Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

EbaIba
Member of the Soccer Project Association

Post by EbaIba »

8/12 eerste week , en al enkele klassebakken gehad.. Achilles, Arreciadas en Strakapud.

Tweede week eerst 2x uit..
Weer pittig.

Goede moed op de B te halen voorlopig..
Nu alles heel houden..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag weer eens 1% beter thuis en nogmaals een gelijkspel !!! Dat is nu al de 4de keer dat we gelijkspelen en 3 keer daarvan waren we de betere ! Zo krijg ik natuurlijk geen punten bij elkaar hé :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Maxime

Post by Maxime »

Den Uier wrote:Vandaag weer eens 1% beter thuis en nogmaals een gelijkspel !!! Dat is nu al de 4de keer dat we gelijkspelen en 3 keer daarvan waren we de betere ! Zo krijg ik natuurlijk geen punten bij elkaar hé :?
als het een troost is, ik was vandaag 4%beter en nog gelijk
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto

Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Triple-M

Post by Triple-M »

Een zeer mooie 1-0 overwinning op SV Stramien. Met een mooie 140 rating bezorgde we hem de eerste nederlaag!

FC Lundomet blijft verbazen door nu gelijk te spelen tegen het sterke FC EbaIba. Deze promovendus gaat hoge ogen gooien!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el stino

Post by el stino »

gelijkspel tegen Paris SG. jammer dat we moesten aantreden in een 4-4-2, omdat onze Lf geschorst was. want met onze 4-3-3 zat er wrs winst in.

toch blij met het puntje :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

In C6 is er door Ploffers goede zaken gedaan door uit te winnen met 0-1 van ŇOUMÍCI.

Morgen tegen thuis tegen de nummer 2 van de lijst FC Bystré, die hebben nog geen wedstrijd verloren, dus hopelijk gaan we de eerste verliespartij aan de 2e plaats geven.

En hierdoor kunnen we ook weer aansluiting krijgen met de top 3.

Doel is en blijft behouden.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
T-man

Post by T-man »

1-0 gew :D , morgen naar nr 13 die slechts 1p heeft, hopelijk pakken we de 3p :wink:
Team = AC ManU (B2)
sjoerd

Post by sjoerd »

2-1 verloren tegen Kick and Rush
Veg

Post by Veg »

Ik ben tevreden met mijn 1-0 overwinning. Ik ben zelfs blij dat mijn keeper rood heeft gekregen want nu staat de invaller zijn moraal en fitheid op 100% en ook mijn RB die eraf werd gehaald staat nu 100/100. Mijn teamspirit is wel nog altijd niet wat het zou moeten zijn, maar ik hoop daar deze week verandering in te kunnen brengen op een ongeforceerde manier.

EDIT: Er is me zonet pas iets opmerkelijks opgevallen in onze reeks, er zitten maar vier belgen in en het zijn alle vier forummers!
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Zoals voorspeld, deze week moeilijkste week van de heenronde.

Eerste match werd verloren tegen Willy Karlovary.
Zelf haalde ik een linerating van 139 en dit met 4 niet A spelers in de ploeg.
Maar de tegenstand behaalde 143... Terecht verloren dus...

Morgen volledige A ploeg tegen Desportivo. Maar op verplaatsing en hij heeft ook z'n ganse ploeg. 't zal een mission impossible worden...

DAMN !
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Ik ben zelfs blij dat mijn keeper rood heeft gekregen want nu staat de invaller zijn moraal en fitheid op 100% en ook mijn RB die eraf werd gehaald staat nu 100/100.
Verklaar...
Hoe komt het dat de vervanger van uwe keeper 100/100 heeft ? Normaal verliest die toch moraal als hij niet mag spelen... Ah, of is het omdat die wel invalt omwille van die rode kaart... Jaja... nu kan ik volgen.
Maar hoe komt het dan dat die geen fitheid verliest ? Idem voor uwe RB. Die heeft toch een deel van de match gespeeld, dus ik zou denken da die fitheid verliezen ??
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Veg

Post by Veg »

apology240 wrote:
Veg wrote:Ik ben zelfs blij dat mijn keeper rood heeft gekregen want nu staat de invaller zijn moraal en fitheid op 100% en ook mijn RB die eraf werd gehaald staat nu 100/100.
Verklaar...
Hoe komt het dat de vervanger van uwe keeper 100/100 heeft ? Normaal verliest die toch moraal als hij niet mag spelen... Ah, of is het omdat die wel invalt omwille van die rode kaart... Jaja... nu kan ik volgen.
Maar hoe komt het dan dat die geen fitheid verliest ? Idem voor uwe RB. Die heeft toch een deel van de match gespeeld, dus ik zou denken da die fitheid verliezen ??
De voorbije keren was het bij mij ook zo dat indien er een speler geblesseerd raakte de invaller dan wel moraal bijkrijgt omdat hij dan toch nog heeft gespeeld, maar geen fitheid verliest. Ik weet niet of het altijd al zo geweest is of niet want ik let er nog niet zo lang op.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Zij verliezen wel fitheid, maar halen dit erna op met het herwinnen van fitheid. ;)
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Wow, eindelijk een terechte uitslag. Ik win met 1-0 was 3% beter. Bijna uit de degradatiezone.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Wikke
Team President

Post by Wikke »

sjoerd wrote:2-1 verloren tegen Kick and Rush
Yep. De 90 punten kunnen nog 8) . Ik bekeek de ratings even, en zag dat je je middenvelders op normaal hebt staan. Naar mijn gevoel helpt het om ze bij lange bal op offensief/defensief te zetten. Zonder rode kaart had er misschien iets ingezeten voor je. Ben content met de overwinning, want ik ben het meest kwetsbaar op maandagen. De rest van de week kan de brede kern inspringen.

Morgen zal het andere koek zijn: een verplaatsing naar Dillesteam. Die had vandaag precies een paar geschorsten, want er staan een aantal van zijn A-spelers op 100/100. Normaalgezien wordt dat mijn eerste puntenverlies, tenzij zijn teamspirit nog onder de 60% zit :? . Zelf heb ik 2 A-spelers geblesseerd, dus ik hou rekening met de nederlaag.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”