Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Zoals verwacht hebben we een overwinning behaald (2-1) Wat ons een 22 op 24 oplevert in de terugronde en een 8ste plaats.
-
Prince88
- Member of the Soccer Project Association
Een nipte 1-2 overwinning, maar het is weer een overwinning.
Morgen komt Raiders op bezoek. Weet niet echt wat ik van hem kan verwachten, dus stel toch maar een redelijk sterk team op, met in het oog wel de bekerwedstrijd van woensdag in m'n achterhoofd, waar een sterk team zal moeten staan.
Morgen komt Raiders op bezoek. Weet niet echt wat ik van hem kan verwachten, dus stel toch maar een redelijk sterk team op, met in het oog wel de bekerwedstrijd van woensdag in m'n achterhoofd, waar een sterk team zal moeten staan.
Prince88, proud manager of Fresh
7-2 winst
Donderdag naar BB, scheids is een mietje dus hij is favo
Donderdag naar BB, scheids is een mietje dus hij is favo
Team = AC ManU (B2)
-
Prince88
3-1 winst hier op Raiders
Donderdag uit naar Craiova, makkie!
Donderdag uit naar Craiova, makkie!
Puntje gaan stelen bij BB, sorry
Morgen thuis tgn Gargzdas, de match die gaat bepalen of we op plaats 4 blijven of mss nog kans maken op plaats 3
Morgen thuis tgn Gargzdas, de match die gaat bepalen of we op plaats 4 blijven of mss nog kans maken op plaats 3
Team = AC ManU (B2)
-
Badbuffalo
147-139... Als dat maar niet het verschil gaat uitmaken tussen degradatie of behoud 
-
B e n
Morgen kan je redelijk makkelijk 3 punten halen bij de 8e (je moet de fitheden van zijn A's eens bekijken, bijna allemaal in de 70 of 80Badbuffalo wrote:147-139... Als dat maar niet het verschil gaat uitmaken tussen degradatie of behoud
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Badbuffalo
Euhm, z'n B's al eens bezien? Normaalgezien maak ik geen schijn van een kans morgen 
't Probleem is dat mijn achtervolgers ook nog makkelijke matchen hebben. Dus vrij k*t wat vandaag gebeurt.
't Probleem is dat mijn achtervolgers ook nog makkelijke matchen hebben. Dus vrij k*t wat vandaag gebeurt.
Ohreblo pakt maar max 6p meer dus met 6/12 ben je gered.Badbuffalo wrote:Euhm, z'n B's al eens bezien? Normaalgezien maak ik geen schijn van een kans morgen
Van mijn 10 gelijke spelen was het 7 keer 0-0
Team = AC ManU (B2)
-
Prince88
1-8 winst, even doelsaldo opkrikken.
10 punten voorsprong, nog 4 wedstrijden waarvan 1 tegen een hervormingsteam en 1 tegen een FC-team...
Je zou toch denken dat ik dit niet meer uit handen ga geven
10 punten voorsprong, nog 4 wedstrijden waarvan 1 tegen een hervormingsteam en 1 tegen een FC-team...
Je zou toch denken dat ik dit niet meer uit handen ga geven
Onverwacht gewonnen van nr 3: 2-1
In principe kunnen we nog 2e worden maar daar hoop ik niet op.
Een dikke proficiat aan Prince met de titel
In principe kunnen we nog 2e worden maar daar hoop ik niet op.
Een dikke proficiat aan Prince met de titel
Team = AC ManU (B2)
-
Prince88
Yep, thanks!
Door de overwinning van vanochtend zijn we nu mathematisch kampioen
Het is nu zaak m'n team op orde te krijgen voor volgend seizoen. Een noodzakelijke versterking op de LB kwam 2 dagen geleden al. Weliswaar een oudje, maar het is maar om mijn jonge LB nog de tijd te geven wat te groeien. Daarnaast net een 24-jarige CF binnen gehaald. Eigenlijk nog een CM erbij en het team staat voor volgend seizoen klaar.
Omdat er ook nog eentje werd verkocht, is mijn teamspirit inmiddels 91%. Met het oog op de beker waar ik toch ook goed wil presteren en eventuele transfers die nog volgen, zal ik de competitiewedstrijden zeker niet opgeven. De teamspirit die dat geeft + achterban kan ik natuurlijk goed gebruiken
Door de overwinning van vanochtend zijn we nu mathematisch kampioen
Het is nu zaak m'n team op orde te krijgen voor volgend seizoen. Een noodzakelijke versterking op de LB kwam 2 dagen geleden al. Weliswaar een oudje, maar het is maar om mijn jonge LB nog de tijd te geven wat te groeien. Daarnaast net een 24-jarige CF binnen gehaald. Eigenlijk nog een CM erbij en het team staat voor volgend seizoen klaar.
Omdat er ook nog eentje werd verkocht, is mijn teamspirit inmiddels 91%. Met het oog op de beker waar ik toch ook goed wil presteren en eventuele transfers die nog volgen, zal ik de competitiewedstrijden zeker niet opgeven. De teamspirit die dat geeft + achterban kan ik natuurlijk goed gebruiken