el stino wrote:morgen een belangrijke wedstrijd tegen FC Unirea Iasi, de nummer 6.
een lastige wedstrijd die ik in de heenronde verloor met 0-1.
heb wel gezien dat hij zeker niet zijn sterkste kern kan opstellen, dus hopelijk weet ik winst te pakken en kan ik de kloof met hem verkleinen tot 6ptn.
en dan help ik ook Veg en Apology door hen een voorsprong van 4ptn/6ptn te geven op hun achtervolger.
duimen maar
Ik zal zeker en vast voor u duimen. Als jij ervan kan winnen (wat erin zit) dan is dat voor ons een concurrent minder.
Ook voor mij duimen he, ik speel tegen veggie...
Vorige keer nog gelijk, maar deze keer speel ik thuis, dus daar haal ik hopelijk voordeel uit...
mijn wedstrijd verloren
vreemd, want mijn spelers haalden betere prestaties als de zijne en toch haalde hij 133 ratings en ik 127.
jammer, maar niet te veel over nadenken. gewoon zorgen dat we hetzelfde parcour kunnen afleggen en maandag kunnen winnen van ParisSG
apology240 wrote:Doeme verloren van Veggie... Wel verdiend want zijn linieratings waren hoger dan de mijne. Hij haalde 141 geloof ik. Zeer sterk voor op een dinsdag.
Enfin, proficiat, daarmee neemt hij ook de koppositie in het Belgenklassement over...
Merci, op verplaatsing is die overwinning wel zoeter en nu is mijn teamspirit ook terug 100%. Ik moet wel zeggen dat ik de vorige wedstrijd met mijn B-team had kunnen spelen omdat het tegen een FC Team was, vandaar dat mijn A-team op dinsdag een prestatie kon neerzetten die bij iedere speler maar 1 of 2 punten van zijn bp afligt.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
3-2 gewonnen tegen de nummer 3, een mooie prestatie na de nederlaag tegen FC EbaIba.
Donderdag uit tegen de nr1, we maken ons geen illusies! We staan nu op een 2 de plek 3 punten achter op de nummer 1, na donderdag zullen dat er 6 zijn!
Vrijdag tegen het sterke, maar laatst staande X-Tenzo. We hopen hier een goed resultaat neer te zetten, maar X-Tenzo heeft een sterke ploeg dus zal het ook weer een lastig verhaal worden!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Een ongelooflijk mooie overwinning op de nummer 1
3-4 werd het in zijn huis! We staan nu op een gelijk aantal punten. FC EbaIba volgt op 2 punten, maar ik verwacht dat hij ook van de nummer 1 wint.
Het zou wel eens mooi kunnen uitpakken voor de NL Managers in C.8
Maar het seizoen is nog lang!!!! Eerst maar eens morgen weten te winnen tegen X-Tenzo.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!