Bombay wrote:Voor morgen zijn er (voorlopig) geen blessures bijgekomen. Het is zelfs zo dat mijn A doelman geen fitheid heeft verloren. Die kan dus morgens spelen met 100/100.
Kampioenensjans ?
Tis te hopen. Ik hoop op een gelijkspel morgen. Ben net thuis, en zie dat hij zijn trucje nog niet heeft toegepast. Ik heb het deze ochtend dadelijk gedaan. Om zo'n dingen speel ik geen verstoppertje. Je weet van elkaar toch dat het gaat gebeuren.
Hij heeft zijn trainer minder dan 40 dagen geleden nog vervangen dus het heeft dan ook geen positieve invloed op het moraal van de spelers moest hij een nieuwe aannemen
5-0 gew, hij liet de match gaan terwijl hij in feite ook nog niet 100% zeker is van behoud
We staan nog steeds 10e op gelijke hoogte met BB (11e) maar zijn programma is gunstiger, we geven de strijd niet op
Ik dacht vorige week dat het behoud ging gaan tss BB en Bats maar dat is anders uitgedraaid
T-man wrote:5-0 gew, hij liet de match gaan terwijl hij in feite ook nog niet 100% zeker is van behoud
We staan nog steeds 10e op gelijke hoogte met BB (11e) maar zijn programma is gunstiger, we geven de strijd niet op
Ik dacht vorige week dat het behoud ging gaan tss BB en Bats maar dat is anders uitgedraaid
Maandag zal hij dat wel niet doen vrees ik....
Ik had verdorie beter als stijl 0% genomen.
Net de prestaties van de spelers in de match van deze ochtend nog eens vergeleken. Toch dik klote dat ik verloren heb. Er is nog geen reden tot paniek, maar ik liever met een grotere voorsprong de laatste week ingegaan. Het belangrijkste doel is weliswaar al bereikt, maar als je zolang op kop staat wil je natuurlijk meer.
En dan speel je dus een vriendschappelijk wedstrijdje. Stampen ze begot nog de spier van mijn B Cm over. Was het al niet erg genoeg dat je punten van mij moest afsnoepen!?
Bombay wrote:En dan speel je dus een vriendschappelijk wedstrijdje. Stampen ze begot nog de spier van mijn B Cm over. Was het al niet erg genoeg dat je punten van mij moest afsnoepen!?
1) heb jij mij uitgenodigd
2) heb ik nooit gezegd dat je met je B's moet spelen (bij mij was het C)
3) je gaat kampioen worden hoor
Bombay wrote:En dan speel je dus een vriendschappelijk wedstrijdje. Stampen ze begot nog de spier van mijn B Cm over. Was het al niet erg genoeg dat je punten van mij moest afsnoepen!?
1) heb jij mij uitgenodigd
2) heb ik nooit gezegd dat je met je B's moet spelen (bij mij was het C)
3) je gaat kampioen worden hoor
1) Das waar
2) A was nog erger geweest.
3) Gaat toch niet zo vanzelfsprekend zijn hoor. Vooral dinsdag en woensdag beloven moeilijk te worden. Bonner gaat niks meer laten liggen, en ik heb de indruk dat mijn tegenstanders er nog vol voor gaan gaan. Aan hun geblokkeerde wedstrijden te zien toch. Bovendien heb ik er een boel die met 2 gele kaarten staan. En over de cm moet ik niet nog is beginnen zeker!?
'T verdict is gevallen: 2-1 verloren en een 11e plaats met 3p achter op BB: onoverbrugbaar
We zijn begonnen halfweg seizoen 9 en dit is onze eerste degradatie