Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

Prince88 wrote:
Den Uier wrote:4-2 gewonnen met de B ploeg. Die haalden toch nog ratings van 137. En nu staan we dus eerste :shock:
Ga je ons aangenaam verrassen? :D
Liever niet, ik geniet nu ervan zoalng het mag duren want er zijn veel sterkere teams als de mijne in onze reeks ! :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

0-1 overwinning vannacht op het veld van ReesingGenk, die met behoorlijk wat schorsingen zat. Hierdoor 12/15 en 3e (gedeeld 2e) :) Morgen thuismatch tegen de nr°1, die 1pt voorstaat.
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 gewonnen met 138 linierating (met C-CB (A en B-CB geblesseerd), dus -2 BP, bovendien iedereen 'maar' 96% fitheid en 99% moraal! :wink: )
T-man

Post by T-man »

1-0 gew met een paar B's om schorsingen te vermijden voor morgen, op verplaatsing naar nr 4 (Chemisty) dat vandaag verrassend verloor.
Team = AC ManU (B2)
apology240

Post by apology240 »

1-0 gewonnen tegen mijn (en tevens Veg) zwart beest Tatran Praha.

Weer een nieuw persoonlijk record gevestigd met een linierating van 143 en dit met onze A CB in de ziekenboeg.

Door deze overwinning staan we helemaal bovenaan in het klassement.
Helaas waarschijnlijk maar voor 1 dag want morgen spelen we bij Veg thuis en moeten we onze A CB en A RF missen.
Veg daarentegen had vandaag een aantal geschorste spelers die morgen dus 100% en 100% kunnen spelen...

We hopen op 1 punt, maar denken dat het een kale terugreis wordt...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Bombay

Post by Bombay »

Vandaag makkelijk gewonnen van een manager die zijn team helemaal aan het verbouwen is. Morgen zal helaas een einde komen aan mijn zegereeks vrees ik! Zelf moet ik 3 belangrijke pionnen missen door blessure, en mijn tegenstander kan over een volledig fitte kern beschikken. Niettemin proberen we toch minstens een gelijkspel uit de brand te slepen.
TEAM : Djerba
T-man

Post by T-man »

'T is dinsdag en weeral verloren: 1-0 :(
Kverlies enkel op dinsdag :P
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

0-1 gewonnen met gelijke ratings. Het lijkt wel alsof al die tegenslag van vorig seizoen door die random, goed gemaakt moet worden. Vandaag viel mijn A-keeper uit met blessure. B keeper valt in en krijgt dan zijn tweede gele kaart. Nu mogen we donderdag met de C keeper starten :?
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

twee overwinningen op rij en weer terug op plek 3. Nog steeds alle wedstrijden beter geweest 8)
el stino

Post by el stino »

ik heb de eerste punten kunnen afsnoepen van Calzone :mrgreen:

maar wat voor een team geeft Brainman me daar... zijn agenda overvol gepropt en een lage Ts.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
apology240

Post by apology240 »

Dikke f*cking hell !!

Had verwacht da'k zowiezo zou verliezen van Vegattack, nu blijkt dat ik 2punten linieratings beter was en een penalty gemist heb.

Gevolg : 3-2 verlies !

Dit is een serieuze domper. Ik wilde dit jaar niet voor het kamp. gaan, maar omdat het zo vlotjes ging zou ik er toch voor gaan.
Heb tot nu toe al 5 punten verloren. Elke keer had ik een betere linerating...

De random mag wel een beetje veranderen...

DAMN !

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
sjoerd

Post by sjoerd »

2-1 gewonnen, sta nog steeds 2e !! :D
Veg

Post by Veg »

Damn ik heb heel veel geluk gehad. Ik heb gewonnen terwijl ik had moeten verliezen. Ik verschrok wel dat zijn spelers zulke lage prestaties haalden en hij zijn agressie maximaal kon instellen (30% hoger als mij), maar als ik de agressie van zijn spelers bekijk dan was dat wel een verantwoorde keuze. Zelf moest ik ook een beetje roeien met de riemen die ik had, waardoor ik mijn agressie niet hoger kon instellen waarvan getuige de rode kaart die ik nu al had gekregen.

Dit is nu geloof ik al de tweede keer dat apology onterecht punten verliest, op deze manier wil ik nu ook weer niet de beste zijn. Maarja, liever onterecht winnen dan onterecht verliezen :wink:
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Veg wrote:Damn ik heb heel veel geluk gehad. Ik heb gewonnen terwijl ik had moeten verliezen. Ik verschrok wel dat zijn spelers zulke lage prestaties haalden en hij zijn agressie maximaal kon instellen (30% hoger als mij), maar als ik de agressie van zijn spelers bekijk dan was dat wel een verantwoorde keuze. Zelf moest ik ook een beetje roeien met de riemen die ik had, waardoor ik mijn agressie niet hoger kon instellen waarvan getuige de rode kaart die ik nu al had gekregen.

Dit is nu geloof ik al de tweede keer dat apology onterecht punten verliest, op deze manier wil ik nu ook weer niet de beste zijn. Maarja, liever onterecht winnen dan onterecht verliezen :wink:
Tja, ik ben al blij dat ik niet onterrecht punten moest afgeven aan Tatran Praha gisteren (zoals jij en ik vorig jaar).

Maar het verlies van vandaag valt me toch wel dik tegen... Met een gelijkspel had ik kunnen leven...
Enfin, het motiveert me alleen maar meer om er dit jaar ZEKER voor te gaan.
Moet donderdag wel 5 basisspelers missen, dat is een beetje minder...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag thuis tegen de leider een drawke gespeeld, linieratings 139-140 op een dinsdag, dus mag niet klagen datk punt haalde.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”