we hebben niet veel gepost dit seizoen maar we hadden nie veel goeste ook ma we hebben ons toch nog eens kunnen redden uit C we staan 7 punten voor op degradatie en is voldoende maar onze ploeg is out en volgend seizoen is het zeker over en out voor onze ploeg we hebben geen geld en de ploeg wordt veel te oud en we kunnen niets anders dan onze ploeg te verkopen .. we verkopen onze ploeg en zullen proberen dan te verjongen wss he kweet nog nie zkr maar als er al intresse is in een speler mag je mij al een BPtje sturen
0-0 vanmorgen, het puntje van de hoop
Donderdag thuis tgn ReesingGenk, 1 van ons beiden zal degraderen tenzij Forza Buffalo zijn wedstrijd verliest.
Het is van ons 1e seizoen in C (S19) geleden dat we hebben moeten vechten tegen de degradatie.
Duimen maar.......
ReesingGenk is al gered, ik door dieveggerij allerminst... Hoe het toch fout kan lopen, en de ploegen achter je alle geluk van de wereld kunnen hebben op sommige gevallen... Pffff
Badbuffalo wrote:ReesingGenk is al gered, ik door dieveggerij allerminst... Hoe het toch fout kan lopen, en de ploegen achter je alle geluk van de wereld kunnen hebben op sommige gevallen... Pffff
Da's waar, foutje van mij
Ik MOET winnen want zelfs als jij gelijkspeelt is het game-over voor mij
Donderdag zal het een belangrijke ma moeilijke wedstrijd worden voor ons om de degradatie te vermijden. Enkel bij winst hebben we nog een kleine kans dat de club in C blijft.
Propertjes 4e geeindigt in mijn 1e seizoen C. Een mooi en ietwat onverwacht resultaat. Zeker gezien de ongeziene blessuregolf die mijn ploeg de laatste weken teistert, al moet er bijgezegd worden dat de meeste gekwetsten B- en C-spelers waren.
Heb hier van een heel seizoen niet gepost. Maar ik kom nu wel het blijde nieuws verkondigen Ik ben 2e geeindigd in C9 en promoveer dus naar B3. Ik wissel van reeks met el stino
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)