Als we morgen winnen (wat moet lukken) halen we zelfs 1p meer als in de heenronde
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
0-0 tgn de voormalige leider en natuurlijk waren we minder maar klagen doen we niet natuurlijk
Als we morgen winnen (wat moet lukken) halen we zelfs 1p meer als in de heenronde
Team = AC ManU (B2)
-
Prince88
- Member of the Soccer Project Association
Het geluk stond vandaag een keer aan mijn zijde. Bij gelijke ratings van 142 werd het toch 0-1 in mijn voordeel. Na 5x de random tegen, nu één keer mee. Wel jammer uiteraard dat het tegen Badbuffalo is...
Morgen thuis tegen de nummer 8. Mijn spelers zijn een beetje moe, onder andere door de beker. En die beker perikelen heeft hij niet. Dus ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
Morgen thuis tegen de nummer 8. Mijn spelers zijn een beetje moe, onder andere door de beker. En die beker perikelen heeft hij niet. Dus ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
Prince88, proud manager of Fresh
-
Prince88
De week lekker afgesloten met een 2-1 overwinning. Inmiddels staan we zelfs nog maar 5 punten achter op de nummer 2, maar promoveren is zeker geen doel dit seizoen 
2-6 winst en een lekkere 10/12 deze week
Volgende week tgn m'n nederlandstalige collega's, in de heenronde slechts 5/12, hopelijk volgende week een punt of 2-3 meer
Volgende week tgn m'n nederlandstalige collega's, in de heenronde slechts 5/12, hopelijk volgende week een punt of 2-3 meer
Team = AC ManU (B2)
-
Prince88
Volgens mij wil Lord Random me een beetje compenseren voor mijn eerste seizoenshelft waarin hij me 5x genaaid heeft, want (na donderdag, waarin ik won bij gelijke ratings), win ik vandaag uit met mindere ratings van de nummer 1
Op zijn veld werd het 1-2 voor mij, waar ik 5% slechter was in de ratings (150 om 145). Nuja, het mag ook wel eens een keertje, ik maak het niet zo vaak mee dat ik zo in het voordeel ben.
Morgen tegen de laatste, dus drie punten moet wel lukken met het B-team.
En inmiddels staan we zelfs 3e weer
Op zijn veld werd het 1-2 voor mij, waar ik 5% slechter was in de ratings (150 om 145). Nuja, het mag ook wel eens een keertje, ik maak het niet zo vaak mee dat ik zo in het voordeel ben.
Morgen tegen de laatste, dus drie punten moet wel lukken met het B-team.
En inmiddels staan we zelfs 3e weer
ziek veel geluk dat je daar hebt Prince 
Ik zou nu niet graag cartus willen zijn, man man
5 minder

5 minder
-
Prince88
Een 2-1 overwinning tegen T-man
We hadden maar een teamspirit van slechts 90% en een bekerwedstrijd achter de rug op woensdag, maar het thuisvoordeel hielp zeker wel. En zo blijven we mooi op die 3e plaats staan.
Morgen uit tegen Glen, maar dat gaat denk ik geen makkie worden. Fitheden/moralen zijn ver van optimaal, dus we zien wel...
We hadden maar een teamspirit van slechts 90% en een bekerwedstrijd achter de rug op woensdag, maar het thuisvoordeel hielp zeker wel. En zo blijven we mooi op die 3e plaats staan.
Morgen uit tegen Glen, maar dat gaat denk ik geen makkie worden. Fitheden/moralen zijn ver van optimaal, dus we zien wel...
-
Prince88
Nog gewonnen vandaag en een 12/12, zeer tevreden
De 0-1 van vandaag was vooral tot stand gekomen vanwege het agressieverschil.
Maandag ontvangen we thuis de Stegenezen. Ditmaal is de scheids 52%. Had nog wat strenger gemogen, maar al beter dan die vorige scheids tegen de Stegenezen met z'n 20%.
De 0-1 van vandaag was vooral tot stand gekomen vanwege het agressieverschil.
Maandag ontvangen we thuis de Stegenezen. Ditmaal is de scheids 52%. Had nog wat strenger gemogen, maar al beter dan die vorige scheids tegen de Stegenezen met z'n 20%.
1-0 verloren
Gisteravond nog vlug m'n opstelling veranderd en vergeten de agressie aan te passen, wie weet zat er anders wel 1p in
Gisteravond nog vlug m'n opstelling veranderd en vergeten de agressie aan te passen, wie weet zat er anders wel 1p in
Team = AC ManU (B2)
-
Ron Jeremy
Prince heeft geen geluk, maar bij cartus gebeuren hele vreemde dingen. Vandaag is hij thuis 4% beter en verliest hij weer. Het is dat Prince mee gaat voor promotie, maar anders had ik hem de titel nu wel gegund. Hoeveel pech kan je hebbenbreakdown wrote:ziek veel geluk dat je daar hebt Prince
5 minder![]()
-
Prince88
Ja man, niet normaal voor 'em. Tweede keer in een paar wedstrijden dat hij nu verliest terwijl hij gewoon beter was... hij zou zeker de verdiende kampioen geweest zijn anders.Ron Jeremy wrote:Prince heeft geen geluk, maar bij cartus gebeuren hele vreemde dingen. Vandaag is hij thuis 4% beter en verliest hij weer. Het is dat Prince mee gaat voor promotie, maar anders had ik hem de titel nu wel gegund. Hoeveel pech kan je hebben![]()
![]()
Zelf 1-0 gewonnen tegen De Stegenezen. Zoals verwacht deed de agressie zijn werk goed.
Maar ik weet nog niet echt of ik wel mee wil doen met promotie..
Mijn team is er nog niet klaar voor. Ik heb ook te weinig tijd gehad dit seizoen om mijn aan te passen (dat kan je wel zien, aangezien ik maar 4 transfers gedaan heb
Inmiddels al 10 officiële competitie- en bekerwedstrijden achter elkaar gewonnen. Dat is goed voor je achterban
We staan in deze ranking inmiddels binnen de top 100 op de 92e plaats met 40.557 fans. Hoe snel dat stijgt in een paar seizoenen
0-0 tgn thuis tgn Wikke, met 10p voorsprong op nr 11 lijkt de redding nabij op voorwaarde dat we niet verliezen bij hem donderdag 
Team = AC ManU (B2)