Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

geen nood apology en Veg. het kan nog alle kanten uit, maar het zal wel nipt worden.
maandag winnen tegen Tatran is een must, dinsdag eens zien of RIP het wel verdiend om naar B. te gaan (wrs wel, maar tegen mij mag hij dan ook wel een zwak team opstellen :P )
en donderdag tegen maximus.

alle 3 de scheidsen zijn bijzonder agressief. in mijn nadeel dus
ik heb 2 uitwedstrijden

maar zien we het nog zitten?
tuurlijk da :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:@apology240: Ik speel bij zo een scheidsrechter slechts met 55 agressie en de agressie van mijn spelers ligt 10 punten hoger. Natuurlijk ook wel weer dikke bullshit dat je zo vroeg in de wedstrijd al een blessure krijgt.
Jep, zoals ik hierboven zeg, heb ik een foutje gemaakt in de berekening van de agressie. Ben vergeten de agressie van de agressiefste speler mee te tellen... Normaal zou ik de agressie op 70 gezet moeten hebben... Heel stom foutje met grote gevolgen (4e plek waarschijnlijk def. kwijt)
Veg wrote:Wat dat van die Tsjechen betreft die de ander laat winnen. Zelf had ik er ook al aan gedacht om voor te stellen me te laten verliezen, maar langs de andere kant maakt me dat misschien een plaats verschil in de eindstand en dan loop ik wat geld mis en ik denk ook niet dat hij op die manier erin wil blijven. Als je nu ziet dat ze die onnozele ParisSG laten winnen en kijkt hoeveel punten die Tatran Praha al heeft gekregen van soccerproject dan verdiend el stino het niet om in de degradatiezone te staan.
Idd, door El Stino te laten winnen zou je nu nog op de 5e plek staan. Maar, ik zou er niets mee ingezeten hebben om ook een wedstrijd te verliezen zodat we beiden 3 punten laten liggen. Jij aan El Stino om hem te helpen, ik aan een andere ploeg om u geen nadeel te geven van uw verliesmatch...

Maarja, da zijn vijgen na Pasen.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Ploffers gewonnen met 5-1 van cfd.

Stand C6:
Ploffers 65
FC_Barsa 61
plaats 3 en 4 beide 60

Met nog een computer team in de laatste wedstrijd ziet het er gunstig uit.

Maandag tegen MonteCore F.C., de nummer 15.

Het kampioenschap komt dichterbij.
En hierdoor komt er hopelijk nog een NL manager in B.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
racingboj

Post by racingboj »

vandaag verrassend de tweede plaats terug overgenomen. We staan nu 1 punt voor op de derde en 3 punten, achter op de tweede.

Normaal gezien volgt dinsdag de beslissing als ik de derde thuis ontvang, jammer genoeg met een strenge arbiter, maar we gaan toch ons best doen.

We namen genoeg met het behoud, maaar als de kans zich voordoet om te promoveren, zullen die ook grijpen.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ga ik volgend seizoen eindelijk posten in C, gaan alle Belgische en Nederlandse managers promoveren............ :lol:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Ik had al eens ingelogd deze morgen, en zag dat ik een tweede gelijkspel op rij gehaald had. Ik had nog 3 punten nodig om kampioen te zijn. Nu zie ik net dat de tweede verloren heeft, dus...

Kampioen en naar B.1 8) 8)

Stom dat ik dat niet eerder gemerkt heb. :oops:
Ik wordt de laatste dagen namelijk getroffen door een blessuregolf in de aanvalslinie, zo erg dat ik morgen misschien wel uit de beker lig, en ook de champions lezgue zal ik mogen vergeten, want er staat een heenmatch op Bruggenhof op het programma. Ik ga er zo op mijn doos krijgen dat het niet meer op te halen zal zijn. Maar de club heeft zijn prijs toch weer gepakt dit seizoen...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Maximus
Team President

Post by Maximus »

Over random gesproken.

