Raffin wrote:1-14 winst tegen de hekkensluiter. Goed voor het doelsaldo uiteraard.
What's up with Oltenia? Logt al enkele dagen niet meer in? EDIT: Blijkbaar een ban aan zijn been
Klopt
2-3 winst en weer een blessure (de laatste dagen echt om de vijf botten). Voorsprong op de nummer 2 en 3 blijft hetzelfde Maandag tegen nummer 14, dinsdag tegen nummer 2, donderdag tegen nummer 9 en vrijdag tegen nummer 10. De wedstrijd van dinsdag laat ik schieten voor vrb's waarmee wat valt te verdienen. Tegen Jancefalogram moet ik dan geen winstpremies betalen dus ook weer iets goedkoper En de voorsprong is toch groot genoeg.
been there, done that: speler van mij 7 dagen geblesseerd, 2 dagen niet, en net opnieuw 7 dagen geblesseerd, ik denk dat zijn tenen allicht al krom zullen staan als je begrijpt wat ik bedoel..
Met 6 B's en 1 C aan de aftrap gekomen omdat ik wat voorrang wil geven aan een paar vrb's. Blessure in de 48e minuut (spierkramp ) en we halen nog amper 138. Tegenstander haalt 137 en gelijk Onder mij is er weer wat interessants gebeurd en we blijven zo 13 punten voor op een nieuwe nummer 2 (ook een Belg ). Morgen naar de nummer 3.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A
0-0 gelijkgespeeld met 130-131 lr, hoofdzakelijk B-elftal opgesteld om schorsingen van A-spelers te vermijden voor de topper van morgen, helaas nu weer 8 punten achter op het nr. 1 en opnieuw op derde plaats.
En opnieuw een blessuregolf begonnen, vandaag 3 nieuwe gekwetsten bij. Ik denk dat de volle 2 dagen zonder blessures te lang geduurd heeft..
Weer gelijk met 1 linie meer Voorsprong blijft wel redelijk groot, gelukkig...
Voor het eerst een 145erke na de hervorming bij 83 TS, 3-2 winst. En we misten/spaarden enkele A's dus kan nog hoger en gaat nog hoger worden in de toekomst. M'n CF Kizys heeft na toch wel zo'n 10-15 keer proberen eindelijk z'n 71 gehaald en kan verkocht worden
1-2 winst bij Atalanta Sprice Voorsprong op zowel nummer 2 als 3 bedraagt nu 14 punten (door het verlies van de nummer 2 ) Nog 3 matchen winnen en ik ben zeker van de titel
FC The White Caps wrote:1-2 winst bij Atalanta Sprice Voorsprong op zowel nummer 2 als 3 bedraagt nu 14 punten (door het verlies van de nummer 2 ) Nog 3 matchen winnen en ik ben zeker van de titel
Die kan u nu al niet meer ontglippen! Alvast proficiat!
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Na de mountainbike tocht van deze morgen even mijn competitie wedstrijd meedelen:
2-1 winst met 132-125 lr. De leider verloor deze morgen en zo staan we op de 2e plaats met slechts 2 punten achterstand op het nr. 1. Het nummer drie staat ook op 2 punten van de leider en het nummer 4 op 4 punten. Het kan dus nog alle kanten uit in onze reeks.