Hier ook een gelijkspel terwijl we beter waren
Pas de eerste keer van het seizoen gelukkig. Het werd 1-1 bij ratings van 141 om 143. Hij durfde niet zoveel risico te nemen bij de scheids van 85% (agressie 75% om 85%) en hij had net geen 100% teamspirit. Hierdoor had ik eigenlijk kunnen winnen, maar jammerlijk niet dus. Een overwinning had een serieuze kloof gemaakt...
Morgen tegen Malinwa United, wat normaal gesproken geen probleem mag worden.
2-1 verloren tegen de 3e, 2 linies minder...
Hierdoor zakken we terug naar plaats 8. Maar geen reden tot paniek. Nog altijd 10 punten boven de degradatiezone!
Een solide 1-0 overwinning tegen de nummer 10.
Het begint er steeds beter uit te zien; 5 punten voorsprong op de nummer 2 (speel ik maandag thuis tegen) en 8 punten op de nummer 3
Donderdag tegen TSW Squad, het al hele seizoen gebannede team dat vandaag gewoon weer een 138'er eruit knalde. Maar tegen mij heeft het team 5 geschorste spelers, dus dat gaat goedkomen met het B-team.
Weer beter en weer slechts 0-0
Ons 6e gelijkspel al, niemand doet beter in de reeks
Ondertussen is Fresh aan zijn kampioenenrush begonnen: Proficiat Prince met de titel
Voor plaats 2 ligt alles nog open: tussen 2 en 12 liggen slechts 9p, wij staan daar tussenin op 5 met 27p
Uiteraard natuurlijk hele goede zaken gedaan door met 1-3 te winnen bij TSW Squad. Ondertussen verloor de nummer 2 en staat zodoende dus nu 8 punten achter mij, evenals de nieuwe nummer 2. Maandag thuis tegen de nummer 3. Jammer dat de scheids maar 29% is, want nu is een overwinning nog niet zo heel zeker, want hij heeft een prima A-team op een maandag of donderdag met zijn vele oudjes.
Fresh een handje geholpen door op Zax Team Raj gelijk te spelen. Had zelfs licht betere ratings, maar toch mooi resultaat. Morgen een driepunter en zo komen we op 30 ptn.
Dan ga ik u daar even voor bedanken
Vanochtend een belangrijke 1-0 overwinning op Gargzdas, ratings 147 om 146, dus het was wel een close call. Door deze overwinning en het gelijkspel van Zax is de voorsprong inmiddels 11 punten op de nummers 3 en 4. Inmiddels is er wel een blessuregolf aanbeland bij mij; had zaterdag maar liefst zes geblesseerden. Inmiddels nog maar 3, maar hoop niet dat er op de verkeerde plekken nu nog blessure gaan vallen.
Morgen naar T-man, die zichzelf een beetje in de underdog positie aan het schuiven is
Prince88 wrote:
Morgen naar T-man, die zichzelf een beetje in de underdog positie aan het schuiven is
Tja, ik baseer mij op ons puntenaantal en de plaats in de stand
Ik denk wel een punt te pakken maar hoop op 3p zodat ik de voeling met de nrs 3 en 4 niet verlies