Eindelijk weer eens een update van mijn kant, heb er snel even tijd voor
Vorige week donderdag t/m zaterdag was ik in Straatsburg, dus toen had RJ het even voor me overgenomen. Zoals verwacht hadden we donderdag uit verloren tegen de leider. Hij zat namelijk niet meer in de beker en ik wel. Vrijdag ging wat beter tegen MJU en werd er met 2-1 gewonnen.
Deze week begonnen met een uit gelijkspel (1-1) bij Wikke. Niet helemaal terecht misschien gezien de linieratings van 141 om 143, maar daarentegen had hij ook weer een ronduit onterechte rode kaart. Dus deze keer klaag ik niet zo heel hard
Dinsdag hadden we een easy 4-2 win bij de nummer 13. Zelf tevreden met mijn 144 ratings op dinsdag met 4 B-spelers.
Vanochtend tegen Swiftai, die gelukkig ook nog in de beker zit. Pittige partij waarbij op het randje van de agressie gespeeld moest worden. Hij ging er over heen en kreeg 2 rode kaarten, ik maar 1. Ratings van 126 om 138, dus terecht.
Hiermee sluiten we de heenronde op een 4e plaats af met 29 punten. Niet geheel ontevreden dus. Dit bestaat uit 8 winstpartijen, 5 gelijke spelen en 2 verliespartijen. Maar als we kijken naar wat ik verdien, bij al mijn 5 gelijke spelen was ik beter, dus eigenlijk zou ik 10 punten meer moeten hebben... maar goed. Het is dat ik toch nog niet klaar ben voor de A en het niet zo erg vind nu, maar het is toch jammer; je loopt veel supporters en manager punten mis.
Het enige wat toch wel zuur is, is dat ik afgelopen maand gewoon helemaal geen tijd had om de transferlijsten door te gaan. Slechts één uitgaande transfer. Ik zal me even moeten gaan beraden wat de plannen gaan worden voor aankomende seizoenen, de strategie even uitstippelen. Even kijken of het mogelijk is om een poging te doen binnen een x-aantal seizoen om mee te doen in de top van de A voor één of twee seizoenen.
Maar dit kan pas als ik vanaf november, als ik (hopelijk) weer een beetje tijd heb