Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Gedaan wat we moesten doen, maar dit was dan ook de makkelijkste opdracht van de week. Morgen zal cruciaal zijn. Bonner heeft zoals verwacht gewonnen. Is natuurlijk ook niet moeilijk als er met 0% agressie tegen hem gespeeld wordt. 

TEAM : Djerba
Makkelijkste opdracht zeg ik dan wel, maar hij heeft risico's genomen. Hij speelde met 95% agressie, daar waar hij normaal met zo'n scheids maximum 75% hanteert.Bombay wrote:Gedaan wat we moesten doen, maar dit was dan ook de makkelijkste opdracht van de week. Morgen zal cruciaal zijn. Bonner heeft zoals verwacht gewonnen. Is natuurlijk ook niet moeilijk als er met 0% agressie tegen hem gespeeld wordt.
-
- Member of the Soccer Project Association
Vannacht voor het eerst dit seizoen een plaatsje boven de degradatiezone bemachtigd. T-man mag dan al zeggen dat het over and out is voor hem, maar zo zou ik het nog niet durven stellen. Er moeten nog twee matchen gespeeld worden, en it ain't over till the fat lady sings... Ik mag dan wel de betere (beste) papieren op zak hebben, je weet maar nooit.
-
Als ik geen kans heb om te winnen en 4 geschorsten heb lijkt dat me niet zo onlogisch. De spelers heb ik morgen hard nodig.Bombay wrote:Gedaan wat we moesten doen, maar dit was dan ook de makkelijkste opdracht van de week. Morgen zal cruciaal zijn. Bonner heeft zoals verwacht gewonnen. Is natuurlijk ook niet moeilijk als er met 0% agressie tegen hem gespeeld wordt.

Begrijpelijk maar had je dan niet beter ook je stijl op 0% gezet ?bats1903 wrote:Als ik geen kans heb om te winnen en 4 geschorsten heb lijkt dat me niet zo onlogisch. De spelers heb ik morgen hard nodig.Bombay wrote:Gedaan wat we moesten doen, maar dit was dan ook de makkelijkste opdracht van de week. Morgen zal cruciaal zijn. Bonner heeft zoals verwacht gewonnen. Is natuurlijk ook niet moeilijk als er met 0% agressie tegen hem gespeeld wordt.
Zoals je ziet heeft hij pas gescoord in 89' dus een 1p had je mss gepakt

Team = AC ManU (B2)
De scheids is 2x in uw voordeel (24% en 26%) anders had ik mss nog een beetje hoop gehad maar nuBadbuffalo wrote:Vannacht voor het eerst dit seizoen een plaatsje boven de degradatiezone bemachtigd. T-man mag dan al zeggen dat het over and out is voor hem, maar zo zou ik het nog niet durven stellen. Er moeten nog twee matchen gespeeld worden, en it ain't over till the fat lady sings... Ik mag dan wel de betere (beste) papieren op zak hebben, je weet maar nooit.

Team = AC ManU (B2)
-
Tjah, ik heb doorheen het hele seizoen weinig scheidsen tegengekomen in m'n voordeel, op het einde krijg ik er dan toch twee naeen. Mss compensatie voor de rest vh seizoen?
-
Niet echt aan gedacht om heel eerlijk te zijn. Ik doe zelden wat aan mijn stijl. Misschien is dat ook wel de verklaring voor mijn dramatische seizoen.T-man wrote:
Begrijpelijk maar had je dan niet beter ook je stijl op 0% gezet ?

Ik vind dat toch iets minder begrijpelijk. Waarom is de match van morgen zo belangrijk? Het is al zeker dat je gaat degraderen.T-man wrote:Begrijpelijk maar had je dan niet beter ook je stijl op 0% gezet ?bats1903 wrote:Als ik geen kans heb om te winnen en 4 geschorsten heb lijkt dat me niet zo onlogisch. De spelers heb ik morgen hard nodig.Bombay wrote:Gedaan wat we moesten doen, maar dit was dan ook de makkelijkste opdracht van de week. Morgen zal cruciaal zijn. Bonner heeft zoals verwacht gewonnen. Is natuurlijk ook niet moeilijk als er met 0% agressie tegen hem gespeeld wordt.
De mannen van B3 zijn al een tijdje stil, hé. Die kunnen niet meer typen zeker omdat ze hun nagels zover hebben afgebeten van de spanning dat het te zeer doet. 

-
Omdat ik toch graag mijn laatste twee wedstrijden zou winnen. En daarbij als ik wel met wat agressie had gespeeld had ik evengoed niet gewonnen. Dus wat dat betreft maakt het geen verschil.Bombay wrote: Ik vind dat toch iets minder begrijpelijk. Waarom is de match van morgen zo belangrijk? Het is al zeker dat je gaat degraderen.

Ik had het graag anders gezien, maar bon. Ieder is baas over zijn eigen team.
Nee, omdat het geen zin heeft om iets te tippen want de dag erna klopt er helemaal niets meer van.Bombay wrote:De mannen van B3 zijn al een tijdje stil, hé. Die kunnen niet meer typen zeker omdat ze hun nagels zover hebben afgebeten van de spanning dat het te zeer doet.

Ik haalde een 2-0 overwinning (147-123) maar ik vraag me af wat pupajdi bezielde. Hij haalde altijd rond de 70 met zijn B-spelers en nu stelt hij ineens betere spelers op wat me toch zo'n 5 belangrijke goalen minder geeft. Maar er is nog niets beslist, ik denk als ik nu nog 2 keer win dat ik toch kampioen ben.
Succes beiden. Spijtig dat er daar maar 1 kampioen kan zijn, want als ik mij niet vergis staan jullie al van meet af aan gelijk.
-
Remedy73 is vorige week met vakantie geweest en is vanmiddag geland.Bombay wrote:De mannen van B3 zijn al een tijdje stil, hé. Die kunnen niet meer typen zeker omdat ze hun nagels zover hebben afgebeten van de spanning dat het te zeer doet.
Zodoende mag hij zelf de laatste 2 matchen winnend afsluiten.
Spannend is het zeker!!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87