Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Wikke
Team President

Post by Wikke »

sjoerd wrote:Ja het was een spannende pot, uitgerekend tegen een Belg moet ik dit seizoen eens geluk hebben!! Had dat liever tegn een of andere Tsjech gehad! ;)

Maarja dus 0-0, de linierating had nog hoger kunnen uitpakken als ik niet zo stom was geweest om et vergeten de conditie bij iedereen in te stellen (die was bij iedereen 3 lager), als Hasek , mijn CB, niet met IBP de nacht ervoor was verkocht en men ts ipv 95 gewoon 100 was geweest en als ik niet een LM op CM moest zetten (wat me 5 BP kostte) en me A-RM kon opstellen (kost me 2 BP). :wink:
Als uw team helemaal in orde was geweest, had ik mijn A-team wel laten spelen. :wink: :wink:
Anyway, door de extra rust hebben we Dillesteam toch kunnen kloppen vandaag. De punten die we gisteren verloren, hebben we vandaag kunnen afpakken van een dichtere concurrent, en da's een goei zaak.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

Back in Belgium: 7/9 gehaald, ni slecht :wink:
Donderdag thuis tgn leider Ploffers, 's zien of we kunne verrassen :twisted:
Team = AC ManU (B2)
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Je was een paar dagen weg toch?
Goed gehad?

We hebben beide een paar spelers die geschorst zijn. Dus geen van beide heeft een extra voordeel. Behalve het thuisvoordeel :cry: .
Ik denk een gelijkspel.

Maar verder is iedere speler die donderdag gaat spelen gespaard vandaag, dus ik verwacht een mooie wedstrijd met vrij hoge ratings.

Verder spelen de nummer 3 en nummer 4 tegen elkaar.
En de nummer 5 tegen de nummer 2.

Dus de winnaar kan zeer goede zaken doen, hopelijk is dat Ploffers :D
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
T-man

Post by T-man »

SanderPlof wrote:Je was een paar dagen weg toch?
Goed gehad?

We hebben beide een paar spelers die geschorst zijn. Dus geen van beide heeft een extra voordeel. Behalve het thuisvoordeel :cry: .
Ik denk een gelijkspel.

Maar verder is iedere speler die donderdag gaat spelen gespaard vandaag, dus ik verwacht een mooie wedstrijd met vrij hoge ratings.

Verder spelen de nummer 3 en nummer 4 tegen elkaar.
En de nummer 5 tegen de nummer 2.

Dus de winnaar kan zeer goede zaken doen, hopelijk is dat Ploffers :D
Yep, pas terug van Sardinië: gaan sjotte daar :wink:
Dat thuisvoordeel is al weggeveegd door een aankoop van een jeugd-rm.
'T zullen details zijn dat de doorslag geven en hopelijk zijn het de thuisdetails :P
Team = AC ManU (B2)
T-man

Post by T-man »

1% slechter en 2-3 verloren :(
Al de keren dat ik 1% slechter was op verplaatsing heb ik verloren maar thuis wil het niet lukken tegen de toppers :evil:
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

Weeral 4% beter en maar 2-2 :evil: Het zijn nu miscchien al 5 wedstrijden dit seizoen dat ik duidelijk de betere ben en maar een gelijkspel krijg :evil: Had al 10 punten meer kunnen hebben...
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

T-man wrote:1% slechter en 2-3 verloren :(
Al de keren dat ik 1% slechter was op verplaatsing heb ik verloren maar thuis wil het niet lukken tegen de toppers :evil:
Die aankoop van je maakte het verschil denk ik in de TS, anders was het denk ik wel in ieder geval gelijk geweest.

Maar voor Ploffers zijn dit drie hele belangrijke punten.
Nu 6 punten voor op de nummer 2 en 8 op de nummer 3.
Morgen thuis tegen Gondor.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
el stino

Post by el stino »

FC Shantara kunnen afhouden, maar dat is dan ook het enige.
ik had gehoopt op winst, het is een gelijkspel geworden. ratings waren dezelfde, dus het thuisvoordeel heeft Shantara geholpen.
morgen 3ptn en dan eens het schema van de andere ploegen bekijken om te zien of we moeten bibberen of toch nog iets kunnen forceren :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

T-man wrote:1% slechter en 2-3 verloren :(
ff een paar dingen nagezien: 2x 1% slechter op verplaatsing en 2x verloren, 1x gelijke ratings en dus ook gelijkspel, al de rest verdiend verloren met meer als 3% verschil.
Maar thuis is het andere koek zenne: 1x 1% slechter en verloren (vandaag dus), 3x gelijke ratings waarvan 1x verloren, 1x gelijk en 1x gewonnen, 1x 3% beter en een gelijkspel, al de rest verdiend gewonnen.
Team = AC ManU (B2)
Veg

Post by Veg »

Met linieratings 142 tegen 138 heb ik terecht verloren van de leider.

