Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by T-man »

0-0 tgn de voormalige leider en natuurlijk waren we minder maar klagen doen we niet natuurlijk :D
Als we morgen winnen (wat moet lukken) halen we zelfs 1p meer als in de heenronde :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Het geluk stond vandaag een keer aan mijn zijde. Bij gelijke ratings van 142 werd het toch 0-1 in mijn voordeel. Na 5x de random tegen, nu één keer mee. Wel jammer uiteraard dat het tegen Badbuffalo is...

Morgen thuis tegen de nummer 8. Mijn spelers zijn een beetje moe, onder andere door de beker. En die beker perikelen heeft hij niet. Dus ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88

Post by Prince88 »

De week lekker afgesloten met een 2-1 overwinning. Inmiddels staan we zelfs nog maar 5 punten achter op de nummer 2, maar promoveren is zeker geen doel dit seizoen :)
T-man

Post by T-man »

2-6 winst en een lekkere 10/12 deze week :D
Volgende week tgn m'n nederlandstalige collega's, in de heenronde slechts 5/12, hopelijk volgende week een punt of 2-3 meer :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Volgens mij wil Lord Random me een beetje compenseren voor mijn eerste seizoenshelft waarin hij me 5x genaaid heeft, want (na donderdag, waarin ik won bij gelijke ratings), win ik vandaag uit met mindere ratings van de nummer 1 :)
Op zijn veld werd het 1-2 voor mij, waar ik 5% slechter was in de ratings (150 om 145). Nuja, het mag ook wel eens een keertje, ik maak het niet zo vaak mee dat ik zo in het voordeel ben.

Morgen tegen de laatste, dus drie punten moet wel lukken met het B-team.
En inmiddels staan we zelfs 3e weer :)
breakdown
Team President

Post by breakdown »

ziek veel geluk dat je daar hebt Prince :D
Ik zou nu niet graag cartus willen zijn, man man :D
5 minder :| :D
T-man

Post by T-man »

1-0 gew van Glen :D
Morgen naar BB :twisted:
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

1-1 bij BB (maar we waren slechter :oops: )
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Een 2-1 overwinning tegen T-man :)
We hadden maar een teamspirit van slechts 90% en een bekerwedstrijd achter de rug op woensdag, maar het thuisvoordeel hielp zeker wel. En zo blijven we mooi op die 3e plaats staan.

Morgen uit tegen Glen, maar dat gaat denk ik geen makkie worden. Fitheden/moralen zijn ver van optimaal, dus we zien wel...
T-man

Post by T-man »

3-2 gew en een 7/12 deze week, de redding lijkt nabij :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Nog gewonnen vandaag en een 12/12, zeer tevreden :)
De 0-1 van vandaag was vooral tot stand gekomen vanwege het agressieverschil.

Maandag ontvangen we thuis de Stegenezen. Ditmaal is de scheids 52%. Had nog wat strenger gemogen, maar al beter dan die vorige scheids tegen de Stegenezen met z'n 20%.
T-man

Post by T-man »

1-0 verloren :(
Gisteravond nog vlug m'n opstelling veranderd en vergeten de agressie aan te passen, wie weet zat er anders wel 1p in :?
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

breakdown wrote:ziek veel geluk dat je daar hebt Prince :D
Ik zou nu niet graag cartus willen zijn, man man :D
5 minder :| :D
Prince heeft geen geluk, maar bij cartus gebeuren hele vreemde dingen. Vandaag is hij thuis 4% beter en verliest hij weer. Het is dat Prince mee gaat voor promotie, maar anders had ik hem de titel nu wel gegund. Hoeveel pech kan je hebben :shock: :shock: :shock:
Prince88

Post by Prince88 »

Ron Jeremy wrote:Prince heeft geen geluk, maar bij cartus gebeuren hele vreemde dingen. Vandaag is hij thuis 4% beter en verliest hij weer. Het is dat Prince mee gaat voor promotie, maar anders had ik hem de titel nu wel gegund. Hoeveel pech kan je hebben :shock: :shock: :shock:
Ja man, niet normaal voor 'em. Tweede keer in een paar wedstrijden dat hij nu verliest terwijl hij gewoon beter was... hij zou zeker de verdiende kampioen geweest zijn anders.

Zelf 1-0 gewonnen tegen De Stegenezen. Zoals verwacht deed de agressie zijn werk goed.

Maar ik weet nog niet echt of ik wel mee wil doen met promotie.. :?
Mijn team is er nog niet klaar voor. Ik heb ook te weinig tijd gehad dit seizoen om mijn aan te passen (dat kan je wel zien, aangezien ik maar 4 transfers gedaan heb :P ). Ik ga eerst maar eens donderdag afwachten. Dan moet ik thuis tegen de leider. Ik mag dan wel thuis spelen, maar ik heb woensdag nog wel een bekerwedstrijd en hij niet. Als ik die win, dan ga ik serieus kijken wat ik moet gaan doen...

Inmiddels al 10 officiële competitie- en bekerwedstrijden achter elkaar gewonnen. Dat is goed voor je achterban 8)
We staan in deze ranking inmiddels binnen de top 100 op de 92e plaats met 40.557 fans. Hoe snel dat stijgt in een paar seizoenen :)
T-man

Post by T-man »

0-0 tgn thuis tgn Wikke, met 10p voorsprong op nr 11 lijkt de redding nabij op voorwaarde dat we niet verliezen bij hem donderdag :P
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”