Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by T-man »

0-1 verloren, deze week zullen we niet veel punten nemen vrees ik :(
'T zal nog een lange, zware terugronde worden :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

1-0 gewonnen. Morgen een hele zware verplaatsing. Spijtig dat het een scheids is met lage agressie.
TEAM : Djerba
Bombay

Post by Bombay »

Seg mannen uit B2. Ik was net het klassement eens aan het bekijken. Jullie gaan je toch niet laten doen door die Tsjechen zeker!? :x
remedy73

Post by remedy73 »

In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ook dinsdag is de kans groot dat beiden zullen winnen. Donderdag zal Linx het lastiger krijgen dan ik. Ik gok erop dat ik over 2 wedstrijden herfstkampioen ben! :D
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
T-man

Post by T-man »

Bombay wrote:Seg mannen uit B2. Ik was net het klassement eens aan het bekijken. Jullie gaan je toch niet laten doen door die Tsjechen zeker!? :x
We doen ons best :P
'T is 5 (nederlandstaligen) tgn 5 (Tsj)
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Hey!? Ga je niet mee naar C?? Oh-oh-oh-oh-oh!!

Vandaag subliem gespeeld :P
T-man

Post by T-man »

Badbuffalo wrote:Hey!? Ga je niet mee naar C?? Oh-oh-oh-oh-oh!!
Hoeveelste moeten we eindigen om in dezelfde reeks terecht te komen :?:
Ik ben nog nooit gedegradeerd maar aan alles komt een 1e keer zekers :D
Team = AC ManU (B2)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

13e en 14e. Maar ik ga toch blijven gaan voor de punten zenne, geen denken aan opgeven. Beetje pech, heel veel arbiters die mij allerminst bevoordelen (altijd 60-80% oftscheeltnieveel), wat aan BP's ingeboet... Maar goan!
T-man

Post by T-man »

Jaja zomaar opgeven ligt ook niet in m'n aard maar na de 2e week in de terugronde zal ik toch al een goed beeld hebben van de toekomst :wink:
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Voor het seizoen had ik jullie beiden een top 5 plaats toebedeelt. Dus kan het volgens mij nooit dat jullie degraderen.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

remedy73 wrote:In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ook dinsdag is de kans groot dat beiden zullen winnen. Donderdag zal Linx het lastiger krijgen dan ik. Ik gok erop dat ik over 2 wedstrijden herfstkampioen ben! :D
Ik ga eerder morgen punten verliezen. Ik heb er voor de 3de keer dit seizoen niet zo'n goed gevoel bij en de vorige 2 keer heb ik (onterecht) niet gewonnen. Maar we zullen zien, donderdag mag toch geen probleem zijn. Maar morgen weet ik het echt niet, hij kon zijn spelers gisteren wat laten rusten.
Bombay

Post by Bombay »

Mijn laatste post als ongeslagen leider. :( Morgen heb ik het aan mijn been, of ik moet heel heel veel geluk hebben. Ik hoop een gelijkspel uit de brand te kunnen slepen, maar zelfs dat zal niet simpel worden. Als er bovendien morgen wat veel hun 3e gele kaart pakken, en dat kunnen er maar liefst 8 zijn, dan krijg ik donderdag al opnieuw op mijn doos. En dan ben ik meteen leider af. Het zou dus wel eens heel snel kunnen gaan.
Prince88

Post by Prince88 »

Bij een scheids van 23% zal je toch geen 8 gele kaarten pakken, of de scheids heeft het echt op je voorzien :D
Prince88, proud manager of Fresh
remedy73

Post by remedy73 »

Linx wrote:
remedy73 wrote:In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ik ga eerder morgen punten verliezen. Ik heb er voor de 3de keer dit seizoen niet zo'n goed gevoel bij en de vorige 2 keer heb ik (onterecht) niet gewonnen. Maar we zullen zien, donderdag mag toch geen probleem zijn. Maar morgen weet ik het echt niet, hij kon zijn spelers gisteren wat laten rusten.
Nou, sorry hoor, maar ik denk dat je morgenochtend met meer dan 5 linie's verschil gaat winnen. Ik schat zo'n 145-140 of 144-138. Ik weet niet waar je de onzekerheid vandaan haalt...
Donderdag in de de uitwedstrijd krijg je mogelijk een 144 te verwerken...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
T-man

Post by T-man »

Bombay wrote:Mijn laatste post als ongeslagen leider. :( Morgen heb ik het aan mijn been, of ik moet heel heel veel geluk hebben. Ik hoop een gelijkspel uit de brand te kunnen slepen, maar zelfs dat zal niet simpel worden. Als er bovendien morgen wat veel hun 3e gele kaart pakken, en dat kunnen er maar liefst 8 zijn, dan krijg ik donderdag al opnieuw op mijn doos. En dan ben ik meteen leider af. Het zou dus wel eens heel snel kunnen gaan.
Je was zelfs beter, iets aanvallender en je had gewonnen :wink: (+ slechts 3 gele kaarten)
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”