EDIT: Ik zie dat ik nu ben afgezakt naar de vijfde plaats, maar normaal gezien zal ik het seizoen wel op de derde plek afsluiten. Enkel de beker (waarin ik dit maal voor de derde keer ga proberen zo ver mogelijk te geraken) of de vele transfers die ik nog moet doen kunnen hier misschien een stokje voor steken.
Last edited by Veg on Thu May 29, 2008 11:20 am, edited 2 times in total.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
racingboj

Post by racingboj »

Met een nette 140 linierating omzeilden we de moeilijke klip op verplaatsing vandaag.

Door deze puntenwinst houden we de eerste 2 in het viezier en kunnen we misschien morgen de tweede plaats terug veroveren. De eerste en tweede spelen immers tegen elkaar... En ik heb een makkelijke match morgen.

Eén van ons drieën zal derde eindigen met een zeer hoog aantal punten denk ik, en waarschijnlijk zal ik die derde zijn.

Ik moet nog tegen de eerste en tweede, beiden ontvang ik ze thuis maar telkens heb ik een strenge arbiter, wat zeker in mijn nadeel speelt. Ik denk dat ik toch ga meedoen in hun agressief spel, en voor iets lagere BP's ga kiezen en hopen op geen rode kaarten.

Dinsdag ontvang ik de leider, hij heeft zijn kalender al geblokkeerd, toch een teken dat hij veel belang hecht aan de match. Ik heb mijn kalender ook maar snel geblokkeerd :)
Triple-M

Post by Triple-M »

Vandaag een belangrijke overwinning met het oog op een onverwachtte hoge plaats op de ranglijst.

Dankzij het gelijkspel van FC EbaIba tegen 3City staan we 4 punten los van de nummer 2 (FC EbaIba) en 5 van de nummer 3 (3City).

Morgen moeten we aantreden tegen de koning van de gelijke spelen. De nummer 4 (FC Strakapůd) heeft tot nu toe 8x een puntendeling behaald. Hij mist zijn beste LB en RB, waar ik het moet doen zonder mijn geschorste GK en mijn geblesseerde LB. De scheids is in zijn voordeel, aangezien zijn selectie een max agressie heeft van 20. Die van mij ligt op 45.... We hopen dit met het thuisvoordeel glad te kunnen strijken en er een gelijkspel uit te halen.

Het voordeel is dat we maandag tegen een net opgericht comp team mogen aantreden. Dus schorsingen maken niet echt uit.

Met lastige uitwedstrijden tegen AS Bari, Miami Gepards en Hornet zal het nog een lastig verhaal worden om op een promotieplaats te blijven staan. Maar we zullen in ieder geval alles geven!!!!!!!!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Dus de winnaar kan zeer goede zaken doen, hopelijk is dat Ploffers
Inderdaad de Ploffers doen goede zaken. Zelf verloren van de nummer 2 als ik had gewonnen zou ik de nieuwe nummer 2 zijn. Had 2 keer twee spelers die hun 2de gele kaart kregen en de TS was maar 90% door 2 verkochte spelers dus dat drukte mijn prestatie een beetje dus enigsinds terecht verloren met 3-2 dus na 8 wedstrijden houd onze zegereeks op. Maar we beginnen nu gewoon weer opnieuw hopelijk houden we het tot het eind vol. Nu kregen we wat makkelijkere tegenstanders, hopelijk verspelen de teams boven ons wat punten. Wat we willen toch graag bij de beste 4 eindigen.
T-man

Post by T-man »

3% beter op verplaatsing en toch slechts 0-0 :evil:
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

joehoe, het licht terug helemaal open de degradatiestrijd in C.9 :)

7 GodsheideVV 39
8 Royal FC 32
9 Desportivo da Malagueira 32
10 Tatran Praha 32
------------------------------
11 FcDenHaag 29
12 ParisSG 29
13 FC Shantara 24

OscarCookie heeft een mooie remonte ingezet en lijkt zich te gaan redden.
Zelf wonnen we vandaag met A/B-spelers met sprekend gemakt tegen het Fc team. 10-1 was de uitslag en daarmee krikken we ons doelsaldo ook terug op. :)
we hebben 1 wedstrijd meer gewonnen als de n°10 en 11 waardoor we voorlopig uit de rode zone zijn.
maar alles ligt dus enorm dicht bij elkaar daar vanonder :o

volgende week wordt bikkelhard voor ons, hopelijk kunnen we toch hier en daar puntjes sprokkelen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”