apology240 wrote:Het houdt niet op. Stel agressie in zodat ik op 182 uitkomt (agressie + agressie agressiefste speler + agressie scheids) en eentje krijgt 2 keer geel en een andere direct rood !
Wa moet ik doen ?
Ik heb altijd de 185 regel gebruikt, en nu krijg ik de ene kaart na de andere.
Ik neem ook steeds tss 180-185 en neem ook geregeld rood maar lager vind ik niet kunnen
3de overwinning op rij!!!!
3-2 op een van de titelkandidaten.
Helaas kreeg mijn CB een gele kaart in de 70 ste minuut en ook een directe rode kaart in DEZELFDE minuut......... Best gek. Dit is het verhaal:
70' Opschudding alom, Josef 'S' Zbojovsky wordt duidelijk onderuitgehaald maar krijgt geel voor komedie.
70' De scheidsrechter bestraft Josef 'S' Zbojovsky met de uitsluiting na een tackle langs achter.
Ach het zal wel!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Eindelijk, 1e overwinning van het seizoen is binnen, een krappe maar verdiende 3-2.
Morgen een haalbare kaart, maar mijn 2 LM's zijn onbeschikbaar, het zal dus nipt worden.
Hier ook, in een uitmatch dan nog Morgen zouden we graag wederom de overwinning mepakken, al blijft het afwachten met welk team de tegenstander zal aantreden...
thuis 1-2 nederlaag tegen Arreciadas..
hij heeft enorm mazzel gehad..
scheids 98% agressie , mijn spelers bij 55% agressie 5x geel, allen onder de 20 meesten onder de 10,,
hij vangt 6 geel en geen rood bij spelers met tot 80+% agressie..
bij 50% inzet op agressie, wat Arre altijd doet.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27 Manager Dutch National Team
Deze nacht ga ik volop voor de eerste overwinning. Hebben wat pech gehad met de kaarten, maar vanacht moeten we zeker kunnen winnen alhhoewel we met 4 geschorsten zitten.