De nr 11 heeft al 46

Ongekend!
Moderator: Moderator
Gefeliciteerd! Kan je weer wat puntjes sprokkelen voor de historisch ranking
Met al 3 zekere dalers, hoef je maar 3 spelende teams onder je te houden. Heb vertrouwen! Je bent een goed manager en je weet dat je niet de betere spelers hoeft te hebben om dat doel te bereiken...
Mijns inziens had je vanmorgen al anders kunnen doen.
Klopt, maar z'n moralen waren zodanig laag door ze te listen dat een goeie prestatie vrijwel onmogelijk was bij hem.rohalt wrote: ↑Mon May 18, 2020 11:58 am Visje, volledig mee eens.
Maar ik had zelfde TS als mijn tegenstander (zonder zijn transfers). Uiteindelijk had hij tegen de match al 3 transfers gedaan. Dus ik voelde winst al hangen, maar als je agressies tussen de 84-94 liggen, weet je nooit hoeveel rode kaarten je gaat pakken. Tegenstander heeft agressies minder dan 40, dus rode kaarten zijn serieus beperkt met een scheids van 48. 2 rode kaarten en geen rode kaarten, scheelt al heel wat linie's. En een draw daar schoot ik niets mee op. Had per sé mijn CB met agressie 80 (die een linie meer haalt) niet opgesteld om zo de linierange te verkleinen. Toch pak ik 2 rode kaarten, en tegenstander toch ook één.