezen :?

Deze dag maar snel vergeten, nu op naar vrijdag, waar ik naar sigma olomouc mag. Deze wedstrijd moet toch wel weer gewonnen worden om weer de weg terug te maken naar de eerste plaats.
T-man

Post by T-man »

3-2 gew en terug alleen 2e met 3p voorsprong :D
Team = AC ManU (B2)
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Eerste nederlaag, thuis dan nog. :shock: Blessure voor RB (geen RB op de bank natuurlijk) en 2 rode kaarten. :?

Klote, ik speel thuis en individueel halen al mijn spelers betere ratings. Voorsprong slinkt tot 10 punten terwijl dat er 16 hadden moeten zijn. In principe is er niets aan de hand, maar dat is toch een wereld van verschil qua gerustheid. :wink:

Nog 9 matchen dus er kan nog veel mis lopen. :oops:
EbaIba

Post by EbaIba »

krappe 0-0 uit bij Lundomet , 135-132 dus zwijntje..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
T-man

Post by T-man »

We hebben gegokt met 2 B-spelers om morgen geen schorsingen te hebben in de topper maar dit is verkeerd uitgedraaid met als resultaat een verlies met 2-1 :?
Maar we blijven op plaats 2 met 2p voorsprong op 3 en 4, morgen thuis tegen Stegenezen (nr 4)
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag onverwachts weer opgeklommen van plek 3 naar de tweede plek. Zelf thuis gewonnen van As Bari, wat mensen rust laten nemen, zodat ik er voor morgen wat beter voorsta tegen sigma olomouc. Hij heeft echter verloren vandaag, waardoor ik hem dus weer passeer.

Morgen dus tegen hem, wordt een pittige partij. Ik hoop op een gelijkspel, maar dat zal wel lastig worden als je z'n spelers ziet.
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

T-man wrote:We hebben gegokt met 2 B-spelers om morgen geen schorsingen te hebben in de topper maar dit is verkeerd uitgedraaid met als resultaat een verlies met 2-1 :?
Maar we blijven op plaats 2 met 2p voorsprong op 3 en 4, morgen thuis tegen Stegenezen (nr 4)
Gelukkig verkeerd gegokt voor Ploffers :D

Het zat lekker mee deze wedstrijd, succes met het behalen van de promotie.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Ik verlies vannacht met 2-0 tegen de nummer 14... 3% slechter, maar een ware schande dat hij geen rood pakt! Geen bekermatch, en dan zo'n geluk in de agressierandom, hij had het al mee afgelopen nacht... Het wordt nog een serieus lastig seizoenseinde :?
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Oef, 2-1 winst tegen Mr. Bungle FC, het zou sowieso spannend worden maar een licht verdiende overwinning. Een verlies zou zware gevolgen kunnen gehad hebben, we kunnen weer wat ademen na verliezen dinsdag en donderdag :wink:
Prince88

Post by Prince88 »

En verwacht met 2-1 verloren tegen het sterke Sigma Olomouc. Het thuisvoordeel was genoeg voor hem om net iets beter te zijn. 133 tegenover 131 aan linieratings. Ik was wel tevreden over mijn wedstrijd (met 55% agressie), maar tegen hem was dat gewoon niet genoeg.

Het enige wat ik nog kan doen is nu alles winnen :D
Sigma Olomouc heeft niet zo'n heel moeilijk programma meer, maar kan uiteraard altijd nog ergens punten laten liggen. Strakapud daarentegen moet nog thuis tegen de nr. 4 en uit bij nummers 2/3/5. Hij zal het nog lastig krijgen om op de eerste plaats te blijven. Ik ben benieuwd. Kan een mooi einde worden denk ik!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”