Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
nee kan niet want het geld gaat in een compititie 10 percent naar tegenstandermysticalguard wrote:bij mij heeft mijn eerste ronde waarschijnlijk evenveel opgebracht als een gewoon competitiethuismatchZat blijkbaar met een vol huisje en de ticketprijs is dezelfde als men competitiematchen
in de beker 30 percent
-
Zie quotekvk dries wrote:nee kan niet want het geld gaat in een compititie 10 percent naar tegenstandermysticalguard wrote:bij mij heeft mijn eerste ronde waarschijnlijk evenveel opgebracht als een gewoon competitiethuismatchZat blijkbaar met een vol huisje en de ticketprijs is dezelfde als men competitiematchen
in de beker 30 percent

FC Laguna > Trying to manage it !
Normaal doe ik altijd mee, gewoon voor het plezier, niet voor geld (kan ook niet anders...) maar dit seizoen niet, omdat ik te veel VrB's heb (6 voor het moment, waarvan er 1 finale is, en de andere is het afvalronde's, dus die zijn bijna gedaand-mon wrote:ik heb me uit de beker laten wippen.. behalve ervaring levert de beker toch niets op..

-
5-2 gewonnen in de beker met B team, volgende match tegen ene uit D, kzal er wss ook uitliggen met m'n B team, mah kvint nie zo erg, A team is enkel voor competitie
en tis trouwens een thuismatch, kank weer wat centjes innen 

Manager Of Lacrimosa
-
dries en benjamin.... ik moest op den gok antwoorden... ik kon ni controleren ma heb toch meer dan 90k winst gemaaktBenjamin wrote:Zie quotekvk dries wrote:nee kan niet want het geld gaat in een compititie 10 percent naar tegenstandermysticalguard wrote:bij mij heeft mijn eerste ronde waarschijnlijk evenveel opgebracht als een gewoon competitiethuismatchZat blijkbaar met een vol huisje en de ticketprijs is dezelfde als men competitiematchen
in de beker 30 percent

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
jammer dat we ons vorige bekersiezoen niet konden evenaren (toen 8e ronde).
we liggen er jammer genoeg al uit. maar we verlaten de beker zeker met opgeheven hoofd
nipt verloren met 1-0 tegen een D'er die 7e staat en 78% GK. (en daarmee bedoel ik echt 78%
)
het thuisvoordeel heeft hem veilig gesteld om geen penalties te moeten nemen.
geen stunt jammer genoeg
positief is dat we nu elke wo. vrij hebben om de spelers te laten rusten en dat we nu alles op de ocmpetitie kunnen zetten. we gaan na rijp beraad toch maar voor de 3e plaatst. tenzij we er echt bovenui tsteken en ons toch klaar voelen voor de D.
eerst die 3e plaats en dan zien we wel.
mrogen kunnen we dit al een beetje veiliger stellen door te winnen van onze medekoploper die zeker meestrijdt voor een top-3. we spelen uit, maar hopen toch op een goeie afloop. de scheids is niet te streng, dus kunnen ze er vol voor gaan
we liggen er jammer genoeg al uit. maar we verlaten de beker zeker met opgeheven hoofd

het thuisvoordeel heeft hem veilig gesteld om geen penalties te moeten nemen.
geen stunt jammer genoeg

positief is dat we nu elke wo. vrij hebben om de spelers te laten rusten en dat we nu alles op de ocmpetitie kunnen zetten. we gaan na rijp beraad toch maar voor de 3e plaatst. tenzij we er echt bovenui tsteken en ons toch klaar voelen voor de D.
eerst die 3e plaats en dan zien we wel.

mrogen kunnen we dit al een beetje veiliger stellen door te winnen van onze medekoploper die zeker meestrijdt voor een top-3. we spelen uit, maar hopen toch op een goeie afloop. de scheids is niet te streng, dus kunnen ze er vol voor gaan

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
Gewonnen in de beker.
Ik stel ook steeds men B-team op voor de beker, win ikdan is het goed, verlies ik dan is het niet erg want dan heb je een dagje extra om anderen moraal te laten winnen en A-team te laten rusten.
Volgende ronde lig ik er dus wss uit tegen een zeer degelijke F'er.
Ik stel ook steeds men B-team op voor de beker, win ikdan is het goed, verlies ik dan is het niet erg want dan heb je een dagje extra om anderen moraal te laten winnen en A-team te laten rusten.
Volgende ronde lig ik er dus wss uit tegen een zeer degelijke F'er.
Manager van Metalheads United
-
- Team President
-
-
- Team Manager
Straks mag je nog eens winnenmysticalguard wrote:Bah weeral gelijkspel, begint saai te worden

Visit me at www.myspace.com/rewave
-
- Team Manager
En in F wordt niet veel meer gepost nu jullie daar weg zijn.Maarten123 wrote:Ik zit met mijn gedachten nog steeds in F, open telkens de verkeerde topic.

Visit me at www.myspace.com/rewave