Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
We doen een goede zaak vandaag. Zelf met 1-2 (140-47) gewonnen van de 2e, en Pc Bonner speelt gelijk. Met dank aan Badbuffalo!
Nu dus alleen op kop met 2 punten voorsprong op Bonner.

TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Wat ongelooflijk veel geluk gehad tegen Linx uit...
144-131 en toch 1-1 gelijk spelen...
Ok, Linx mist in de 46' een penalty, maar dan nog...
Aan de andere kant heeft Linx met 11 man de eindstreep gehaald en ik moest het met 2 rode kaarten en een vroege blessure doen, bij gelijke agressies.
Linx had er alles aan gedaan om deze wedstrijd te winnen: Een nieuwe trainer aangesteld voor de moraal en een nieuwe CM gekocht, omdat al zijn CM's geschorst of geblesseerd waren... (@Linx, 5% TS = ongeveer 1% linierating. Als je je tweede LM had opgesteld, dan had dit ca. 7 prestatie gekost = ongeveer ook 1% linierating, dus die LM opstellen had wss op hetzelfde neergekomen!)
144-131 en toch 1-1 gelijk spelen...

Aan de andere kant heeft Linx met 11 man de eindstreep gehaald en ik moest het met 2 rode kaarten en een vroege blessure doen, bij gelijke agressies.
Linx had er alles aan gedaan om deze wedstrijd te winnen: Een nieuwe trainer aangesteld voor de moraal en een nieuwe CM gekocht, omdat al zijn CM's geschorst of geblesseerd waren... (@Linx, 5% TS = ongeveer 1% linierating. Als je je tweede LM had opgesteld, dan had dit ca. 7 prestatie gekost = ongeveer ook 1% linierating, dus die LM opstellen had wss op hetzelfde neergekomen!)
is toch ook ongelovelijk dat SK Slavia Prague in B2 gewoon bovenin blijft meedraaien:P
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Je moet ook zijn programma bezien eh: hij heeft tgn 10, 12, 14 en 15 gespeeldBunne4tw wrote:is toch ook ongelovelijk dat SK Slavia Prague in B2 gewoon bovenin blijft meedraaien:P

Team = AC ManU (B2)
-
PC Bonner heeft afgelopen weekend mijn A GK gekocht (Ceunen).Bombay wrote:We doen een goede zaak vandaag. Zelf met 1-2 (140-47) gewonnen van de 2e, en Pc Bonner speelt gelijk. Met dank aan Badbuffalo!Nu dus alleen op kop met 2 punten voorsprong op Bonner.
Ceunen heeft al zijn successen bij ons beleefd en heeft altijd een riant loon ontvangen, als tegenprestatie had ik hem gevraagd om in z'n eerste match met PC Bonner een paar foutjes te maken.
Vandaar de draw...
Wat zeggen we dan ? "Dank u Sven"

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Aha. Is Badbuffalo zijn naam ook Sven?apology240 wrote:PC Bonner heeft afgelopen weekend mijn A GK gekocht (Ceunen).Bombay wrote:We doen een goede zaak vandaag. Zelf met 1-2 (140-47) gewonnen van de 2e, en Pc Bonner speelt gelijk. Met dank aan Badbuffalo!Nu dus alleen op kop met 2 punten voorsprong op Bonner.
Ceunen heeft al zijn successen bij ons beleefd en heeft altijd een riant loon ontvangen, als tegenprestatie had ik hem gevraagd om in z'n eerste match met PC Bonner een paar foutjes te maken.
Vandaar de draw...
Wat zeggen we dan ? "Dank u Sven"

Ik had het gisteren gezien dat hij jouw Gk gekocht had. Verkoop hem nog maar wat!
-
- Team President
Bij 'De Vlammers' loopt het niet echt lekker bij de start van seizoen 33.
Na 5 wedstrijden staan we op een 10e plaats met 6 punten,en toch waren we maar 1 wedstrijd de mindere in ratings mede door een directe rode kaart bij een scheids van 25%
Vooral de wedstrijd van vrijdag blijft nog wat hangen,9% beter en gelijkspelen(en geen stafschop gemist)
We hopen snel op beterschap

Na 5 wedstrijden staan we op een 10e plaats met 6 punten,en toch waren we maar 1 wedstrijd de mindere in ratings mede door een directe rode kaart bij een scheids van 25%

Vooral de wedstrijd van vrijdag blijft nog wat hangen,9% beter en gelijkspelen(en geen stafschop gemist)

We hopen snel op beterschap

Ja dat is balenremedy73 wrote:Wat ongelooflijk veel geluk gehad tegen Linx uit...
144-131 en toch 1-1 gelijk spelen...![]()

-
Ik ben bang dat hij die 100% ervaring niet gaat halen 

FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
-
2-2 tegen PC Bonner is niet slecht, maar ik schiet er nu ook niet echt vet veel mee op. Morgen nogmaals aanknopen met verliesmatch wrslk, 't wordt een moeilijk seizoen.
-
Pluspuntje toch, heb m'n eerste doelpunten van 't seizoen gemaakt
Vorige week de ronde som van 0,000.

Ik vrees er ook voor.meangreen wrote:Ik ben bang dat hij die 100% ervaring niet gaat halen

Gert, BB zijn echte naam is StefaanBombay wrote:Aha. Is Badbuffalo zijn naam ook Sven?apology240 wrote:PC Bonner heeft afgelopen weekend mijn A GK gekocht (Ceunen).Bombay wrote:We doen een goede zaak vandaag. Zelf met 1-2 (140-47) gewonnen van de 2e, en Pc Bonner speelt gelijk. Met dank aan Badbuffalo!Nu dus alleen op kop met 2 punten voorsprong op Bonner.
Vandaar de draw...
Wat zeggen we dan ? "Dank u Sven"![]()
Ik had het gisteren gezien dat hij jouw Gk gekocht had. Verkoop hem nog maar wat!

Team = AC ManU (B2)
Day van Sven was maar om te lachen hoor.T-man wrote:
Gert, BB zijn echte naam is Stefaan