Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

:roll:
Vanochtend gerekend op een gelijkspel, maar het werd een verliespartij, ondanks dat onze teams gelijkwaardig waren. Beiden haalden we 137 linieratings, maar ik moest het onderspit delven met 1-0. Hierdoor zakken we weer naar plaats 3 aangezien beide andere wonnen. Morgen treden we thuis aan tegen Strakapud (nu de leider) en we gaan er vanuit dat we deze wel gewoon winnen als meneer random zich even gedeist houdt...

1 FC Strakapůd 62 26 19 5 2 71 36 +35
2 SK Sigma Olomouc a.s. 60 26 19 3 4 58 28 +30

--------------------------------------------------------------------------------

3 Fresh 60 26 19 3 4 47 19 +28
Prince88, proud manager of Fresh
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Gelijke linieratings, toch verloren. Het zit me niet mee. Top 5 kan ik vergeten, maar zeker van behoud zijn we ook wel.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
T-man

Post by T-man »

1-1 tgn de leider, spijtig mss zonder rode kaart dat we konden winnen :?
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

1-0 verl :( maar we blijven op plaats 3 en hopen deze vast te houden :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Tsjonge jonge, het kampioenschap kan ik wel vergeten, misschien zelfs wel promotie :?

Eerst die rare random wedstrijd van gisteren en nu haalde we thuis maar een linierating van 137 en Strakapud zelfs 138 bij mij...uiteindelijk 0-0, maar ik snap echt niet hoe hij nou 1 linierating hoger kon halen. Allebei 100% agressie, TS was 99% bij mij (verwaarloosbaar dus), alleen had hij 2 bp meer in het totaal...

Onbegrijpelijk... :roll:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht verlies thuis, gelijke ratings, dubbel geel en tegenstander speelt gvdmme 15% agressiever met 4 hogere of zowat evenwaardig agressieve spelers... Hoe erg is het gesteld??? :evil:
EbaIba

Post by EbaIba »

Prince88 wrote:Tsjonge jonge, het kampioenschap kan ik wel vergeten, misschien zelfs wel promotie :?

Eerst die rare random wedstrijd van gisteren en nu haalde we thuis maar een linierating van 137 en Strakapud zelfs 138 bij mij...uiteindelijk 0-0, maar ik snap echt niet hoe hij nou 1 linierating hoger kon halen. Allebei 100% agressie, TS was 99% bij mij (verwaarloosbaar dus), alleen had hij 2 bp meer in het totaal...

Onbegrijpelijk... :roll:
ik lig verrassend uit de beker, 1% minder tegen een sterke E.14..

dus woensdag rustdag, en dan vol aan de bak donderdag uit bij Sigma voor je..

scheids is 50%, dus kan volle bak spelen..
als ik een punt haal, is dat echter wellicht onvodoende.. winstpartijen gelijk bij jullie dan en Siga staat op plus 3 extra..
of je moet erg veel scoren bij Steaua.. maar die zit nu gemiddeld op -2 in een potje..

maak geen fout bij het sterke tegen degradatie knokkende babrungas
anders is het morgenochtend echt over en uit..
nah ja.. dan gaan we volgend jaar er samen voor, slopen we de C.8 samen!
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Prince88

Post by Prince88 »

Zo erg is het hier toch ook niet in C.8...heb het goed naar mijn zin :)

Morgen inderdaad de lastige uitwedstrijd naar Babrungas. Helaas hebben m'n spelers maar 98/100 ivm met de beker zaterdag. Ze konden door hun fitheid niet nog een wedstrijd spelen. Ik zie wel, de anderen moeten zoiezo punten laten liggen, ongeacht het resultaat morgen...het is leuk als we promoveren, maar hier in de C blijven vind ik ook echt niet erg!
T-man

Post by T-man »

3-2 gew, morgen is winst op ReesingGenk een must om 3e te eindigen :?
Team = AC ManU (B2)
EbaIba

Post by EbaIba »

Prince88 wrote:Zo erg is het hier toch ook niet in C.8...heb het goed naar mijn zin :)

Morgen inderdaad de lastige uitwedstrijd naar Babrungas. Helaas hebben m'n spelers maar 98/100 ivm met de beker zaterdag. Ze konden door hun fitheid niet nog een wedstrijd spelen. Ik zie wel, de anderen moeten zoiezo punten laten liggen, ongeacht het resultaat morgen...het is leuk als we promoveren, maar hier in de C blijven vind ik ook echt niet erg!
babrungas heeft zich voor de beker gespaard.. en je blijft op beide -2..

gaat leuk worden donderdag..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Prince88

Post by Prince88 »

EbaIba wrote:babrungas heeft zich voor de beker gespaard.. en je blijft op beide -2..

Jep, mooie 2-4 overwinning, maar de spanning was weg door het slechtere team dat babrungas opstelde. De meegereisde fans waren enigszins teleurgesteld...ze hadden gehoopt dat ze een mooie pot voorgeschoteld kregen; de doelpunten waren er, maar totaal geen spanning. Maar we zijn uiteraard blij met de 3 punten.

Donderdag gaat spannend worden, maar morgen ook..
Zelf moeten we tegen het wisselvallig presterende SV Stramien, maar voor morgen heeft hij geen enkele geschorste en geen enkele geblesseerde. Hooguit de fitheid is wat lager door de leeftijd, dus dat kan nog wel eens een lastige pot worden. Sigma Olomouc heeft nog wel een lastige uitwedstrijd tegen SGS, maar vooral strakapud kan het nog wel moeilijk krijgen; Hij mag aantreden op het veld van FC SY!

Ik ben benieuwd morgen!
el stino

Post by el stino »

Prince88 wrote:
EbaIba wrote:babrungas heeft zich voor de beker gespaard.. en je blijft op beide -2..

Jep, mooie 2-4 overwinning, maar de spanning was weg door het slechtere team dat babrungas opstelde. De meegereisde fans waren enigszins teleurgesteld...ze hadden gehoopt dat ze een mooie pot voorgeschoteld kregen; de doelpunten waren er, maar totaal geen spanning. Maar we zijn uiteraard blij met de 3 punten.

Donderdag gaat spannend worden, maar morgen ook..
Zelf moeten we tegen het wisselvallig presterende SV Stramien, maar voor morgen heeft hij geen enkele geschorste en geen enkele geblesseerde. Hooguit de fitheid is wat lager door de leeftijd, dus dat kan nog wel eens een lastige pot worden. Sigma Olomouc heeft nog wel een lastige uitwedstrijd tegen SGS, maar vooral strakapud kan het nog wel moeilijk krijgen; Hij mag aantreden op het veld van FC SY!

Ik ben benieuwd morgen!
kom maar af naar B.3 jij :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
EbaIba

Post by EbaIba »

Zie dat uit de D.24 een pittige erbij komt in de C.8 >

Team.Godlike...alles in ratings boven 70, wel hoge agressie..
Avrig en Arreciadas knokken om de andere plek..

D.23 is spannend, vier ploegen waaronder Achilles, dat met lage agressie goed op komt zetten..

Uit D.22 komt Newcastle Praha,met weinig verliespunten zeker over.. en hoogstwaarschijlijk Bagger United, wat leuk is voor het C.8 topic hier..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
T-man

Post by T-man »

3-2 verloren op ReesingGenk en weg 3e plaats :(
Team = AC ManU (B2)
EbaIba

Post by EbaIba »

2-1 winst thuis , mis 3 man in laatste match bij Sigma..

als ik een punt kan pakken doe ik het..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”