Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by T-man »

2-1 verlies en donderdag tgn Gargzdas :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

T-man wrote:
Bombay wrote:Mijn laatste post als ongeslagen leider. :( Morgen heb ik het aan mijn been, of ik moet heel heel veel geluk hebben. Ik hoop een gelijkspel uit de brand te kunnen slepen, maar zelfs dat zal niet simpel worden. Als er bovendien morgen wat veel hun 3e gele kaart pakken, en dat kunnen er maar liefst 8 zijn, dan krijg ik donderdag al opnieuw op mijn doos. En dan ben ik meteen leider af. Het zou dus wel eens heel snel kunnen gaan.
Je was zelfs beter, iets aanvallender en je had gewonnen :wink: (+ slechts 3 gele kaarten)
Ik heb verdomme nog getwijfeld, hé. Miljaar, hé. :x
Donderdag 3 geschorste, en mijn tegenstander heeft een paar spelers gespaard. Door het thuisvoordeel komt dat misschien nog wel goed. Dat zullen we morgen weten.
TEAM : Djerba
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Verdoeme he! 4% beter en niet winnen... Ook al eens 7% beter geweest, anders stond ik gedeeld 10e met T-man. What a difference! :roll:
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

remedy73 wrote:
Linx wrote:
remedy73 wrote:In de B3 is het nog steeds erg spannend. Beide NL-talige kemphanen hebben wéér gewonnen. Beide nu 35/39 met slechts één doelpunt in het voordeel van Linx.
Ook dinsdag is de kans groot dat beiden zullen winnen. Donderdag zal Linx het lastiger krijgen dan ik. Ik gok erop dat ik over 2 wedstrijden herfstkampioen ben! :D
Ik ga eerder morgen punten verliezen. Ik heb er voor de 3de keer dit seizoen niet zo'n goed gevoel bij en de vorige 2 keer heb ik (onterecht) niet gewonnen. Maar we zullen zien, donderdag mag toch geen probleem zijn. Maar morgen weet ik het echt niet, hij kon zijn spelers gisteren wat laten rusten.
Nou, sorry hoor, maar ik denk dat je morgenochtend met meer dan 5 linie's verschil gaat winnen. Ik schat zo'n 145-140 of 144-138. Ik weet niet waar je de onzekerheid vandaan haalt...
Donderdag in de de uitwedstrijd krijg je mogelijk een 144 te verwerken...
Het is 144-131 geworden (waar heb ik die uitslag nog gezien? :mrgreen: ) Een overwinning dus (1-0). Maar dat we beter gingen zijn wist ik ook wel maar dat betekent nog niet dat je daarom wint. 2 keer had ik er geen goed gevoel bij en die 2 keer was ik (6-13%) beter en toch niet gewonnen, daarom dacht ik dat dat nu ook wel het geval kon zijn. Het blijft in ieder geval spannend :D
Bombay

Post by Bombay »

Nounou. Ik ben het zo een beetje aan het volgen op het Tsjechische forum, en mijn concurrent geloofd in de Tsjechische ondersteuning. :? Awel, ik geloof ook in de Belgische ondersteuning! :x En als wederdienst zal ik ook van al jullie concurrenten proberen te winnen!! :mrgreen:
T-man

Post by T-man »

Bombay wrote:Nounou. Ik ben het zo een beetje aan het volgen op het Tsjechische forum, en mijn concurrent geloofd in de Tsjechische ondersteuning. :? Awel, ik geloof ook in de Belgische ondersteuning! :x En als wederdienst zal ik ook van al jullie concurrenten proberen te winnen!! :mrgreen:
Bonner speelt nog enkele toppers thuis maar jij bent gewoon beter en Zax speelt al de toppers uit (behalve tgn jou) dus wie gaat er jou tegenhouden :D
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Dat weet ik nog niet zomaar dat ik beter ben hoor. Het feit dat hij al zijn toppers nu op verplaatsing heeft gespeeld, en toch maar 3 punten achterstaat wil toch ook wat zeggen.
Morgen moet ik normaal kunnen winnen, als de random niet tegenzit tenminste. Al zag ik het na de simulatie van 22u effe niet meer zitten. Mijn B LM was op training uitgevallen, en mijn A is geschorst voor morgen. Ik heb dan maar een nieuwe gekocht. Ben er eigenlijk best nog blij mee ook, want die gaat 75 presteren bij 100% ervaring. Nu ook al 74, en dus is hij beter dan de 2 die ik had. :D
T-man

Post by T-man »

Gelijke ratings dus 1-1.
Na de heenronde staan we zowaar op een degradatieplaats (11), da's lang geleden :(
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

2-1 gewonnen. Met in allerijl die Lm nog te kopen heb ik dus goed gedaan. Anders had ik nooit gewonnen. Nu was mijn TS wel maar 95%, maar heel veel invloed heeft dat niet gehad, want ik haalde toch nog een mooie 149 tegen 144 voor hem.
remedy73

Post by remedy73 »

Die 5% TS kost je maar 1 linieratingpunt, dus het is altijd een overweging om last minute een speler te kopen...

In de B3 blijft het spannend. Mijn winst had ik wel verwacht (141-138, bij scheids 92%), maar die van Linx verbaasd me zelfs. Ik had uitgerekend dat Janosici in zijn beste opstelling 144 linies zou gaan halen en Linx 143. Linx haalt inderdaad die 143, maar Janosici stelt teleur met slechts 142 ratings... Dit zijn dus pure winstpunten voor Linx... Beiden nu 41/45 met nog steeds 1 doelpunt verschil! :shock:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

remedy73 wrote:Die 5% TS kost je maar 1 linieratingpunt, dus het is altijd een overweging om last minute een speler te kopen...

In de B3 blijft het spannend. Mijn winst had ik wel verwacht (141-138, bij scheids 92%), maar die van Linx verbaasd me zelfs. Ik had uitgerekend dat Janosici in zijn beste opstelling 144 linies zou gaan halen en Linx 143. Linx haalt inderdaad die 143, maar Janosici stelt teleur met slechts 142 ratings... Dit zijn dus pure winstpunten voor Linx... Beiden nu 41/45 met nog steeds 1 doelpunt verschil! :shock:
Heb inderdaad vandaag wat geluk gehad maar ik ben deze helft elke keer beter geweest. Voor deze wedstrijd minstens 2%. Dus een 45/45 had ook gekund :mrgreen: . Wel gek dat ik mijn 2 beste wedstrijden (niet tegen ploegen die hervormen) niet won. Nu hopen dat we eens wat wedstrijd met meer dan 95% teamspirit kunnen spelen want dat is nog maar 1 keer gelukt :oops: .

In ieder geval doen we beter dan vorig jaar 12/45 en een 14de plaats :mrgreen:
T-man

Post by T-man »

2-0 verloren, mrgn thuis tgn Bonner :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Makkelijke 3-0 winst. Morgen thuis tegen Glenn zal het minder makkelijk zijn.
remedy73

Post by remedy73 »

Vandaag een benauwde overwinning met slechts 1 linie meer. Sta nog steeds 1 doelpunt voor op Linx.
Morgen zak ik zeker naar de tweede plaats, omdat Linx met ruime cjfers gaat winnen van de Zoeloe's. Ik hoop dat ik mijn uitwedstrijd morgen kan winnen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Bombay

Post by Bombay »

De 4e in de stand (nu 5e) speelt met zijn B team tegen de 2e. :? Zou hij dat tegen mij ook doen? Ik denk het niet! :x
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”