Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Weinig nieuws uit Dorne.
De club heeft in samenspraak met terreinverzorger Robert Brogno het contract verbroken. Robert die 61 is wou het rustiger aan gaan doen en een club in de lagere klassen gaan zoeken.
Op een vervanger hebben we niet lang moeten wachten. De gespreken met de Deen Kasper Lauritzen waren snel afgerond. Hij tekende een contract van 3jaar.
De club meld ook dat Bart Vanhamel (cm) de club verlaten heeft voor 4.2M. Hij speelt nu in de E-klasse bij Stiinta_Iasi. Bart kreeg bij ons nauwelijks speelkansen en heeft in overleg met de manager besloten om een oplossing te zoeken die er ook gekomen is.
Ook LM Kwinten Vosters en CM Franck Enakarhire mogen de club verlaten en staan op de lijst voor respectievelijk 1.25M en 450K. Later dit seizoen komt ook nog CB Arauja Fassotte op de lijst. De club gaat de komende seizoenen proberen de kern lichtjes te verjongen en zo nog even in de C-divisie blijven mee te draaien.
Sportief zit het de club mee. We staan op een 9de stek met slechts 2 ptn achter op nr 7. De komende wedstrijden zullen nog steeds van belang zijn voor behoud. De manager is alvast tevreden met de behaalde resultaten.
De club heeft in samenspraak met terreinverzorger Robert Brogno het contract verbroken. Robert die 61 is wou het rustiger aan gaan doen en een club in de lagere klassen gaan zoeken.
Op een vervanger hebben we niet lang moeten wachten. De gespreken met de Deen Kasper Lauritzen waren snel afgerond. Hij tekende een contract van 3jaar.
De club meld ook dat Bart Vanhamel (cm) de club verlaten heeft voor 4.2M. Hij speelt nu in de E-klasse bij Stiinta_Iasi. Bart kreeg bij ons nauwelijks speelkansen en heeft in overleg met de manager besloten om een oplossing te zoeken die er ook gekomen is.
Ook LM Kwinten Vosters en CM Franck Enakarhire mogen de club verlaten en staan op de lijst voor respectievelijk 1.25M en 450K. Later dit seizoen komt ook nog CB Arauja Fassotte op de lijst. De club gaat de komende seizoenen proberen de kern lichtjes te verjongen en zo nog even in de C-divisie blijven mee te draaien.
Sportief zit het de club mee. We staan op een 9de stek met slechts 2 ptn achter op nr 7. De komende wedstrijden zullen nog steeds van belang zijn voor behoud. De manager is alvast tevreden met de behaalde resultaten.

hoi lang geleden dat ik hier nog eens postte maar prive leven ging even voor he
de resultaten waren ook niet denderend maar deze week zijn we weer volop begonnen en we hebben dan deze week ook een schitterende 10/12 gehaald
maandag : brugge 1991-FC gargzdas 2-1
schitterende match we wonnen van de NR 2 met maar liefst 142 lineratings met 1 B speler en 1 CF die maar slechts 67 presteerde dus ik hoop datk nog een 143-144 kan halen
dinsdag : Progresul Berceni - Brugge 1991 2-3
hier haalden we maar 125 lineratings een schande vind ik zelf voor iemand die in C vindt
maar we hadden nog al wat geschorsten en geblesseerden en we hadden verwacht deze match te verliezen , maar omdat de tegenstander met zo een lage agressie speelde wonnen we dan toch deze match
donderdag : Brugge 1991 - Royal Antwerp Soccer 8-0
ja hier is niet veel uitleg aan
we wonnen en royal antwerp soccer speelde met enorm zwakke spelers
vrijdag : .FC Vinice - Brugge 1991 0-0
ratings 129-129
deze match hadden we echt verwacht van te winnen
onze spelers hun BP was veel beter
onze BP was gemiddeld 69 en van hem slechts 65
en toch speelden we nog gelijk maar hij speelde met een enorm hoge agressie 80 agressie bij een scheids van 96 en zelf geen rode kaart gepakt maarja niet aan te doen he
had wel veel niet agressieve spelers dus uitslag is terecht
enja enorm spijtig dat the rienaldos weg is SP verliest een enorm grote manager

maandag : brugge 1991-FC gargzdas 2-1
schitterende match we wonnen van de NR 2 met maar liefst 142 lineratings met 1 B speler en 1 CF die maar slechts 67 presteerde dus ik hoop datk nog een 143-144 kan halen

dinsdag : Progresul Berceni - Brugge 1991 2-3
hier haalden we maar 125 lineratings een schande vind ik zelf voor iemand die in C vindt

donderdag : Brugge 1991 - Royal Antwerp Soccer 8-0
ja hier is niet veel uitleg aan

vrijdag : .FC Vinice - Brugge 1991 0-0
ratings 129-129
deze match hadden we echt verwacht van te winnen

