Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Met m'n C-team tegen een G-team verloren.
Nu, ik ga toch nooit voor de beker dus is deze extra fitheids-dag mooi meegenomen.
Morgen tegen FC Flop en vrijdag tegen Snookey...Doom-day
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Tot nu toe ben ik precies een van de weinige C-ploegen ide wel wist door te stoten in de cup.Het werd 1-3 tegen watskeburt(F.75).De 2de rond zal tegen MECAP 1914(E.1)gespeeld worden
Zo heeft ons seizoen het eerste positieve nieuws ontvangen.Hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws.
sanex wrote:Tot nu toe ben ik precies een van de weinige C-ploegen ide wel wist door te stoten in de cup.Het werd 1-3 tegen watskeburt(F.75).De 2de rond zal tegen MECAP 1914(E.1)gespeeld worden
Zo heeft ons seizoen het eerste positieve nieuws ontvangen.Hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws.
sanex wrote:Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Merci weliswaar maar ge hebt wel gelijk. Ik heb tot nu toe 3 punten en ik heb mss een kleine kans dat ik niet de gradeer maja een heel kleine kans, dus ik ga dit seizoen een volgende seizoen nieuwe spelers aantrekken.
sanex wrote:Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Merci weliswaar maar ge hebt wel gelijk. Ik heb tot nu toe 3 punten en ik heb mss een kleine kans dat ik niet de gradeer maja een heel kleine kans, dus ik ga dit seizoen een volgende seizoen nieuwe spelers aantrekken.
Is geen belediging ofzo hoor,maar ik hoop dat ik kan winnen