Divisie E
Moderator: Moderator
Feest
Ook al moest ik 5 basisspelers missen, toch heb ik kunnen winnen met 2-3!!! Hierdoor sta ik 6de met 9/15
M'n doel was om me veilig in de middenmoot te kunnen nestelen, en dat lijkt te lukken
Morgen krijg ik de 7de op bezoek, een wedstrijd voor 6 punten dus
En ik moet maar 1 basisspeler missen voor die wedstrijd
Vandaag moest ik zelf 1nen uit m'n C-kern opstellen
Ook in de boterham cup 4 ben ik in de finale belandt, dankzij 2-2, en dan 2-3 met de pinalty's
(georganiseerd door rpg_gamer)
M'n dag is dus geslaagd
Op naar de volgende 

Morgen krijg ik de 7de op bezoek, een wedstrijd voor 6 punten dus

Ook in de boterham cup 4 ben ik in de finale belandt, dankzij 2-2, en dan 2-3 met de pinalty's

M'n dag is dus geslaagd

-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
Vandaag werd maar nipt met 1-0 gewonnen van fc de ponny's
het doelpunt van Werry Devriese was meer dan genoeg om de 3 punten thuis te houden!
morgen kan Belgium Squad de grote winnaar worden als....!!!
Zanarkand Abes(Nr1) en La Squadra Azzurra(Nr2) gelijkspelen!
ook fc berg (Nr3) en AS BARI (Nr4) spelen tegen elkaar ook als deze gelijk zouden spelen komt Belgium Squad weer volledig mee aan de leiding te staan! Natuurlijk moet het dan zelf eerst winnen van dog_soldiers(Nr10)
het doelpunt van Werry Devriese was meer dan genoeg om de 3 punten thuis te houden!
ook fc berg (Nr3) en AS BARI (Nr4) spelen tegen elkaar ook als deze gelijk zouden spelen komt Belgium Squad weer volledig mee aan de leiding te staan! Natuurlijk moet het dan zelf eerst winnen van dog_soldiers(Nr10)
Belgium Squad!
morgen tegen Fc ShuBunskinS
ik bekijk even zijn team om te zien of hij nog blesures e.d. heeft.. zie ik dat hij "wel" 6 spelers heeft...
ik heb het vermoeden dat hij met Soccerproject gestopt is
wordt dus een 5-0 overwinning.. slecht nieuws voor mijn CF die graag nog een keer topscorer wordt in E80!
ik bekijk even zijn team om te zien of hij nog blesures e.d. heeft.. zie ik dat hij "wel" 6 spelers heeft...

wordt dus een 5-0 overwinning.. slecht nieuws voor mijn CF die graag nog een keer topscorer wordt in E80!
-
- Team President
-
d-mon, hier is je bevestiging:d-mon wrote:morgen tegen Fc ShuBunskinS
Shubunkins wrote:nee als ik wil promoveer ik naar D, maar ik ben het eigenlijk beu gespeelt en heb er geen interesse meer voor zoals in het beginel stino wrote:waarom? zit het tegen?Shubunkins wrote: gewoon stoppen met soccerproject

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Kevin is magic wrote:Vandaag werd maar nipt met 1-0 gewonnen van fc de ponny's
Mijn topverdediger is out gevallen voor 5 speeldagen

-
Ik dacht al dat je mij kon van xbox 360 live of ps2 onlineJaPpEzZz wrote:A, gwn, kwou dat eens weten, bij de soccerproject-krant (de persberichten) zie ik die naam veel, vandaarDen Uier wrote:YepJaPpEzZz wrote:Den uier, zijt gij uiercrèmewaarom die vraag
Ik lees bijna alle Persberichten van alle managers

ik ben even gaan zoeken op het forum.. en vond idd ook dat berichtje.. spijtig.. hij was een gezellige forum bezoeker (ik laat zijn SP prestaties even in het middenmysticalguard wrote:d-mon, hier is je bevestiging:d-mon wrote:morgen tegen Fc ShuBunskinS
Shubunkins wrote:bla bla enzo