'T zal nog een lange, zware terugronde worden

Moderator: Moderator
We doen ons bestBombay wrote:Seg mannen uit B2. Ik was net het klassement eens aan het bekijken. Jullie gaan je toch niet laten doen door die Tsjechen zeker!?
Hoeveelste moeten we eindigen om in dezelfde reeks terecht te komenBadbuffalo wrote:Hey!? Ga je niet mee naar C?? Oh-oh-oh-oh-oh!!
Ik ga eerder morgen punten verliezen. Ik heb er voor de 3de keer dit seizoen niet zo'n goed gevoel bij en de vorige 2 keer heb ik (onterecht) niet gewonnen. Maar we zullen zien, donderdag mag toch geen probleem zijn. Maar morgen weet ik het echt niet, hij kon zijn spelers gisteren wat laten rusten.remedy73 wrote:In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ook dinsdag is de kans groot dat beiden zullen winnen. Donderdag zal Linx het lastiger krijgen dan ik. Ik gok erop dat ik over 2 wedstrijden herfstkampioen ben!
Nou, sorry hoor, maar ik denk dat je morgenochtend met meer dan 5 linie's verschil gaat winnen. Ik schat zo'n 145-140 of 144-138. Ik weet niet waar je de onzekerheid vandaan haalt...Linx wrote:Ik ga eerder morgen punten verliezen. Ik heb er voor de 3de keer dit seizoen niet zo'n goed gevoel bij en de vorige 2 keer heb ik (onterecht) niet gewonnen. Maar we zullen zien, donderdag mag toch geen probleem zijn. Maar morgen weet ik het echt niet, hij kon zijn spelers gisteren wat laten rusten.remedy73 wrote:In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ook dinsdag is de kans groot dat beiden zullen winnen. Donderdag zal Linx het lastiger krijgen dan ik. Ik gok erop dat ik over 2 wedstrijden herfstkampioen ben!
Je was zelfs beter, iets aanvallender en je had gewonnenBombay wrote:Mijn laatste post als ongeslagen leider.Morgen heb ik het aan mijn been, of ik moet heel heel veel geluk hebben. Ik hoop een gelijkspel uit de brand te kunnen slepen, maar zelfs dat zal niet simpel worden. Als er bovendien morgen wat veel hun 3e gele kaart pakken, en dat kunnen er maar liefst 8 zijn, dan krijg ik donderdag al opnieuw op mijn doos. En dan ben ik meteen leider af. Het zou dus wel eens heel snel kunnen gaan.