Misschien doe ik er deze week nog 6 punten bij, maar tegen rohalt moet ik mijn rekenmachine toch nog eens bovenhalen

Moderator: Moderator
overdrijvertje, 2x rood is voldoende ongeveer -10 LRrohalt wrote:Agressieve scheids is zelden in mijn voordeel, tenzij je 2 rode kaarten pakt en ik geen enkele, en ik een penalty raak schiet en 1 penalty van jou kan stoppen.... dan kan ik misschien wel winnen.
Een paar oudjes, maar wel met hoge BP's. Denk dat de dominantie een deel aan geluk te wijten is.mr charlie wrote:heeft hala zich ingekocht tov vorig seizoen?
of heeft iemand een andere reden van zijn dominantie?
Toen jullie het zeiden duurde het enkele matchen om m'n team weer op punt te krijgen gezien ze zowel qua blessures als fitheid en moraal niet ok waren. Ondertussen wel maar de schade lijkt te groot. De kloof met de redding is 11 punten. Als jij je nog red wordt het zelfs nog moeilijker want dan moet ik die daarboven ook inhalen, ofte 12 punten. De focus gaat naar volgend seizoen en het seizoen daaroprohalt wrote:Wij hebben dat toen (een paar weken terug) gezegd en toen was alles nog bespeelbaar.
Nu lijkt het mij inderdaad quasi onmogelijk, maar als FC Remedy, the master himself, zegt dat ik voor hem ga eindigen en ons verschil is 9 punten, terwijl het verschil tussen jou en mij maar 8 punten is, zie ik niet in waarom je het niet zou halen.