De leider heeft ook verloren en zo komt de top-5 weer dichter bijeen, tss de nr 1 en nr 5 is slechts 6p

Moderator: Moderator
Kan uit eigen ervaring zeggen dat inderdaad alle vier de punten vol benutten, niet meer gaat nee...Ron Jeremy wrote:Onverwacht 1-2 gewonnen en de nummers 1 t/m 6 blijven op 5 punten van elkaar. Donderdag de 'topper' tegen de nummer 1, die eigenlijk het minste van de 6 is.
De FC heeft wellicht het makkelijkste programma met de nummers 8, 9 en 11 t/m 16 nog voor de boeg. Het zal deze week wikken en wegen worden of we eigenlijk wel willen promoveren![]()
Voordeel -> dichter bij A![]()
Nadeel ->
1. ik speel graag veel sims en dat kan dan niet meer
2. ik kan niet lekker meer transfereren
3. leuke VrB's gaan vaak aan mijn neus voorbij
4. voor het eerst in het bestaan geen top5 klassering
Hoewel de B nog meevalt, moet ik zeggen. Ik had het erger verwacht. Een top 5 zal wel moeilijk worden, en dat zal ook mijn eerste keer zijn. Een voordeel is dan weer dat je poolmatchen snel aanvaard worden. Voor de vrb's moet ik me niet echt inhouden. Gewoon gaan, zou ik zeggen.Prince88 wrote:Kan uit eigen ervaring zeggen dat inderdaad alle vier de punten vol benutten, niet meer gaat nee...Ron Jeremy wrote:Onverwacht 1-2 gewonnen en de nummers 1 t/m 6 blijven op 5 punten van elkaar. Donderdag de 'topper' tegen de nummer 1, die eigenlijk het minste van de 6 is.
De FC heeft wellicht het makkelijkste programma met de nummers 8, 9 en 11 t/m 16 nog voor de boeg. Het zal deze week wikken en wegen worden of we eigenlijk wel willen promoveren![]()
Voordeel -> dichter bij A![]()
Nadeel ->
1. ik speel graag veel sims en dat kan dan niet meer
2. ik kan niet lekker meer transfereren
3. leuke VrB's gaan vaak aan mijn neus voorbij
4. voor het eerst in het bestaan geen top5 klassering
![]()
Ik mis dat wel moet ik zeggen..