enja enorm spijtig dat the rienaldos weg is SP verliest een enorm grote manager

Het viel mij ook al op dat the rienaldos is gestopt. Langs niets gehoord op het forum en hij stond er helemaal niet zo slecht voor. Iemand enig idee waarom hij is gestopt?
Zit voor mij nog wel een voordeel in, mocht in maandag winnen is een 5e plek zeer reëel.
Zit voor mij nog wel een voordeel in, mocht in maandag winnen is een 5e plek zeer reëel.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
hij is geband hij verkocht spelers voor te veel geld aan H-teamsAvado wrote:Het viel mij ook al op dat the rienaldos is gestopt. Langs niets gehoord op het forum en hij stond er helemaal niet zo slecht voor. Iemand enig idee waarom hij is gestopt?
Ik wil het hem nog lastig gaan maken..Prince88 wrote: Sigma Olomouc heeft niet zo'n heel moeilijk programma meer, maar kan uiteraard altijd nog ergens punten laten liggen. Strakapud daarentegen moet nog thuis tegen de nr. 4 en uit bij nummers 2/3/5. Hij zal het nog lastig krijgen om op de eerste plaats te blijven. Ik ben benieuwd. Kan een mooi einde worden denk ik!
-
Ik had inderdaad jou en FC SY als grootste tegenstribbelers in mijn hoofdEbaIba wrote:Ik wil het hem nog lastig gaan maken..Prince88 wrote: Sigma Olomouc heeft niet zo'n heel moeilijk programma meer, maar kan uiteraard altijd nog ergens punten laten liggen. Strakapud daarentegen moet nog thuis tegen de nr. 4 en uit bij nummers 2/3/5. Hij zal het nog lastig krijgen om op de eerste plaats te blijven. Ik ben benieuwd. Kan een mooi einde worden denk ik!

Prince88, proud manager of Fresh
-
Vanochtend goede zaken kunnen doen in de competitie. Een 0-1 overwinning behaald bij FC SGS, een wedstrijd waarin twee spelers een nieuwe bp behaalde (72 --> 73
)
De leiders verspeelden echter punten. Strakapud speelde gelijk, thuis tegen de voormalig nummer 10, had ik totaal niet verwacht. En sigma olomouch verloor op het veld van FC SY. Iets waar ik wel op gehoopt had...maar je weet nooit
Het zullen spannende dagen worden...
1 FC Strakapůd 59 24 18 5 1 67 32 +35
2 Fresh 57 24 18 3 3 45 17 +28
--------------------------------------------------------------------------------
3 SK Sigma Olomouc a.s. 54 24 17 3 4 55 27 +28

De leiders verspeelden echter punten. Strakapud speelde gelijk, thuis tegen de voormalig nummer 10, had ik totaal niet verwacht. En sigma olomouch verloor op het veld van FC SY. Iets waar ik wel op gehoopt had...maar je weet nooit

Het zullen spannende dagen worden...
1 FC Strakapůd 59 24 18 5 1 67 32 +35
2 Fresh 57 24 18 3 3 45 17 +28
--------------------------------------------------------------------------------
3 SK Sigma Olomouc a.s. 54 24 17 3 4 55 27 +28
11% beter, toch gelijk. Zo wordt het hem natuurlijk nooit.
Team: FC Calzone
-
Vanochtend een berekende 2-1 overwinning kunnen boeken met een gecombineerd A/B-elftal ivm de rest van de week. Strakapud verloor bij Sigma Olomouc, dus wij zijn hem ook weer gepasseerd! We staan weer eerste met nu 1 punt voorsprong op strakapud en 3 op Sigma Olomouc.
Voor de rest van de week is het een beetje puzzelen. We verwachten morgen in de beker wel door te gaan. We moeten tegen een F'er die waarschijnlijk zo tussen de 120-125 gaat halen (wat hij zo'n beetje elke wedstrijd doet), dus dat gaat goedkomen denk ik.
Verder zitten we nog een beetje in twijfel wat we gaan doen aankomende donderdag. Vrijdag staat de topper tegen Strakapud op het programma (thuis), dus dan wil ik wel een redelijk team op de been hebben staan. Donderdag moeten we echter tegen FP Praha (de nummer 12). Uit is dat team bijna niks, maar als ze thuis spelen, dan kunnen ze zeker uit hun sloffen schieten (zoals maandag 137 ratings met 85% agressie). Aangezien zij geen bekerwedstrijd hebben en ik wel, weet ik niet of ik wel kan spelen met een team dat 94/95% moraal heeft...Even kijken dus....

Voor de rest van de week is het een beetje puzzelen. We verwachten morgen in de beker wel door te gaan. We moeten tegen een F'er die waarschijnlijk zo tussen de 120-125 gaat halen (wat hij zo'n beetje elke wedstrijd doet), dus dat gaat goedkomen denk ik.
Verder zitten we nog een beetje in twijfel wat we gaan doen aankomende donderdag. Vrijdag staat de topper tegen Strakapud op het programma (thuis), dus dan wil ik wel een redelijk team op de been hebben staan. Donderdag moeten we echter tegen FP Praha (de nummer 12). Uit is dat team bijna niks, maar als ze thuis spelen, dan kunnen ze zeker uit hun sloffen schieten (zoals maandag 137 ratings met 85% agressie). Aangezien zij geen bekerwedstrijd hebben en ik wel, weet ik niet of ik wel kan spelen met een team dat 94/95% moraal heeft...Even kijken dus....
-
Ik houd dat normaal nooit zoveel in de gaten, maar dat is dus op mijn spitsEbaIba wrote:Straka gaat geen punt bij je halen..
zelf maandag gelukkige 0-0, 3% minder bij PRAHA..
Thuis vanochtend met een mix van alles 5-2, van der Kraan legde er wel 4 in en komt op 16.. respectabele achterstand van 5..

(mijn tweede topscorer bevindt zich pas op plek 31 voor alle duidelijkheid

-
We zitten aan een 9/9 in de liga en hebben de scalp van de huidige nummers 3 en 4 deze week
Zoniet stonden zij een plaatsje hoger. We staan momenteel 5e, maar doordat alles nog steeds zo kort opeen staat, valt het moeilijk te zeggen waar we over 5 speeldagen zullen staan. We mogen ons wel veilig voelen nu, denk ik