Ik doe dit zoiezo... Maar feit isgangstakiller wrote:Fc Half life staat 1 punt van mij. ik hoop dat TrAnEciD de laatste wedstrijd wel zijn sportieve plicht doet.

Hoop ook dat jij dan je best doet op de laatste speeldag?
Moderator: Moderator
Ik doe dit zoiezo... Maar feit isgangstakiller wrote:Fc Half life staat 1 punt van mij. ik hoop dat TrAnEciD de laatste wedstrijd wel zijn sportieve plicht doet.
O ja ik zie het ReesingGenk in eigen huis verslaanTrAnEcId wrote:Ik doe dit zoiezo... Maar feit isgangstakiller wrote:Fc Half life staat 1 punt van mij. ik hoop dat TrAnEciD de laatste wedstrijd wel zijn sportieve plicht doet.ik heb de punten zoiezo nodig! Je weet maar nooit..
Door de hogere agressie manier, zijn speler ratings waren 4 hoger in totaal, maar dankzij mijn agressie won ik (+ thuisvoordeel). Je hebt nu eigenlijk wel niet geantwoord wat jij gaat doen, hoop ook sportief vlak navolgen? Wss ook met een hoge agressie? Anders zou ik het ook maar "zwakjes vinden"gangstakiller wrote:O ja ik zie het ReesingGenk in eigen huis verslaanTrAnEcId wrote:Ik doe dit zoiezo... Maar feit isgangstakiller wrote:Fc Half life staat 1 punt van mij. ik hoop dat TrAnEciD de laatste wedstrijd wel zijn sportieve plicht doet.ik heb de punten zoiezo nodig! Je weet maar nooit..
Tuurlijk ga ik met alle mogelijke middelen proberen van hem te winnen. Ik tref voordta ik tegen hem moet wel een Fc Team dus dat komt goed uit. Alleen ik speel natuurlijk wel uit. Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingenTrAnEcId wrote:Door de hogere agressie manier, zijn speler ratings waren 4 hoger in totaal, maar dankzij mijn agressie won ik (+ thuisvoordeel). Je hebt nu eigenlijk wel niet geantwoord wat jij gaat doen, hoop ook sportief vlak navolgen? Wss ook met een hoge agressie? Anders zou ik het ook maar "zwakjes vinden"gangstakiller wrote:O ja ik zie het ReesingGenk in eigen huis verslaanTrAnEcId wrote: Ik doe dit zoiezo... Maar feit isik heb de punten zoiezo nodig! Je weet maar nooit..
gelukkiggangstakiller wrote:Tuurlijk ga ik met alle mogelijke middelen proberen van hem te winnen. Ik tref voordta ik tegen hem moet wel een Fc Team dus dat komt goed uit. Alleen ik speel natuurlijk wel uit. Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingenTrAnEcId wrote:Door de hogere agressie manier, zijn speler ratings waren 4 hoger in totaal, maar dankzij mijn agressie won ik (+ thuisvoordeel). Je hebt nu eigenlijk wel niet geantwoord wat jij gaat doen, hoop ook sportief vlak navolgen? Wss ook met een hoge agressie? Anders zou ik het ook maar "zwakjes vinden"gangstakiller wrote: O ja ik zie het ReesingGenk in eigen huis verslaan![]()
Trouwens Mira heeft ook een een lastig programma voor de boeg
Ik heb thuis dus wel al punten laten liggen. Namelijk vorige week tegen The Worldplayers. Thuis heb ik dit seizoen dus een 34/36. En omdat het dan toch de laatste speeldag is ga ik toch over de limiet spelen.gangstakiller wrote:Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingen![]()
Trouwens Mira heeft ook een een lastig programma voor de boeg
Dat gelijkspel tegen Wordplayers sloeg ook nergens op, je was duidelijk beter. Ik zie dat Worldplayers vaak voorzichtig(lage agressie) speelt, hopelijk weet ik daar morgen gebruik van te maken. Wordt wel heel lastig.krcgenk wrote:Ik heb thuis dus wel al punten laten liggen. Namelijk vorige week tegen The Worldplayers. Thuis heb ik dit seizoen dus een 34/36. En omdat het dan toch de laatste speeldag is ga ik toch over de limiet spelen.gangstakiller wrote:Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingen![]()
Trouwens Mira heeft ook een een lastig programma voor de boegAlleen spijtig dat ik die week weg ben en dus niet veel aan mijn ploeg zal kunnen doen.
mag ik je ploeg beheren?krcgenk wrote:Ik heb thuis dus wel al punten laten liggen. Namelijk vorige week tegen The Worldplayers. Thuis heb ik dit seizoen dus een 34/36. En omdat het dan toch de laatste speeldag is ga ik toch over de limiet spelen.gangstakiller wrote:Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingen![]()
Trouwens Mira heeft ook een een lastig programma voor de boegAlleen spijtig dat ik die week weg ben en dus niet veel aan mijn ploeg zal kunnen doen.
Daan.// wrote:mag ik je ploeg beheren?krcgenk wrote:Ik heb thuis dus wel al punten laten liggen. Namelijk vorige week tegen The Worldplayers. Thuis heb ik dit seizoen dus een 34/36. En omdat het dan toch de laatste speeldag is ga ik toch over de limiet spelen.gangstakiller wrote:Ik geloof dat hij thuis nog geen wedstrijd heeft verloren, dus dat zal heel lastig worden. Maar de eerdee wedstrijden spreken in mijn voordeel. Ik heb al 2x eerder van hem gewonnen van de 2 eerdere ontmoetingen![]()