Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

TQRBO
Groundsman

Re: Divisie B

Post by TQRBO »

Veel mensen uit mijn league hier zie ik :)

Ik ben manager Mathew Jonson United..
8e nu in B.2..

succes allen, ga proberen zo af en toe een kijkje te nemen hier!
moet wel weer een NL-team in de A. komen ;)

Als dat lukt ben je eiglijk gelijk Nederlands kampioen aangezien er 5 NL'se teams in de B. zijn en 0 in A.
(waarbij de 2 NL'se teams in B.1 er weinig van bakken...)
kortom: degene die van Stegenezen, Fresh en mij als hoogste eindigt, zal Nederlands kampioen zijn ;)
Wikke
Team President

Post by Wikke »

T-man wrote:Verwacht verlies bij K&R: 2-1 :?
Ratings zijn toch niet om te stoeffen :lol: .

Ter info aan de forummers:
Dit seizoen speel ik redelijk extensief. Maar wanneer ik kans zie om (vooral thuis) punten te pakken, zal ik ze niet laten liggen. Waarschijnlijk zal ik wel degraderen, want het A-team wordt stelselmatig vedrkocht. En op de TL staat niet veel waardevols ter vervanging :cry: .
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

Wikke wrote:
T-man wrote:Verwacht verlies bij K&R: 2-1 :?
Ratings zijn toch niet om te stoeffen :lol: .

Ter info aan de forummers:
Dit seizoen speel ik redelijk extensief. Maar wanneer ik kans zie om (vooral thuis) punten te pakken, zal ik ze niet laten liggen. Waarschijnlijk zal ik wel degraderen, want het A-team wordt stelselmatig vedrkocht. En op de TL staat niet veel waardevols ter vervanging :cry: .
Aangezien ik toch niet kon winnen en enkele Vrb's te spelen had vandaag, stelde ik m'n B's op maar toen ik vanmorgen je ratings zag heb ik ff gevloekt dat m'n A's niet gespeeld hebben :?
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

Door een late transfer gisteravond slechts 0-0 anders had ik mss wel nipt gewonnen :(
Morgen geen kans bij Cartus :?
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

B-team verloren van Cartus: 2-1
Slechts 2/12 deze week :?
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

De week goed gestart met een 3-2 overwinning :D
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

2-1 verloren :(
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

3-2 gew en een 6 op 9 deze week.
We staan voorlopig een 8e plaats met 22p, na onze goede start zijn we toch teruggevallen, dit gaan we proberen te vermijden in de terugronde.
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Eindelijk weer eens een update van mijn kant, heb er snel even tijd voor :P

Vorige week donderdag t/m zaterdag was ik in Straatsburg, dus toen had RJ het even voor me overgenomen. Zoals verwacht hadden we donderdag uit verloren tegen de leider. Hij zat namelijk niet meer in de beker en ik wel. Vrijdag ging wat beter tegen MJU en werd er met 2-1 gewonnen.

Deze week begonnen met een uit gelijkspel (1-1) bij Wikke. Niet helemaal terecht misschien gezien de linieratings van 141 om 143, maar daarentegen had hij ook weer een ronduit onterechte rode kaart. Dus deze keer klaag ik niet zo heel hard :P

Dinsdag hadden we een easy 4-2 win bij de nummer 13. Zelf tevreden met mijn 144 ratings op dinsdag met 4 B-spelers.

Vanochtend tegen Swiftai, die gelukkig ook nog in de beker zit. Pittige partij waarbij op het randje van de agressie gespeeld moest worden. Hij ging er over heen en kreeg 2 rode kaarten, ik maar 1. Ratings van 126 om 138, dus terecht.

Hiermee sluiten we de heenronde op een 4e plaats af met 29 punten. Niet geheel ontevreden dus. Dit bestaat uit 8 winstpartijen, 5 gelijke spelen en 2 verliespartijen. Maar als we kijken naar wat ik verdien, bij al mijn 5 gelijke spelen was ik beter, dus eigenlijk zou ik 10 punten meer moeten hebben... maar goed. Het is dat ik toch nog niet klaar ben voor de A en het niet zo erg vind nu, maar het is toch jammer; je loopt veel supporters en manager punten mis.

Het enige wat toch wel zuur is, is dat ik afgelopen maand gewoon helemaal geen tijd had om de transferlijsten door te gaan. Slechts één uitgaande transfer. Ik zal me even moeten gaan beraden wat de plannen gaan worden voor aankomende seizoenen, de strategie even uitstippelen. Even kijken of het mogelijk is om een poging te doen binnen een x-aantal seizoen om mee te doen in de top van de A voor één of twee seizoenen.

Maar dit kan pas als ik vanaf november, als ik (hopelijk) weer een beetje tijd heb :)
Prince88, proud manager of Fresh
T-man

Post by T-man »

4-0 gew tgn de laatste :)
Morgen belangrijke match op Nerazurri :?
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Vandaag wederom gelijk gespeeld waar we eigenlijk de winst verdiend hadden. Het werd een kleurloze 0-0 bij ratings van 143 om 144.
Hiermee blijven we wel gewoon vierde staan in de ranglijst.

Morgen thuis tegen de nummer 10. Een overwinning moet thuis gehouden kunnen worden.
T-man

Post by T-man »

1-2 gew :D
Donderdag geen kans tgn de leider, vrijdag moet er weer gewonnen worden :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

En we hebben inderdaad de drie punten thuis kunnen houden gisteren. Tegen de nummer 10 werd gewonnen met 3-2 met ratings van 144 om 139.

Morgen uit tegen Badbuffalo, dat wordt geen makkie :P
TQRBO
Groundsman

Post by TQRBO »

Kan iemand mij uitleggen waarom ik de wedstrijd van vandaag niet gewonnen heb tegen Malinwa?

Aanval 10% beter
Middenveld 13% beter
Verdediging 15% slechter

= 8% bter

en dan toch gelijkspel... :(
breakdown
Team President

Post by breakdown »

pech verklaart alles :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”