die aan onze kant valt,zat er zelfs winst in

Valcíři Chomutov C.F. komt vandaag wel goed weg in zijn wedstrijd en snoept nog 1 puntje mee naar huis
en word zo alleen leider

Morgen thuis tegen The Warriors Of Light gaan we voor de volle 3 punten

Moderator: Moderator
In de terugronde weeral 3 wedstrijden onterecht puntenverlies plus vandaag pak ik in de 12' direct rood terwijl ik maar met 50 agr speel,daarbovenop is het mijn topschutter die voorlopig de ranglijst aanvoerd en is hij 2 speeldagen geschorst!!!!!Badbuffalo wrote:Waarom? Waarom? 10% beter en dan nog gelijk spelen. Het zit nog niet genoeg tegen van't seizoen!
haha, ja word een leuk seizoen, we gaan is kijken of we behoud kunnen veilig stellenremedy73 wrote:Roelie, tot volgend seizoen!
Zullen we afspreken dat wij met z'n tweeën voor de bovenste 2 plaatsen zullen gaan?
De B.1 word volgend seizoen een leuke poule met 4 Nederlanders en één Belg.
Sjoerd, Job en Ronnie Boy, van harte welkom in de B!
Op mij moet je niet teveel rekenen,de drijfveer is een beetje weg en ik kweet nog niet goed wat ik ga doen...remedy73 wrote:Roelie, tot volgend seizoen!
Zullen we afspreken dat wij met z'n tweeën voor de bovenste 2 plaatsen zullen gaan?
Uhhh Remedy, volgens mij ga je naar de B3!remedy73 wrote:Roelie, tot volgend seizoen!
De B.1 word volgend seizoen een leuke poule met 4 Nederlanders en één Belg.
Sjoerd, Job en Ronnie Boy, van harte welkom in de B!