Divisie C
Moderator: Moderator
Ik sta er zelf van te kijken, maar we blijven maar winnen in de C.1. Ik heb al 30 punten zonder hulp of tegenwerking van random. Nr 2 heeft er 26, de derde 22.
Sjoerd, ook in mijn reeks, doet het dan weer minder met 10 punten. Vooraf had ik niet gedacht dat het verschil tussen ons zo groot was. Gelukkig heb ik nooit contracten met hoge winstpremies gegeven, of ik was bankroet.
Morgen thuis tegen de derde. Mijn fitheden liggen momenteel wat overhoop, zodat de winst nog niet binnen is...
Sjoerd, ook in mijn reeks, doet het dan weer minder met 10 punten. Vooraf had ik niet gedacht dat het verschil tussen ons zo groot was. Gelukkig heb ik nooit contracten met hoge winstpremies gegeven, of ik was bankroet.

Morgen thuis tegen de derde. Mijn fitheden liggen momenteel wat overhoop, zodat de winst nog niet binnen is...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
een blessure in de 50e minuut weerhield ons er niet van om een deftige 132 rating neer te zetten. 7% beter dan Desportivo da Malagueira en dus een mooie overwinning
morgen tegen Veg
veel ga ik denk ik niet kunnen fixen. de ploeg moet omgegooid worden, maar we gaan ons best doen om toch 1 puntje te pakken.
succes Veg

morgen tegen Veg

veel ga ik denk ik niet kunnen fixen. de ploeg moet omgegooid worden, maar we gaan ons best doen om toch 1 puntje te pakken.

succes Veg

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dinsdag eerste seizoensnederlaag geleden tegen de derde, Laszlo's. Redelijk verwachte nederlaag doordat hij een pak agressiever kan spelen, op basis van BP waren wij beter maar in de linierating duidelijk de mindere, dus terecht verlies.
Vandaag hebben we ons herpakt met een terechte thuiszege.
Morgen moeten we op bezoek bij een goede ploeg en zonder RM en 4 geschorste basisspelers zal het moeilijk worden. Maar we gaan ons best doen... De kas zit er wel dik in dat we de eerste plaats kwijt zijn maar we hadden niets anders verwacht dan deze te moeten inleveren, het heeft lang genoeg geduurd
Vandaag hebben we ons herpakt met een terechte thuiszege.
Morgen moeten we op bezoek bij een goede ploeg en zonder RM en 4 geschorste basisspelers zal het moeilijk worden. Maar we gaan ons best doen... De kas zit er wel dik in dat we de eerste plaats kwijt zijn maar we hadden niets anders verwacht dan deze te moeten inleveren, het heeft lang genoeg geduurd

Jij ook succesel stino wrote:een blessure in de 50e minuut weerhield ons er niet van om een deftige 132 rating neer te zetten. 7% beter dan Desportivo da Malagueira en dus een mooie overwinning![]()
morgen tegen Veg![]()
succes Veg

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Hier ook een overwinning.
Iasi heeft punten laten liggen, dus we schuiven dichterbij tot op 1 p van de 4e plek.
Ik heb nog 2 makkies int verschiet en donderdag nog tegen de 3e.
Iasi (4e) moet nog tegen desportivo en tegen Willy (2e).
Ik verwacht de heenronde dus op de 4e plek af te sluiten. Tenzij Iasi kan winnen van Willy, dan ligt de 2e plek nog in het verschiet
Volgende week direct weer 2 moeilijke matchen... Maandag uit tegen El Stino, dinsdag thuis tegen Vegattack
Iasi heeft punten laten liggen, dus we schuiven dichterbij tot op 1 p van de 4e plek.
Ik heb nog 2 makkies int verschiet en donderdag nog tegen de 3e.
Iasi (4e) moet nog tegen desportivo en tegen Willy (2e).
Ik verwacht de heenronde dus op de 4e plek af te sluiten. Tenzij Iasi kan winnen van Willy, dan ligt de 2e plek nog in het verschiet

Volgende week direct weer 2 moeilijke matchen... Maandag uit tegen El Stino, dinsdag thuis tegen Vegattack

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
ik kon er niets tegen beginnenVeg wrote:2-1 gewonnen met 5 punten betere linieratings. De hogere agressie en het thuisvoordeel gaven de doorslag. Dankzij deze overwinning is mijn teamspirit voor het eerst dit seizoen maximaal.

de ellende blijft nog even voortduren in onze kern. onze Lf is geschorst, onze B-Cf is geblesseerd...

geen Lf back-up en 4-4-2 kan ik ook niet gaan spelen...
en maandag is het net een belangrijke wedstrijd tegen Tatran Praha die ik enorm graag van zou winnen om de kloof tussen hem en mij op 9ptn te brengen ipv op 3ptn.
dit weekend dus rustig voorbereiden.

-
zoals verwacht verloren, omdat ik mijn A-team niet kon opstellen
mijn Lf was geschorst, mijn B-Cf was geblesseerd, mijn B-Rf ook geblesseerd.
dan koop ik een nieuwe Lf, was die ook geschorst
we hebben dan maar gekozen voor een 4-4-2, we kwamen helaas tekort en laten de degradanten terugkomen tot op 3ptn.
morgen tegen de n°1, die zijn team
ik ga voor verlies met maximum 2 doelpunten verschil

mijn Lf was geschorst, mijn B-Cf was geblesseerd, mijn B-Rf ook geblesseerd.
dan koop ik een nieuwe Lf, was die ook geschorst

we hebben dan maar gekozen voor een 4-4-2, we kwamen helaas tekort en laten de degradanten terugkomen tot op 3ptn.
morgen tegen de n°1, die zijn team

ik ga voor verlies met maximum 2 doelpunten verschil

We staan nu op de vijfde plaats, normaal gezien moeten we onze volgende twee wedstrijden ook winnen en afhankelijk van wat de concurrenten doen kunnen we dan mogelijk de heenronde eindigen op de vierde plaats. Onze bankrekening blijft intussen steeds kleiner worden omdat onze kern 350k kost per wedstrijd.
2-9-2008