Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Helaas gelijk gespeeld. Was 1% beter, maar met een gelijkspel kan ik leven...
1 plaats gezakt naar de 2e stek, ga er alles aan doen om terug 1ste te worden, maar denk dat ik m'n meerdere moet erkennen in Veg.
Heb efkes kopzorgen nu m'n A LM 29 geworden is en toch wel veel fitheid verliest (allez ttz, maar 10% bijkrijgt snachts ipv 15%). M'n B LM wordt beter, maar is nu nog een stuk slechter...
Ben voor de moment een grote vis aan het proberen binnen te halen (op een andere positie). Als dat niet lukt, dan kopen we direct een goeie LM.
1 plaats gezakt naar de 2e stek, ga er alles aan doen om terug 1ste te worden, maar denk dat ik m'n meerdere moet erkennen in Veg.
Heb efkes kopzorgen nu m'n A LM 29 geworden is en toch wel veel fitheid verliest (allez ttz, maar 10% bijkrijgt snachts ipv 15%). M'n B LM wordt beter, maar is nu nog een stuk slechter...
Ben voor de moment een grote vis aan het proberen binnen te halen (op een andere positie). Als dat niet lukt, dan kopen we direct een goeie LM.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
-
Isis wrote:robstje wrote:Helaas met SVV verloren tegen Verbroedering RobbekeHierdoor verliezen we onze eerste plaats en komen we met 33 punten op plaats 2 terecht.
![]()
Ik ben goed in feestjes verbrodden

Nja, je wint natuurlijk verdiend. 2 linieratings beter, dus dat is tercht. Maar ik haalde echt zwakke ratings. Had al voor de wedstrijd een vermoeden dat ik het lastig ging hebben, want de generale repetitie met het A-team draaide ook uit op mindere ratings. Daarbovenop nog eens de strenge scheids en 2 sterkhouders die ontbraken zorgen voor m'n eerste verlies met SVV

Toch proficiat

Boeren!
-
Ongelofelijk de zoveelste keer. Volgend seizoen gaan we gewoon voor linieratings van boven de 150, want dat hebben we nodig om te winnenDen Uier wrote:Vandaag ratings van 141 tegen 131 dus 10% beter en maar 0-0Daar gaan we weer met deze flauwe zever...

Zelfs 1% minder en direct 1-0 aan de broek (139-138). Wel mijn eigen schuld, want ik speelde met mijn volledige B-team. Grappig -> 16 wedstrijden: 14x beter, 2x 1% minder. Resultaat 4x gelijk en 2 nederlagen

Last edited by Ron Jeremy on Mon Jul 21, 2008 8:18 am, edited 1 time in total.
-
doeme. 1% slechter in de linieratings tegen de nummer 1 in C.7 en hierdoor heel nipt verloren in een uitwedstrijd
jammer dat dit geen thuiswedstrijd was, dan had ik wrs wel gewonnen met FC De Rekenbreinen en zo Calzone kunnen helpen.
vanaf morgen neemt Sir Jasper het 8 dagen over. eens zien of die het team van Brainman bovenaan kan houden.

jammer dat dit geen thuiswedstrijd was, dan had ik wrs wel gewonnen met FC De Rekenbreinen en zo Calzone kunnen helpen.

vanaf morgen neemt Sir Jasper het 8 dagen over. eens zien of die het team van Brainman bovenaan kan houden.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Damn !
Verloren na slechts 1% slechter te zijn...
We blijven 2e, maar de kloof met nr 1 is nu 4 punten en met nr 3 slechts 2 punten meer...
Morgen tegen de 4e. Ene met een hele oude ploeg die helaas niemand moet missen...
Veel sjans hebben we dit jaar toch nog niet gehad...
Eerder dit seizoen al 4 punten verloren terwijl we 2 keer 2% hogere linieratings hadden.
Hopelijk keert het tij snel in mijn richting.
Verloren na slechts 1% slechter te zijn...
We blijven 2e, maar de kloof met nr 1 is nu 4 punten en met nr 3 slechts 2 punten meer...
Morgen tegen de 4e. Ene met een hele oude ploeg die helaas niemand moet missen...
Veel sjans hebben we dit jaar toch nog niet gehad...
Eerder dit seizoen al 4 punten verloren terwijl we 2 keer 2% hogere linieratings hadden.
Hopelijk keert het tij snel in mijn richting.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A