In de beker 10 linieratings beter, thuisvoordeel en ik speel 35 meer agressiever.
En toch gelijk spelen..................

Gelukkig win ik wel op penaltys maar goed de andere keer verlies je gewoon.
FcDenHaag Playing in Division C.9

Image
el stino

Post by el stino »

morgen een belangrijke dag in C.9

op het programma staan oa:
ParisSG ??-?? FC Shantara: n°10 tegen n°11
ParisSG mag eigenlijk niet winnen, want dat zou betekenen dat (als ik mijn wedstrijd ook win, dat ik dan nog een 4/6 moet halen en hij niets meer...)

FcDenHaag ??-?? 1.FC Willy Karlovy Vary: n°12 tegen de leider
afwachten welk team de leider gaat opzetten...

Tatran Praha ??-?? Royal FC: n°9 tegen n°13
objective: Tatran Praha vernietigen en de 3ptn gaan halen met mijn niet-agressieve (of toch een minder agressieve :P ) ploeg.

hopen dat er niets speciaals gebeurd in mijn wedstrijd. en dan nog een gelijkspel bij ParisSG zou ideaal zijn. :)
T-man

Post by T-man »

Een late verkoop gisteravond kost mij vandaag een puntje, spijtig: 2-3 verloren :(
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

0-0 gelijk gespeeld en weeral 3% beter !!! Het is al het 7de gelijkspel dit seizoen dat ik al telkens beter was ! 7*2 = 14 punten al misgelopen ! :roll:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

geen commentaar op mijn match voorlopig.
de manager is ziedend en moet ff bekoelen :evil:
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

We zijn nog niet officieel kampioen, maar door de winst vandaag tegen de nummer 14 kan het niet meer mis gaan. De laatste wedstrijd is namelijk tegen een computer team.

Vandaag werd het 1-6 voor Ploffers.

Dus de C Beker komt in de vitrinekast!!
Op naar B :D
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
apology240

Post by apology240 »

Makkelijke overwinning hier. Blijven op 5e plek omdat Veg een FC Team tegen had en dus ook overtuigend gewonnen is.

Heb A team kunnen laten rusten, treden straks aan in 2e voorronde wedstrijd CL !

Morgen spelen we tegen FC team. Ook hier laten we het A team rusten zodat ze topfit aan de beker wedstrijd op woensdag kunnen starten.

Doordat we afgelopen weekend 6 blessures hebben gehad zitten er veel spelers nog met een lagere fitheid. 2 Ervan (A spelers) zijn nog steeds out. Een andere A spelers is 4 wedstrijden geschorst. Nu nog 3, gelukkig zijn we op het einde van het seizoen en zijn de prijzen al verdeeld.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
racingboj

Post by racingboj »

Kan het spannender?

1 LAszlo's 69 28 22 3 3 96 40 +56
2 racingbojkes 69 28 22 3 3 78 24 +54

--------------------------------------------------------------------------------

3 FC Hash Wonderful World 68 28 21 5 2 86 35 +51

Morgen moet ik tegen de derde, en valt vermoedelijk de beslissing...

Ik wilde lekker agressief spelen, maar vandaag krijgt mijn minst agressie CM zijn derde geel, waar ik helemaal niet opgerekend had...

Nu moet ik het gaan doen met een CM met 52% agressie, onmogelijk dus om agressief te gaan spelen.

Niettemin toch nog heel spannend in mijn reeks, ik kan zelfs na puntenverlies avn de eerste tegen de 11de terug kampioen worden, met veel geluk, maar ik gok dat ik roemloos derde ga worden, ik ben gewoon minder goed dan de andere twee ploegen... :)
bats1903

Post by bats1903 »

Ron Jeremy wrote:Ga ik volgend seizoen eindelijk posten in C, gaan alle Belgische en Nederlandse managers promoveren............ :lol:
Ik kom volgend seizoen weet terug naar de C. Dat zijn er in ieder geval al 2.
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”