Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
tommareydt

Post by tommareydt »

Ik heb al weer nood aan het weekend om mijn spelers een dagje rust te geven hehe...
Vele wedstrijden beginnen zwaar door te wegen :?
Isis

Post by Isis »

Ik ben al uit de beker gebonjourd :-(

Ik kan mij dus volledig op de competitie storten. Jullie zijn gewaarschuwd! :wink:
Hoevi

Post by Hoevi »

Isis wrote:Ik ben al uit de beker gebonjourd :-(

Ik kan mij dus volledig op de competitie storten. Jullie zijn gewaarschuwd! :wink:
oei... slecht nieuws 8)
Sep

Post by Sep »

Isis wrote:Ik ben al uit de beker gebonjourd :-(

ik lig er ook uit ondanks dat men ratings 25% beter waren, dus nu ook alles op competitie bij mij maar dat was ook al de bedoeling :)
silverblast

Post by silverblast »

Met m'n C-team tegen een G-team verloren. :lol:
Nu, ik ga toch nooit voor de beker dus is deze extra fitheids-dag mooi meegenomen. :)
Morgen tegen FC Flop en vrijdag tegen Snookey...Doom-day :(
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Isis

Post by Isis »

Snookey heeft tegen Westel gespeeld in Beker ....
Misschien zijn zijn spelers nog wat stram?!
Last edited by Isis on Wed Jan 25, 2006 2:23 pm, edited 1 time in total.
sanex

Post by sanex »

Tot nu toe ben ik precies een van de weinige C-ploegen ide wel wist door te stoten in de cup.Het werd 1-3 tegen watskeburt(F.75).De 2de rond zal tegen MECAP 1914(E.1)gespeeld worden

Zo heeft ons seizoen het eerste positieve nieuws ontvangen.Hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Makkelijke 1-5 overwinning met B-team tegen G'er. Baal er wel van dat ik al seizoenen lang steeds uit speel in de beker :?
Daan.//

Post by Daan.// »

sanex wrote:Tot nu toe ben ik precies een van de weinige C-ploegen ide wel wist door te stoten in de cup.Het werd 1-3 tegen watskeburt(F.75).De 2de rond zal tegen MECAP 1914(E.1)gespeeld worden

Zo heeft ons seizoen het eerste positieve nieuws ontvangen.Hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws.
ik ben ook door :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Hoevi

Post by Hoevi »

De B-amoeba hebben ook hun best gedaan..
ook een ronde verder :D
sanex

Post by sanex »

Allemaal B-ploeg opgesteld?

Ik heb het op een mengeling van B,C en D spelers gehouden.Volgende week zal het echter wel met een B-team gebeuren
tommareydt

Post by tommareydt »

Ik speel beker met mijn B-team tot na ronde 7 denk ik zo...
Tenzij ik heel misschien nog zou meedoen voor titel of tegen degradatie moet vechten...
Waylander
Team President

Post by Waylander »

sanex wrote:Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Merci weliswaar maar ge hebt wel gelijk. Ik heb tot nu toe 3 punten en ik heb mss een kleine kans dat ik niet de gradeer maja een heel kleine kans, dus ik ga dit seizoen een volgende seizoen nieuwe spelers aantrekken.
30: in H
sanex

Post by sanex »

Waylander wrote:
sanex wrote:Nu donderdag moet ik tegen Val-meer,persoonlijk vind ik dat een van de mindere ploegen uit de reeks.Daar moet ik zeker winnen,en de wedstrijd erop zou winst ook mogelijk moeten zijn denk ik
Merci weliswaar maar ge hebt wel gelijk. Ik heb tot nu toe 3 punten en ik heb mss een kleine kans dat ik niet de gradeer maja een heel kleine kans, dus ik ga dit seizoen een volgende seizoen nieuwe spelers aantrekken.
Is geen belediging ofzo hoor,maar ik hoop dat ik kan winnen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”