rohalt wrote:Efkes weinig tijd gehad, maar inderdaad winst vandaag tegen FCLogoj.
Fc Vortova proberen te overtroeven met mindere spelers maar met hogere agressie maar lukte niet.
FC Vortova verliest nu wel weer van Olympic Dmgr die helemaal terug aan het komen is. Wordt de revelatie van de terugronde.
Heb eigenlijk wel een goeie week gehad met 9 punten. Degradatieplaats blijft ver achter mij.
Ben, bedankt voor je medeleven. Zoals ik reeds begin deze week zei, ligt de stand aan de top nu vast. FC Inter Milano en jouw ploeg.
Volgende week (met maar drie matchen) zal de kloof uitgediept worden met de 3de en volgende, zodat jullie een rustige terugronde kunnen afwerken richting promotie.
Als het zo blijft voor breakdown gaan er 2 belgische ploegen door naar A.
Ik hoop op meer Belgische en Nederlandse vlaggetjes in A volgend seizoen. In B1 zit ook nog Noppp en in de B3 Hoeselt VV en Ploeg A die ik buiten Breakdown veel kans geef
Hier 9 punten gehaald in de 3de week. Hiermee sta ik 5de in de stand met 9 punten achter op de nr1 en 9 punten voor op de nr11.
Vooruitzichten vierde week in B :
Maandag zou een thuisoverwinning kunnen zijn tegen Bergambacht FC (3de). Indien dit zo is en FC Gargzdas verliest zijn match (wat niet onmogelijk is), dan kom ik tijdelijk op de 3de plaats (wat niet mijn ambitie was/is).
Dinsdag uit verliezen tegen FC Gargzdas en die 3de plaats alweer kwijt.
Donderdag zou ik thuis opnieuw moeten kunnen winnen.
Met 6 punten zou ik heel tevreden zijn.
Verwachtingen reeksgenoten vierde week :
9 punten FC Inter Milano en FC The White Caps , Olympic Dmgr
6 punten : FC Gargzdas , FCLogoj en rogiboys, FC Vortova , FC Teschen, TJ ....Tynec
3 punten : Bergambacht F.C., FC Campina , FreeFromaddiction
0 punten : Cernic TJ podiji en de rest
Na deze week is zou er een kloof van 7 punten kunnen zijn tussen nr2 en nr3, 6 punten tussen nr8 en nr9.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ik zou al zeer tevreden zijn met 7 punten Ik vertrouw het niet helemaal voor morgen en donderdag...
Het zou mooi zijn moesten jij en Olympic Dmgr kunnen winnen maar de kans dat Olympic Dmgr wint is ook niet heel groot, zijn TS is niet hoog en hij heeft geen LF beschikbaar
Inderdaad verloren vanmorgen thuis tegen Bergambacht.
Beide ploegen hadden dit weekend 3 transferts gedaan. Ik had mijn agressie iets hoger gezet dan normaal. Hij had zijn agressie nog hoger gezet. Hij heeft mij overbluft en daarmee ook de 3 punten gepakt.
Nu moet ik alleszins donderdag winnen om een rustige terugronde te kunnen afwerken.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
gelijkspel tegen Sjarel ondanks betere ratings (AMDINABUSE!) gisteren
vandaag thuis gewonnen tegen de tweede (144-132) Geen idee trouwens hoe hij tweede kon staan...
Morgen tegen FC Remedy, dus normaal gezien 7/9 deze week.
Daarmee eindigen we de heenronde op de eerste plek
Hier zoals voorzien verloren tegen FC Gargzdas.
Hopelijk halen we donderdag opnieuw een overwinning om toch 3 op 9 te halen deze week.
De elfde in de stand haalt ook geen punten en donderdag tegen FC Inter Milano zal er ook geen winst inzitten, vrees ik. Hierdoor is het verschil toch nog altijd minstens 9 punten.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
breakdown wrote:Morgen tegen FC Remedy, dus normaal gezien 7/9 deze week.
Aha, ik word in de underdog-positie gemanouvreerd. Kijk uit, want dan is FC Remedy op zijn best!
Nee hoor, met een teamspirit van rond de 10% kom ik niet ver, dus het word weer iets van 60-70 linies Ik zou zeggen, bespaar wat op je loonkosten en zet wat jonkies op het veld Volgend seizoen in de C ga ik pas weer een beetje serieus Liga spelen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Een zeer slechte week eindig ik niet met een overwinning maar met een draw.
Ik haal 138 tegen 135 linierating maar haal pas een draw.
Ben haalt 148 tegen 145 in zijn wedstrijd maar krijgt wel de 3 punten.
@Ben, ga voor promotie. De weg ligt open...
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner